quote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Houniet het volgende:
wat een eng ding, lijkt wel een playstation
Playstation heerstquote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Houniet het volgende:
wat een eng ding, lijkt wel een playstation
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef gijsje79 het volgende:
Nog wat Conker screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
lijkt me echt een leuk spelletje, heb de demo ff gespeeld. Die was nog niet helemaal in orde, maar zag er wel supermooi uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef gijsje79 het volgende:
Nog wat Conker screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Dan heb je hem waarschijnlijk niet op de stroom aangesloten, het is nogal irritant, maar als je xbox een tijdje niet in het stopcontact heeft gezeten moet je het weer instellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:51 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom vraagt mijn xbox elke keer welke datum en tijd het is? kun je het niet gewoon ergens instellen?
gewoon niet van het stopcontact halenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef HomerJ het volgende:
Jah, de inwendige klok van Xbox zuigt enorm. Die van de Cube en PS2 zijn veel beter
Maar ook ongeveer het enige aspect waar de Xbox het af legt
Er staat 1 plaatje hier zeurpiet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
ForzaIk hoop niet dat er teveel geouwehoerd wordt daarover hier, want dan heb ik hier niet veel te zoeken
Daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef twi het volgende:
En dat vanwege het bezuinigen op een lullig batterijtjeSlimme strategie als je erover nadenkt trouwens, zorgen dat mensen uit ergernis hun console aangesloten houden
je kunt em ook niet openen als er geen spanning op staat, de cube kan dat wel..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef HomerJ het volgende:
Jah, de inwendige klok van Xbox zuigt enorm. Die van de Cube en PS2 zijn veel beter
Maar ook ongeveer het enige aspect waar de Xbox het af legt
ik heb echt pas 1 of 2 keer een echte vastloper gehadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef GokuSFE het volgende:
En je kan ook niet ff lekker op "Reset" raggen als het niet wil lukken...
Ik heb toch geen release date van Conker gemist he?quote:
Tis meer dat als het gameverloop mij niet geheel kan bekoren (bijv. PES4: comp. (level4) scoort in de 85e minuut 1-1quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb echt pas 1 of 2 keer een echte vastloper gehad
Ik heb hem voor de pc en het is in het begin echt een leuk spel, maar het wordt helaas snel eentonigquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sid Meier's Pirates! komt ook 20 mei uit in Europa lees ik net!
Maar daar wacht ik wel mee tot na de zomer, is hij vast flink afgesprijst.
Ik heb het origineel vroeger heel veel gespeeld. Het is dus meer nostalgie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:03 schreef Tain het volgende:
Ik heb hem voor de pc en het is in het begin echt een leuk spel, maar het wordt helaas snel eentonig
Ik hoop dat de AI ietsje anders wordtquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Burnout 4 ziet er ook cool uit.
[afbeelding]
Ik denk dat ik wel klaar ben met Burnout na deel 2 en 3quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Burnout 4 ziet er ook cool uit.
[afbeelding]
Denk daarentegen dat het wel één van de vetste levels van het spel isquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens de demo van Conker gespeeld die bij Jade Empire zat (heb ik toch nog iets van plezier aan die baggergame gehad). Wat een rare keuze om het Saving Private Ryan level als demo te gebruiken.Dit is alleen maar schieten terwijl de rest van de game toch echt platformen is.
Hey, da's een mooi bericht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sid Meier's Pirates! komt ook 20 mei uit in Europa lees ik net!
Maar daar wacht ik wel mee tot na de zomer, is hij vast flink afgesprijst.
Ja,... heel dom idd,... nu hebben de meeste mensen GEEN idee wat ze in huis halen. 90% van het spel is anders dan dat levelquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens de demo van Conker gespeeld die bij Jade Empire zat (heb ik toch nog iets van plezier aan die baggergame gehad). Wat een rare keuze om het Saving Private Ryan level als demo te gebruiken.Dit is alleen maar schieten terwijl de rest van de game toch echt platformen is.
Ja,... ik hoop dat mensen zich niet laten afleiden door die demo. De Forza demo zoog ook zwaar geloof ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, gister met Struik ook lang lopen klooien.
Gijs.. tis wel Forza he :wquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik hoop dat mensen zich niet laten afleiden door die demo. De Forza demo zoog ook zwaar geloof ik.
ws niet, begint daar om half negen 's avonds plaatselijke tijd... dat is dus de volgende dag heel vroeg bij onsquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:26 schreef Chocobo het volgende:
Morgen een hoop details op Inet over de nieuwe Xbox
Lijkt me weer een mooie shooter op de xbox.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts trailer
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
[afbeelding]
in de xbox-versie kan je ook boobytraps zettenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Instincts trailer
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
[afbeelding]
True, maar XBox heeft multiplayer, misschien blijft het dan langer leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de pc en het is in het begin echt een leuk spel, maar het wordt helaas snel eentonig
Ik zag het in de trailer !quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:43 schreef kepler het volgende:
[..]
in de xbox-versie kan je ook boobytraps zetten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zag er 1 bij dixons.. spel met live pakket voor 75 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er nog ergens leuke Xbox live starters kits met games aanbiedingen ?
Jeetje.... nou genoeg games... dan neem ik play versie wel... 47 euroquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zag er 1 bij dixons.. spel met live pakket voor 75 euro
ninja gaiden is imho het beste spel op de xboxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef Vitalogy het volgende:
Wat een kut spel is Ninja Gaiden. Overal goede reviews maar wel met de kanttekening dat het een moeilijk spel is.
Ja ja. De enige reden waarom dit spel moeilijk is, is omdat het gewoon bijzonder slecht reageert op wat je doet. Gadverredamme man. Drie keer een pijl schieten en dan vlug in de verdediging en dan gewoon afgaan omdat er 3 pijlen mis worden geschoten en de verdediging zogenaamd te laat is. En niet omdat ik scheel en te laat ben maar omdat meneer de superninja plotseling invalide is of iets dergelijks. Flikker toch op. Ben je in gevecht met een bepaald figuur, voer je een combo uit die je inmiddels na 100x doodgaan ook wel van buiten kent ja, wordt er plots op een compleet ander figuur gefocused. Terwijl al die figuren met een bepaalde tactiek om zeep te helpen zijn en dus gewoon uitermate simpel zijn.
Dat is niet een moeilijk spel dat is gewoon een slecht geschreven spel.
Bah wat een tijdverspilling.
Je moet effe op XBW of Marktplaats een ad zetten voor een Live code, misschien dat je er eentje voor niet eens de helft daarvan kan over nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje.... nou genoeg games... dan neem ik play versie wel... 47 euro
Je doet op zeker iets verkeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:42 schreef Vitalogy het volgende:
Wat een kut spel is Ninja Gaiden. Overal goede reviews maar wel met de kanttekening dat het een moeilijk spel is.
Ja ja. De enige reden waarom dit spel moeilijk is, is omdat het gewoon bijzonder slecht reageert op wat je doet. Gadverredamme man. Drie keer een pijl schieten en dan vlug in de verdediging en dan gewoon afgaan omdat er 3 pijlen mis worden geschoten en de verdediging zogenaamd te laat is. En niet omdat ik scheel en te laat ben maar omdat meneer de superninja plotseling invalide is of iets dergelijks. Flikker toch op. Ben je in gevecht met een bepaald figuur, voer je een combo uit die je inmiddels na 100x doodgaan ook wel van buiten kent ja, wordt er plots op een compleet ander figuur gefocused. Terwijl al die figuren met een bepaalde tactiek om zeep te helpen zijn en dus gewoon uitermate simpel zijn.
Dat is niet een moeilijk spel dat is gewoon een slecht geschreven spel.
Bah wat een tijdverspilling.
Dat is dan jouw mening. In my humble opinion is het een en al hype.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:06 schreef capibar het volgende:
ninja gaiden is imho het beste spel op de xbox![]()
Zoals ik al zei heb ik de controls prima door. Sterker nog, daar valt weinig aan te begrijpen. Het wordt simpelweg bijzonder matig uitgevoerd. Je kan bijvoorbeeld in een groepsgevecht niet gegarandeerd één tegenstander afmaken...tenzij je een simpele techniek toepast. Pas je de ultimate technique toe dan heb je een grote kans dat ie zich doodleuk op een van de andere tegenstanders richt. Daarmee wordt dat hele systeem van je aanval versterken door levenskracht van een dode tegenstander om zeep geholpen. Leuk, daar is een groot deel van het spel op gebaseerd. Daar komt nog bij dat de camera de helft van de tijd geblokkeerd wordt, maar de gevechten spelen zich wel vaak af in kleine ruimten. Meestal kan je om een aanval heen lopen behalve op het moment dat het jou niet uitkomt. Dan wordt er ineens wonderbaarlijk raak geschoten. Of het mega irritante dat zo'n eindbaas zijn special move uitvoert en je met een derde van je leven nog intact toch nog doodgaat. En dan niet instant maar meneer gaat eerst zijn move uitgebreid uitvoeren, ondertussen kan jij ook niet nog ff snel ingrijpen door je health op te waarderen, dat zou het dan nog een deel van het spel maken. Nee je moet wachten totdat je dood bent. Dan wordt er geladen. Dan kan je eerst weer terug sjouwen naar de plek waar het gevecht plaats vindt. Krijg je eerst een animatie te verduren die je pas na 10x op start te drukken kan onderbreken en dan begint het hele verhaal weer overnieuw. Bovendien zijn de graphics waar zo hoog over wordt opgegeven wat mij betreft bijzonder matig.quote:je moet gewoon ff de controls doorhebben en dan speelt het heerlijk.
De graphics matigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening. In my humble opinion is het een en al hype.
[..]
Zoals ik al zei heb ik de controls prima door. Sterker nog, daar valt weinig aan te begrijpen. Het wordt simpelweg bijzonder matig uitgevoerd. Je kan bijvoorbeeld in een groepsgevecht niet gegarandeerd één tegenstander afmaken...tenzij je een simpele techniek toepast. Pas je de ultimate technique toe dan heb je een grote kans dat ie zich doodleuk op een van de andere tegenstanders richt. Daarmee wordt dat hele systeem van je aanval versterken door levenskracht van een dode tegenstander om zeep geholpen. Leuk, daar is een groot deel van het spel op gebaseerd. Daar komt nog bij dat de camera de helft van de tijd geblokkeerd wordt, maar de gevechten spelen zich wel vaak af in kleine ruimten. Meestal kan je om een aanval heen lopen behalve op het moment dat het jou niet uitkomt. Dan wordt er ineens wonderbaarlijk raak geschoten. Of het mega irritante dat zo'n eindbaas zijn special move uitvoert en je met een derde van je leven nog intact toch nog doodgaat. En dan niet instant maar meneer gaat eerst zijn move uitgebreid uitvoeren, ondertussen kan jij ook niet nog ff snel ingrijpen door je health op te waarderen, dat zou het dan nog een deel van het spel maken. Nee je moet wachten totdat je dood bent. Dan wordt er geladen. Dan kan je eerst weer terug sjouwen naar de plek waar het gevecht plaats vindt. Krijg je eerst een animatie te verduren die je pas na 10x op start te drukken kan onderbreken en dan begint het hele verhaal weer overnieuw. Bovendien zijn de graphics waar zo hoog over wordt opgegeven wat mij betreft bijzonder matig.
Maar goed, misschien verwacht ik wel te veel. Ik bedoel ik heb net Resident Evil 4 uitgespeeld. Dat niveau moet ik natuurlijk niet verwachten van "het beste spel op de xbox".
Dit soort fanboy uitspraken mag je ook achterwege laten trouwens, daar zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:27 schreef Vitalogy het volgende:
Maar goed, misschien verwacht ik wel te veel. Ik bedoel ik heb net Resident Evil 4 uitgespeeld. Dat niveau moet ik natuurlijk niet verwachten van "het beste spel op de xbox".
Ja het zal wel. Daarom heb ik zo juist ook precies hetzelfde gedeelte waar ik honderd maal op doodga uiteindelijk wel verslagen zonder potion te gebruiken en nauwelijks leven te verliezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef Rodie83 het volgende:
Sorry, maar het doet mij er gewoon erg aan denken dat je het spel vekeerd probeert te spelen óf dat je er geen kont van bakt
Laat ook maarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:46 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja het zal wel. Daarom heb ik zo juist ook precies hetzelfde gedeelte waar ik honderd maal op doodga uiteindelijk wel verslagen zonder potion te gebruiken en nauwelijks leven te verliezen.
Dat geeft gewoon aan dat het een jongleer act wordt met de onvolkomendheden van het spel. Niet omdat het zogenaamd moeilijk is. Pfff...wie zijn nou de fanboys.![]()
Dat herken ik dus helemaal niet. In Ninja Gaiden ga je nou eenmaal snel dood, helemaal door eindbazen. Eindbazen binnen Ninja Gaiden moeten via een bepaalde tactiek gepakt worden, anders raak je ze niet. Het is vaak een combinatie van verschillende bewegingen, korte combinaties en weten wanneer je op moet houden met slaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:55 schreef Vitalogy het volgende:
Oh zijn we in discussie?
Goh nou reageer dan eens fatsoenlijk op de argumenten ipv iemand meteen af te doen met "je zal het wel niet kunnen".
Ik geef een heel simpel argument. De manier waarop de eindbaas je doodmaakt. En dan niet alleen het frustrerende dat ie 1/3 van je leven ineens wegslaat maar het hele proces wat ik beschrijf.
Nee, het gaat erom dat je de juiste combinaties moet maken met je zwaard en dat die combinatie per soort vijand verschilt. Verder moet je verdomd goed kijken naar wat je vijand doet, en op basis daarvan of blokken of juist slaan.quote:Dat is puur de afwerking die matig is. Dan kan jij me wel een zeikerd vinden, en dat ben ik vast wel, maar dat argument staat gewoon op zichzelf. Bovendien vind ik zelf dus een spel wat voornamelijk om zwaardvechten gaat waar de camera zeer matig is al zeer zeker niet de goede reviews waard die het gekregen heeft.
Van mij mag je best bekritiseren. Ik vraag me alleen af waarom jouw bevindingen lijnrecht tegenover de meeste reviews en meeste gameropvattingen staan. Om vervolgens jouw mening als een soort van absolute waarheid het xbox topic in te kogelen is imo beetje omgekeerde wereld. Vandaar.quote:Maar goed ik hou erover op. Ik mag niet een belangrijker titel van de xbox bekritiseren.![]()
het is gewoon een heel moeilijk spel, accepteer het maar, en ga niet lopen rellen als je het niet uit kan spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:55 schreef Vitalogy het volgende:
Ik geef een heel simpel argument. De manier waarop de eindbaas je doodmaakt. En dan niet alleen het frustrerende dat ie 1/3 van je leven ineens wegslaat maar het hele proces wat ik beschrijf.
Dat is puur de afwerking die matig is. Dan kan jij me wel een zeikerd vinden, en dat ben ik vast wel, maar dat argument staat gewoon op zichzelf. Bovendien vind ik zelf dus een spel wat voornamelijk om zwaardvechten gaat waar de camera zeer matig is al zeer zeker niet de goede reviews waard die het gekregen heeft.
Maar goed ik hou erover op. Ik mag niet een belangrijke titel van de xbox bekritiseren.
duh, iedereen is slecht in het begin van ninja gaiden, je moet gewoon veel spelen en niet zo mekkerenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:05 schreef Vitalogy het volgende:
Ooooh ik ben dus niet de enige die slecht is.
Ok dan hou ik op.
In welke chapter zit je?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:21 schreef Vitalogy het volgende:
Maar goed ik speel hem uit
en als ik dan nog steeds dezelfde mening heb kom ik weer rellen.
Een hype ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening. In my humble opinion is het een en al hype.
Ik kan me daar wel in vinden... vind zelf Kotor het beste spel op Xbox maar NG hoort daar ook wel bijquote:Op zondag 15 mei 2005 01:18 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk ook uitgespeeld, 't is een toffe game maar ik snap niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat het de beste xbox game is
zo snap ik mensen niet die KOTOR een fantastische game vinden, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. NG behoort zeker tot de toppers op de Xboxquote:Op zondag 15 mei 2005 01:18 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk ook uitgespeeld, 't is een toffe game maar ik snap niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat het de beste xbox game is
Je moet idd bellen, maar het preciese nummer weet ik niet. Gewoon even de normale xbox service lijn bellen, die hebben het nummer wel. Zet voor de zekerheid wel je account settings even op verlengen per maand, dan heb je geen gezeur dat er 60 euro in 1 keer wordt afgeboekt.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:42 schreef Kremers het volgende:
Vraagje, hoe kan ik XBOX Live! opzeggen, moet ik ergens heen bellen ofzo? Kan het niet echt vinden....
Helpdesk bellen. Hoezo opzeggen? Vast wel iemand met een goedkoop Live kaartje te vindenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:42 schreef Kremers het volgende:
Vraagje, hoe kan ik XBOX Live! opzeggen, moet ik ergens heen bellen ofzo? Kan het niet echt vinden....
Van mij loopt tot mei 2006, weet ook nog niet wat ik ermee ga doen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:25 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Je moet idd bellen, maar het preciese nummer weet ik niet. Gewoon even de normale xbox service lijn bellen, die hebben het nummer wel. Zet voor de zekerheid wel je account settings even op verlengen per maand, dan heb je geen gezeur dat er 60 euro in 1 keer wordt afgeboekt.
Mijn live abo loopt nog tm september, en ik heb nog een 1 jaars verlengingskaart liggen.Of ik die ga gebruiken... ik twijfel erover. Eerst eens kijken hoe lang forza gespeeld gaat worden.
Hoezo verlengen als je forza niets aan vindt? Voor de rest komt er geen flikker meer uit wat zo massaal gespeeld gaat worden. Kijkend naar halo2 & de live community, zonder forza had ik mijn abo absoluut niet meer verlengd.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Helpdesk bellen. Hoezo opzeggen? Vast wel iemand met een goedkoop Live kaartje te vinden
Tis zondag...quote:Op zondag 15 mei 2005 15:33 schreef BMH het volgende:
Ik wou mijn Xbox live net ff opzeggen.. Zijn ze gesloten :S Als die christelijke feestdagen beginnen me te iriteren.
PES4 leeft nog aardig op Live, maar dat speel je niet natuurlijk. Voor de rest verwacht ik toch wel nog maanden met Forza bezig te zijn. Maar of dat tot 2006 is weet ik niet. En of ik tegen de tijd dat de X360 uit komt er geld voor heb, weet ik ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:33 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hoezo verlengen als je forza niets aan vindt? Voor de rest komt er geen flikker meer uit wat zo massaal gespeeld gaat worden. Kijkend naar halo2 & de live community, zonder forza had ik mijn abo absoluut niet meer verlengd.
Zit er overigens geen 2 maanden trial kaartje bij dat spel?
Stalk je me? Of ga je nog wat zinnigs zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:37 schreef DinoPK het volgende:
Ga jij je dan voortaan in je carriëre vrijwillig aanmelden om op alle paas, pinkster, kerst dagen te werken? Bij de MS helplijn zoeken ze vast nog wel mensen die op dit soort dagen er willen zitten om je live abo op te zeggen omdat jij geen dag kan wachten.
18e word ie automatisch verlengdquote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef twi het volgende:
2 dagen, morgen is 'ie ongetwijfeld ook nog dicht
Ironisch?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:46 schreef DinoPK het volgende:
Ik stalk niemand, ik reageer alleen op onnodig gezeur
Waarom MS in het dashboard geen optie heeft ingebouwd om het verlengen stop te zetten... geen idee. Slim vanuit een financieel standpunt, maar best aso tegenover de eindklant.
Nu heb je nog maar 2 dagen om op te zeggen, ben je te laat, kost het je veel geld. Kan eigenlijk niet.
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:56 schreef DinoPK het volgende:
Wat bedoel je hier nu mee?
Ik bedoel er mee te zeggen dat je nu een tijdsspanne hebt van welgeteld 1 dag om je abo op te zeggen, puur omdat je alleen telefonisch op kan zeggen. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen vanuit een zakelijk standpunt. 60 euro is voor veel gamers veel geld, en standaard zet MS het dashboard vrolijk op verlenging per jaar.
Er moet gewoon een optie in het dashboard komen om je abo te laten verlopen. Ook moet er een optie komen om je account later weer te activeren incl je oude friendslist. En tenslotte, als het op de xbox 360 toch standaard bij de xbox zit, creeër dan nu een positieve buzz door de accounts voor live zoals het er nu is vanaf nu gewoon gratis te maken.
Dit nummer kost 6 euro 20 per minuut.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:33 schreef HomerJ het volgende:
Jah, sorry
Ze hebben het eruit gehaald want ik weet echt 100% zeker dat ik me 1e account heb opgezegd via het dashboard zonder te bellen.
Waarom hebben ze dat in hemelsnaam gedaan?
Dat was een Trial abonnement, daar zal wel verschil in zitten. Toen hebben we je Max Krasser aangesmeerd als Live nickquote:Op zondag 15 mei 2005 16:33 schreef HomerJ het volgende:
Jah, sorry
Ze hebben het eruit gehaald want ik weet echt 100% zeker dat ik me 1e account heb opgezegd via het dashboard zonder te bellen.
Waarom hebben ze dat in hemelsnaam gedaan?
Ik had het ook tegen PoTaT0X BMHquote:Op zondag 15 mei 2005 16:16 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij haal je BMH en mij nu door elkaarMijn abo loopt nog tot april 2006, tijd genoeg om op te zeggen dus
En mijn account info heb ik natuurlijk van de XBOX HD gewist, gezien je CC gegevens daar ook opgeslagen worden.
Ik wist niet dat Kameo & PD0 naar de x360 zouden gaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:57 schreef Kremers het volgende:
Euh, wist niet dat hij ook zijn xbox ging verkopen
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Kameo & PD0 naar de x360 zouden gaan.![]()
Ik probeer zo opjectief mogelijk naar de 3 consoles te kijken. Revolution is Nintendo dat is een +, Playstation heeft veel bekende titels dat is een +, Xbox 360 heeft Rare dat is een +.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef Kremers het volgende:
[..]Je gaat dus voor de Xbox 360? Ik hou het maar op de PSP, ik heb hiervoor een PS2 gehad, en daar had ik ook vrij snel weer genoeg van
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:25 schreef HomerJ het volgende:
Is iedereen hier nou zo dom of heeft echt werkelijk niemand gezien dat je je account gewoon kan cancelen bij Account management op Xbox Live in het dashboard.
*Hoest* Mario, zelda. metroid , mario party *Hoest*quote:Op zondag 15 mei 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ik de launch line up van de X360 zie, dan zie ik een hoop potentiele top titels. Maar het zijn haast allemaal vervolgtitels.
Het word tijd dat developers (& console bouwers) eens risico's gaan nemen. Zonder risico's zullen videogames (net als vroeger) uitsterven.
*kucht* beter dan veel 3d party games *kuch*quote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*Hoest* Mario, zelda. metroid , mario party *Hoest*
ging erom dat hij het over allemaal vervolgen had als je de boodschap niet begrijpt,quote:Op maandag 16 mei 2005 01:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*kucht* beter dan veel 3d party games *kuch*
Inderdaad Halo loopt ook wel door, net als andere populaire franchises waar de fans vervolgen op willen. Zolang het cash in het laadje brengt komt het er wel hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ging erom dat hij het over allemaal vervolgen had als je de boodschap niet begrijpt,
nintendo maakt al zowat 20 jaar vervolgen van oude franchise
Risico's zoals de wereldberoemde interactiviteit tussen de Cube en GBA'squote:Op zondag 15 mei 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Het word tijd dat developers (& console bouwers) eens risico's gaan nemen. Zonder risico's zullen videogames (net als vroeger) uitsterven.
Eens, ze moeten de originaliteit zoeken in games, en niet in rare accessoires als connectiviteit en bongo's. Games als ICO, Super Monkey Ball en Katamari Damacy laten zien dat er zeker ruimte is voor originele games. En binnenkort krijgen we nog Okami en Wanda & the Colossus.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Risico's zoals de wereldberoemde interactiviteit tussen de Cube en GBA's? Nee dank je.... Het wordt tijd dat ze gewoon coole games maken zoals ze al doen
Preciesquote:Op maandag 16 mei 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens, ze moeten de originaliteit zoeken in games, en niet in rare accessoires als connectiviteit en bongo's. Games als ICO, Super Monkey Ball en Katamari Damacy laten zien dat er zeker ruimte is voor originele games. En binnenkort krijgen we nog Okami en Wanda & the Colossus.
Ik moet wel zeggen dat de touchscreen van de DS briljant is. Je went er zo snel aan, ik zit nu al elke keer te drukken op het scherm van de pinautomaat en met te verwonderen dat het niet werkt.Ik zou er niks op tegen hebben als ze dat verwerken in de controler van de revolution.
Ja, als je eenmaal photorealisme hebt bereikt dan kun je je alleen nog qua gameplay onderscheiden van de concurrentie.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat de volgende strijd ook eerder om originaliteit gaat. Mooie graphs kunnen ze allemaal wel produceren![]()
Nee, blijf lekker weg johquote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn Xbox Live account is gecanceled omdat ik me toendertijd heb aangemeld met mijn oude credit card. Even kijken wat het handigste is, huidige account verlengen met mijn nieuwe credit card of een nieuwe live kit halen.
*middelvinger opsteekt*quote:
Overal moeten risico's genomen worden. Dus ook bij Nintendo.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Party games zijn bijzonder leuk en vermakelijk, vooral als je met bijvoorbeeld je vriendin speelt, tis gewoon virtueel ganzenborden enzo, maar het is idd iets waar de Xbox ook op moet gaan focussen...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kwa riscy dingen zit Ubisoft het best, die is niet bang om nieuwe grote franchises te beginnen met inovatieve gameplay en besturing.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
Maar willen jullie deze generatie weer 4 jaar lang teren op nog een halo, nog een mario party, nog een rainbow six? Of willen jullie nieuwe gezichten zien met totaal andere gezichtsuitdrukkingen die je nog nooit eerder hebt gezien?
Mwaaaa...Ubisoft begint een beetje op EA te lijken met al die vervolgen en het verneuken van Prince of Persia.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Kwa riscy dingen zit Ubisoft het best, die is niet bang om nieuwe grote franchises te beginnen met inovatieve gameplay en besturing.
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 16 mei 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Overal moeten risico's genomen worden. Dus ook bij Nintendo.
Connectiviteit was een aardig idee op papier. Het is een beetje een gimmick geworden. Bij Four Swords is het btw wel erg leuk.
Maar willen jullie deze generatie weer 4 jaar lang teren op nog een halo, nog een mario party, nog een rainbow six? Of willen jullie nieuwe gezichten zien met totaal andere gezichtsuitdrukkingen die je nog nooit eerder hebt gezien?
Ik vind Ubisoft ook de beste Publisher van deze generatie. Beyond good & evil was prachtig, Splinter Cell's multiplayer versus mode is helemaal vernieuwend. Prince of Persia SoT was een game die een dood merk weer tot leven wekte.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwa riscy dingen zit Ubisoft het best, die is niet bang om nieuwe grote franchises te beginnen met inovatieve gameplay en besturing.
Iemand moet je toch wakker schudden. Maar ik zelf ook al het gevoel dat het anders moest toen ik besloot geen EA games meer te kopen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Overigens grappig om op te merken: sinds Nintendo heeft aangekondigd aan iets revolutionairs te werken is alles 'opeens' outdatedDit hoorde je niet toen de huidige generatie eraan kwam en wat heeft die nou voor revolutionairs gebracht?
Wat heerlijk objectiefquote:Op zondag 15 mei 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik probeer zo opjectief mogelijk naar de 3 consoles te kijken. Revolution is Nintendo dat is een +,
Ubisoft steekt wel geld in beginnende en onbekende studio's andersquote:Op maandag 16 mei 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaaaa...Ubisoft begint een beetje op EA te lijken met al die vervolgen en het verneuken van Prince of Persia.
*meldt*quote:Op maandag 16 mei 2005 13:01 schreef HomerJ het volgende:
Nog meer mensen die niet van (realistische) racers houden?
Daar bedoel ik dus mee dat er Zelda, metroid, mario games voor uitkomen. Ik ben altijd wel gedient van dat soort games.quote:
Ik meld me ook ff. Ik ben niet vies van een race spelletje. Maar simulatie games als GT4 kan ik niet uistaan. Een lekkere arcade racer als Burnout 2 & Mariokart vind ik super.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:01 schreef HomerJ het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:01 schreef HomerJ het volgende:
Stomme Forza
Heel mijn friendslist staat vol met mensen die Forza spelen
noem je dat revolution? dat was 20 jaar geleden revolution nu uitmelkingquote:Op maandag 16 mei 2005 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar bedoel ik dus mee dat er Zelda, metroid, mario games voor uitkomen. Ik ben altijd wel gedient van dat soort games.
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]en toch koop ik iedere keer weer de nieuwste GT... Maar met Forza ben ik onverstandig
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
Welke chip kan ik nou t beste fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |