Ik ben voor!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...
Locatie maakt niet veel uit, als we maar buiten kunnen zitten, toch?
dit maar bespreken int oldbie forum??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Een oldbie-meeting is ook geen slecht idee trouwens.
Tot usernummer 5000, of zullen we het een beetje optrekken tot 9999?
Want daar kunnen ze niet in!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
dit maar bespreken int oldbie forum??
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
count me in !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Begin is beter zie post Sanne. Voorstelletje 6 Augustus, eerste zaterdag in Aug, kan niet missen...
Locatie maakt niet veel uit, als we maar buiten kunnen zitten, toch?
of tot 15081, om maar eens een usernummer te noemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.
Als ik dit jaar wel welkom ben.quote:
Nee, you and laffer set the terms... het gaat toch niet voor niets een L&S meet worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef static het volgende:
Ohw, als het zo'n meet gaat worden: count me out.
Aanmeld!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
of tot 15081, om maar eens een usernummer te noemen![]()
of tot 16002 wat scheelt het.quote:
Oldbie meetings bespreken ze maar fijn in het oldbie forumquote:
Dat is het denk ik ook, een locatie..Ik vond de Sam-Sammeets (oftewel de fok!rock!-meets) echt geweldig. Dat echt de hele tent van boven naar onder vol stond.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets wou ik net zeggen.
Wat mij ook leuk leek was een meeting o een locatie zoals mijn verjaardag toen (nee, niet daar) waar we gewoon zelf de muziek kunnen draaien enzo... een afhuurbare feestzaal oid.
Tuurlijk. De B&W (bv) is ook niet geschikt voor te grote meetings. Muziek staat te hard om met meer dan 3 mensen een gesprek te voeren, en het is een beetje te krap ook. Samsam kon wel, omdat we die tent gewoon helemaal voor onszelf hadden, en konden doen en laten wat we wilden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook, een locatie..Ik vond de Sam-Sammeets (oftewel de fok!rock!-meets) echt geweldig. Dat echt de hele tent van boven naar onder vol stond.
Whehehe, leer ik de rest van de oldbies ook eens kennenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop dat ik deze keer wel kan komen. Heb hem nu al 2x gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef static het volgende:
Ok, eind augustus/begin september (even een slag om de arm houden) een échte L&S meet. Misschien heb ik al een betere locatie.
Cool!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:23 schreef static het volgende:
Ok, eind augustus/begin september (even een slag om de arm houden) een échte L&S meet. Misschien heb ik al een betere locatie.
Leave it to me, my son.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool!
Een betere locatie, wel met airco?.
Ik heb er NU al zin in, is het al zover??????
Of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Anders komen jullie allemaal 11 juni naar de Groningenmeet!
Precies.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef HeatWave het volgende:
Groningen is best leuk, maar me gewoon te ver weg.
quote:Ik zet al mijn geld in op L&S.
met gevolgenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
L&S!!!!!!!!!!
Mijn 3e fok meet toen!Meteen al met de grote mensen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Meteen al met de grote mensen!
Uhuh!quote:
quote:
En een pincet!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef gelly het volgende:
Als er maar barkrukken zijn.
Ach ja, die goede oude tijd dat daar nog rustig 100 topics om volgeluld werdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe zelf niet echt meer aan meetings. Geen tijd en eigenlijk geen zin meer in
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Vroegah! (opa spreekt) waren er .....
Snel kijkt... 69425quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
Nee gatver! Ik moet er niet aan denken!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:30 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heetwijf!! Ben jij een kloon van opa??
* Reese flikkert van d'r stoel van verbazing...
En als nou al die subfora een meeting organiseren op dezelfde dag op dezelfde locatie... dan zijn we er toch ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
Fok is te groot, dus verdeling over de subforums, maar deze zijn weer te klein voor grote meets. Verder geen duidelijk thema en blijkbaar is de prioriteit van meeten toch bij veel mensen omlaag gegaan.
Misschien was vroeger alles wel beter![]()
Zit wat inquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef CloudBox het volgende:
De L&S Meet is niet te vergelijken met een gangbare meet aangezien t op uitnodiging is. Niet iedereen is welkom op een L&Smeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |