quote:
Jaja, wie had dat verwacht
Ranja +1Het hele bericht
![]()
(Novum) - Val Kilmer wil dat Blur-zanger Damon Albarn zijn album produceert. "Ik voel dat ik een album in me heb dat gebaseerd moet zijn op mijn leven en jij bent de enige man op aarde die ervoor kan zorgen dat het album ook wordt gemaakt", zou de 45-jarige acteur tegen Albarn hebben gezegd.
De twee kwamen elkaar een paar maanden geleden tegen op een feestje en zijn sindsdien bevriend. "Ze kwamen met elkaar in gesprek over muziek en het bleek dat Val een enorme Blur-fan is", meldt The Daily Star. "Damon nam Val mee naar zijn auto en daar hebben ze het hele nieuwe album van Gorillaz geluisterd. Damon is erg trots op het album", zou een bron tegen de krant hebben gezegd.
Het is nog niet duidelijk of Albarn, die met Blur en Gorillaz miljoenen albums verkocht, op de uitnodiging wil ingaan. Kilmer is geen professioneel muzikant, maar hij kan wel zingen. In 1991 zong Kilmer in Oliver Stone's film 'The Doors' verschillende nummers van de band. Kilmer treedt met het maken van een album in de voetstappen van collega's Minnie Driver, Juliette Lewis en Russell Crowe.