quote:
Rest mij 1 vraag: TPG eist (als je zegt dat er iets niet is aangekomen) een bewijs van het product welke je verzonden hebt. Dus iets van een Bon. Tevens kost het gemiddeld 3 tot 9 weken voordat ze pas tot een betaling overgaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ga een testcase opzetten en daadwerkelijk uitproberen.
ik ga bij binnenkomst van mijn vakantiegeld 100 brieven verzekerd versturen voor een laag bedrag uiteraard.
als het lukt zal ik de gemaakte winst steeds inzetten om de "inleg" te verhogen.
resultaat zal ik hier posten!
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Rest mij 1 vraag: TPG eist (als je zegt dat er iets niet is aangekomen) een bewijs van het product welke je verzonden hebt. Dus iets van een Bon. Tevens kost het gemiddeld 3 tot 9 weken voordat ze pas tot een betaling overgaan.
3 dagen achter elkaar proberen en 3 dagen achter elkaar een melding maken zou wel eens een probleem kunnen opleveren denk ik
Je hebt toch nog wel oude bonnetjes van je computer, tv, laptop of iets anders duurs? Ik neem aan dat je die gewoon kunt geven. Alleen, zoals jij al zegt, zullen ze na meerdere malen wel achterdochtig wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Rest mij 1 vraag: TPG eist (als je zegt dat er iets niet is aangekomen) een bewijs van het product welke je verzonden hebt. Dus iets van een Bon. Tevens kost het gemiddeld 3 tot 9 weken voordat ze pas tot een betaling overgaan.
3 dagen achter elkaar proberen en 3 dagen achter elkaar een melding maken zou wel eens een probleem kunnen opleveren denk ik
Hu ik ben al vanaf 04:00 wakker, mijn bad, las het verkeerd idd.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
2 opmerkingen:
1. je kunt geen bon overleggen van iets dat meer dan uitsluitend matriele waarde heeft,....léés nou even voordat je met commentaar komt, bareuhh....
2. Het gaat er niet om wat jij denkt, maar om wat er in de voorwaarden staat.
al deed je het 10 keer per dag, de voorwaarden blijven geldig voor de gesloten overeenkomst.
http://www.tpgpost.nl/downloads/voorw_goederenvervoer.pdfquote:Op maandag 9 mei 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
Wordt het aansprakelijkheidsbedrag ook uitgekeerd, volgens mij maar een fraktie hiervan.
dus?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef IETE het volgende:
dit topic houd het beter vol dan die van een paar uur geleden
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:06 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
http://www.tpgpost.nl/downloads/voorw_goederenvervoer.pdf
Kan hier alleen uit opmaken dat het bedrag zal worden betaald (als het niet aankomt) wat jij hebt opgegeven.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef splendor het volgende:
Voorwaarden zijn voorwaarden dat klopt... maar stel dat ze om de een of andere toch beslissen om niet uit te betalen, wat doe je dan?
quote:Als je dat jurridisch aan wilt vechten dan maak je borst maar nat, en dan is het nog maar de vraag of het wint want tpg komt wel met een leuke reden waarom ze het niet uitbetalen, daar is altijd wel iets op te verzinnen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:50 schreef J_CDA het volgende:
Denk dat er hooguit 1 op de 100.000 pakketjes verdwijnt. Leuk bedacht maar gaat dus niet echt op
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef Theunissen het volgende:
goed idee maar snapte gij nie dat ze da vrij snel in de smieze hebbe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |