Ghehehe. Drie goed. Anne zit daar niet bij.quote:
Je hebt je rust verdiend belsenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:44 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem maar opgezocht, dan kan ik rustig gaan slapen met de gedachte dat er gelukkig toch nog een nummer is van Herman van Veen dat ik niet ken.
Ik dacht trouwens dat Anne een heel grote hit was geweest, maar dat valt dus hard tegen.
Of mee natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:44 schreef belsen het volgende:
Ik dacht trouwens dat Anne een heel grote hit was geweest, maar dat valt dus hard tegen.
Ik kan die cd's ook wel dromen volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:56 schreef Grobbel het volgende:
Rozengeur (en maneschijn)
Ik was een grote fan van Herman van Veen toen ik 8-10 jaar oud was of zo.
Nou, groot, relatief dan... 21e plaats is niet echt super.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:07 schreef cafca het volgende:
Ik ben in mijn jonge jaren overspoeld door deze muziek...
Nooit geweten dat dat een grote hit is geweest..
Nee, maar wel een van de grootste hits van HVVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, groot, relatief dan... 21e plaats is niet echt super.
Wat dan weer meer over HvV zegt dan over die hitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar wel een van de grootste hits van HVV
Ach, zijn albums hebben altijd wel goed verkocht, dus het zal 'm worst wezen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat dan weer meer over HvV zegt dan over die hit
Nope, Braziliaans.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:21 schreef ranja het volgende:
Dit is toch een francaise? Plaatje is wel eerder geweest maar wie van de dames was het ook weer![]()
(ik had er best 8 kunnen vragen, denk ik)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
Brian Jones
Ron Wood
Bill Wyman
Keith Richards
Mick Jagger
Charlie Watts
Netjes. Ik had het er zelf niet uitgehaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef Z het volgende:
Klinkt als Jimi. Voodoo Chile?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |