This file has been downloaded 11 times already.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
http://rapidshare.de/files/1682268/jubileum.zip.html.
Klote quiz, ik haat metal vragenquote:
quote:
Ik quote liever mezelf, dan weet ik zeker dat ik er nog eens op kan reagerenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
en vooral een hele goede copy-paster
Ik heb n'n erreurquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
en vooral een hele goede copy-paster
En wat voor 'n erreur mag dat dan wel niet zijn?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:This file has been downloaded 17 times already
Een Winzip-fuckup, never mindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En wat voor 'n erreur mag dat dan wel niet zijn?
quote:
quote:
quote:
Daar kan ik inderdaad weinig aan doenquote:
..en hij is inderdaad geweldig, Sackquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad weinig aan doen
Ik heb besloten om jou vraag te beantwoorden omdat ik waarschijnlijk toch de enige ben die er meer dan 2 weetquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb besloten om iedere vraag te beantwoorden, of ik hem nu weet of niet!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
..en hij is inderdaad geweldig, Sack![]()
quote:
Dat lijkt mij inderdaad niet onjuistquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb besloten om jou vraag te beantwoorden omdat ik waarschijnlijk toch de enige ben die er meer dan 2 weet
Heb Biggie net gemaild om te vragen of ik 'm mag versimplificeren, dus wie weet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet onjuist![]()
Dat zou niet gek zijn TSE, want ik wist er geen 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb Biggie net gemaild om te vragen of ik 'm mag versimplificeren, dus wie weet...
Heb er al éénquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn TSE, want ik wist er geen 1![]()
Kom je er een beetje uit met de anagrammen?
en ik had er al .....,quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb Biggie net gemaild om te vragen of ik 'm mag versimplificeren, dus wie weet...
Ja, ik wist helemaal niet dat ik daar ook over gingquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vond 'm al erg makkelijk...12x Kiss en 1x niet, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik wist helemaal niet dat ik daar ook over gingMaar je hebt mailt
Zou er een doen die veel van black metal weet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Neva het volgende:
mag je een huisgenoot die veel van deathmetal weet zijn hulp vragen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |