Ja, die had ik ook zo, en ik heb jouw puzzel ook kunnen oplossenquote:
Shit, dan ben je me net voor geweestquote:
Ik zag net in de eeuwige stand dat je nog achter me stond, ik voel me helemaal niet geroepen om te checkenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Klaar
Maarre Bigshadow, wil je zo vriendelijk zijn om ff te checken of m'n mailtje niet in de spamfilter van hotmail is blijven hangen? Dat gebeurt namelijk regelmatig met mailtjes van gmail > hotmail.
Thanx en succes iedereen
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik zag net in de eeuwige stand dat je nog achter me stond, ik voel me helemaal niet geroepen om te checken![]()
Lucky bastard, ik kon er niet meer omheen, hij zat er tussenquote:
Dankje, en proficiat met dit vierhonderdste topic.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:21 schreef belsen het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd van die spelers die hier niet weg te slaan zijn. De volgende mensen waren er van het eerste tot het laatste seizoen bij (volgens de stand, althans):
ascaroth, bartrid, belsen, Berkery, bigshadow, bimmel, brother52, bukgeit, de_man_in_beige, dolle_hond, Gambolputty, Grobbel, Litpho, Mark, onkjoe, placebeau, ranja, RoofingBurner, thabit, thaleia, TheSilentEnigma, Tong80, UIO_AMS, Z en Zander(rr)...
Een hard applausje voor hen!
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef bigshadow het volgende:
En nog een vraag erbij, deze is binnen gekomen via de mail en is gemaakt door Captain Redbeard, tenminste, dat dachten we!
Ehhmm, ik heb nog niets gemaild hoor...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Lucky bastard, ik kon er niet meer omheen, hij zat er tussen
Elke nieuw adres sla ik op in de contacts zodat er als het goed is geen problemen mee komen. Peaceman, ranja, belsen, tse zijn ook binnen
Dat probleem ken ik... toch is het me geloof ik wel gelukt al zal ik vermoedelijk niet bij de 1e 3 zitten...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef Neleos het volgende:
Hoe kan ik die woordzoeker het beste maken op de computer.
Ik heb namelijk geen printer.![]()
inlezen in excel via kladblokquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef Neleos het volgende:
Ik ga het dan ook maar gewoon in word proberen. Zie wel hoe ver ik kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik... toch is het me geloof ik wel gelukt al zal ik vermoedelijk niet bij de 1e 3 zitten...
elke uitvoerende x puntenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef timbob het volgende:
ohja
trouwens.. hoe zit het met de puntentelling?
daar heb ik niet echt overnagedacht bij mijn vraag
iemand een idee?
Elke goede artiest 1 punt, elke goede titel 1 punt en elke goede combi ook 1 punt, dus maximaal 3 pnt per goed album ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef timbob het volgende:
ohja
trouwens.. hoe zit het met de puntentelling?
daar heb ik niet echt overnagedacht bij mijn vraag
iemand een idee?
max 60 punten..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Elke goede artiest 1 punt, elke goede titel 1 punt en elke goede combi ook 1 punt, dus maximaal 3 pnt per goed album ofzo?
Ik zal ze niet halen ben ik bang haha.. herken er een stuk of 5.....![]()
Krijg ik daar ook punten voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef timbob het volgende:
[..]
max 60 punten..
goed plan
[afbeelding]
het gaat natuurlijk om het spel, en niet om de knikkers
Kopieren in Paint met lettertype Courier New 20. Dan kun je fijn strepen gewoon in Paint.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:52 schreef Neleos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |