Hmm dit klinkt mij niet echt als iemand die uit onvrede opstapt eigenlijk. Dat zou meer zijn en nu stop ik er mee en een week later heeft hij een baan bij Utrecht.quote:Staanplaats schreef het volgende:
Jan Willem van Dop verlaat Feyenoord
[ RTV Utrecht ]
Jan Willem van Dop, directielid van Feyenoord met o.a. de portefeuille supportersbeleid in beheer, wordt bij FC Utrecht de opvolger van Martin Sturkenboom als directievoorzitter. Dit meld RTV Utrecht.
Het nieuws is bij de Feyenoord Supportersvereniging ingeslagen als een bom. In de afgelopen jaren maakte Van Dop zich zo goed en zo kwaad als hij kon op allerlei manieren hard voor de belangen van de Feyenoord-supporters.
Ik kan wel mn eigen TT verzinnen met iets negatiefs over Gullit maar ik dacht laat ik het maar neutraal houden... niet iedereen is mijn mening toebedaanquote:
of nietquote:
Ik ken hem verder niet, maar zo gaat nou eenmaal het spreekwoord.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:16 schreef Staanplaats het volgende:
Er zullen meer volgen, een training zonder veldtrainers moet toch genoeg zeggen.
Van Dop een rat? Volgens mij is hij nooit echt bang geweest om (publieke) de discussie aan te gaan..
Alleen homo's lopen hand in hand.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:01 schreef snabbi het volgende:
[afbeelding]
Hier weer verder, vorige topic Het grote FEIJENOORD topic #75 - Hand in Hand, Kameraden!
Zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat jij je geen flikker interesseert in supporterszaken.quote:Sloggi schreeft het volgende op maandag 9 mei 2005 @ 17:54
Nooit van de beste man gehoord
quote:GEPLANDE ACTIES!!!!
Al geruime tijd klinken er protestklanken tegen het huidige beleid. Niet alleen de trainer is het doelwit, maar het hele (technische) bestuur moet op de schop.
Een aantal supporters hebben nu het initiatief genomen om de 'vriendelijke' acties wat meer kracht bij te zetten. Stop het WANbeleid!
Artikel Martjuh.nl
Het is tijd voor actie! Dit "bestuur" maakt Feyenoord kapot! We komen in actie! want we zijn het ZAT om al 6 jaar geen kampioen meer te worden en elk jaar maar weer die aankopen die het niet waar maken in het ROOD WIT!
Het wordt dus tyd voor een frisse wind in het bestuur en willen we het Bestuur het liefste vandaag nog zien vertrekken van hun troon om plaats te maken voor nieuw bloed.
DUS..... De thuiswedstrijd tegen Ado Den Haag 22 mei gaan we pas na 20-30 minuten het vak op en daarna de rest van de wedstrijd anti "bestuur" liederen zingen!!
Ook zullen er pamfletten uitgedeeld worden bij de poorten en aan medesupporters zodat zo veel mogelijk mensen het te weten komen en mee doen! Leg zo veel mogelijk spandoeken met teksten tegen het "bestuur" op de lege vakken!
Vertel het door aan iedereen die gaat, en zorg dat er zoveel mogelijk mensen mee doen met deze actie! Hopelijk word dit een suc-6 actie en blijft ook echt IEDEREEN buiten de vakken want,
FEYENOORD IS VAN ONS!!
Mee eens. Al denk ik dat er veels te veel sukkels zijn die alleen voor het voetbal komen en zich niet interesseren in de malaise waar Feijenoord nu in zit...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:28 schreef Faar18 het volgende:
eigenlijk zou iedereen die wedstrijd moeten boycotten. Misschien dat er dan iets doordringt tot die botte kop van die kale
Dat is toch precies wat GKL wil, allemaal dagjes- cq. klootjesvolk, dat braaf als een marionet zich gedragen zoals Feyenoord dat wilt, met hun FR-jasje en Feyenoord petje!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:30 schreef Cart_man het volgende:
Mee eens. Al denk ik dat er veels te veel sukkels zijn die alleen voor het voetbal komen en zich niet interesseren in de malaise waar Feijenoord nu in zit...
Jah, feyenoord (en elke club) heeft behoefte aan supporters die de ploeg over een dood punt heen helpen. Niet van dat bioscooppubliek. Okej aanstekers gooien gaat me te ver, maar met de meeste spreekkoren heb ik geen moeite, tenzij het echt kwetsend is. Een beetje sfeer is prima.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat GKL wil, allemaal dagjes- cq. klootjesvolk, dat braaf als een marionet zich gedragen zoals Feyenoord dat wilt, met hun FR-jasje en Feyenoord petje!
Ik hoop dat deze actie door vele mensen worden gesteund, maar ik ben er bang voor!
Zal dan wel de reden zijn, neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
Van Dop was wel een goede. Kwam ook met de supporters praten bij die actie op W. Was het ook niet echt eens met beslissingen die werden genomen in het Maasgebouw, geloof ik...
Ach kwetsend.. wat is nu kwetsend. Hamas hamas (en verder kennen jullie hem wel) vind ik best kunnen bijvoorbeeld. Het gaat niet over de joden ook al bestempelen veel mensen het wel als kwetsend. Iets roepen zoals iemands vrouw die aan kanker is overleden vind ik wel weer te ver gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef Faar18 het volgende:
[..]
Jah, feyenoord (en elke club) heeft behoefte aan supporters die de ploeg over een dood punt heen helpen. Niet van dat bioscooppubliek. Okej aanstekers gooien gaat me te ver, maar met de meeste spreekkoren heb ik geen moeite, tenzij het echt kwetsend is. Een beetje sfeer is prima.
lol, wat een plaat, hahahaquote:Op maandag 9 mei 2005 18:01 schreef snabbi het volgende:
[afbeelding]
Hier weer verder, vorige topic Het grote FEIJENOORD topic #75 - Hand in Hand, Kameraden!
Hier snap ik nou weer niets van. De Feyenoord-jeugd doet het bijna altijd even goed als de Ajax-jeugd maar wij hebben 0 jeugdspelers in de basis en onze vrienden gewoon een stuk of 7.quote:09-05-2005: JONG FEYENOORD DICHT BIJ KAMPIOENSCHAP
[Bron: FR-Fans.nl]
Jong Feyenoord kan volgende week in de uitwedstrijd tegen Psv kampioen worden! Vandaag won de ploeg met 5-2 van Nac Breda, terwijl ajax in eigen huis punten verloor tegen Rkc Waalwijk (2-2). Feyenoord en de amsterdammers staan nu gelijk in punten, maar de Rotterdammers hebben een (veel) beter doelsaldo, waardoor ze alles in eigen hand hebben. Allemaal naar Eindhoven volgende week dinsdag!
Hoop dat Paauwe nog een paar mooie jaren in Duitsland heeft, tis nooit mijn favoriet geweest, maar de manier waarop hij afgedankt is door Gullit is natuurlijk schandalig, hij heeft toch een behoorlijke staat van dienst bij Feyenoord.quote:1. FC Köln wil Patrick Paauwe overnemen
9/5/2005 20:38
EXCLUSIEF - 1. FC Köln heeft zich gemeld voor Patrick Paauwe. De Duitse club, die onlangs promoveerde naar de Bundesliga, volgt hem al enige tijd.
Paauwe heeft wel oren naar een overgang naar Köln, vertelt zijn zaakwaarnemer Karel Jansen in de nieuwe Voetbal International. De Duitse club zal met Feyenoord tot een akkoord moeten komen over een afkoopsom voor de 29-jarige verdediger, die nog tot medio 2007 onder contract staat in Rotterdam.
Feyenoord heeft laten weten mee te willen werken aan een transfer van de voormalig aanvoerder, die dit seizoen naar de bank verdween onder nieuwe coach Ruud Gullit. Paauwe is bezig aan zijn zevende seizoen in Rotterdam.
Bruno Basto staat op zijn beurt in de belangstelling van 1. FC Nürnberg, dat uitkomt in de Bundesliga. De club is op zoek naar een linkervleugelverdediger die ook op het middenveld kan spelen. Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van de 26-jarige Portugees, die dit seizoen geen indruk heeft gemaakt in De Kuip.
Hmm basto mag van mij ook wel een kans krijgen met een andere verdediging om hem heen, maar paauwe is toch echt wel afgedwaald naar een lager nivo speler. Van mij mag hij weg want het is wel een speler met een hoog salaris dacht ik en dan is bankzitten erg duur natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 21:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoop dat Paauwe nog een paar mooie jaren in Duitsland heeft, tis nooit mijn favoriet geweest, maar de manier waarop hij afgedankt is door Gullit is natuurlijk schandalig, hij heeft toch een behoorlijke staat van dienst bij Feyenoord.
Basto, heeft toch bij Benfica en Boreeaux gespeeld, toch vrij behoorlijke clubs, ik had meer van hem verwacht, maar volgens mij klikte het niet met Gullit.
Het zou een zegen zijn voor Feyenoord als Jorien van den Herik zou opkrassen. Maar met dergelijke acties krijg je die man echt niet weg hoor, die gast is niet weg te slaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mee eens. Al denk ik dat er veels te veel sukkels zijn die alleen voor het voetbal komen en zich niet interesseren in de malaise waar Feijenoord nu in zit...
Er zijn wel meer spelers die bij ons absoluut niet uit de verf komen maar het toch weer goed doen bij andere clubs, neem bijvoorbeeld cruz. Toen hij weg was begon hij gelijk weer te scoren.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:05 schreef Cart_man het volgende:
Basto is echt flut, sorry hoor. Heb nu een paar keer aandachtig op hem zitten letten en die gast wordt echt constant voorbij gelopen door jan en alleman. Of dat nu door de coaching naast hem komt ik weet het niet, is gewoon flut...
Dat hadden we zelf al enkele jaren door ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn voor Feyenoord als Jorien van den Herik zou opkrassen. Maar met dergelijke acties krijg je die man echt niet weg hoor, die gast is niet weg te slaan.
Als ajacied komt me dat maar al te goed uit, dat betekent dat Feyenoord ook komende seizoenen weer buiten de prijzen zal vallen en zal blijven aankloten.
Maar ik begrijp dat het voor de Feyenoorders iets is om moedeloos van te worden.
Laat me jullie dan één advies geven. Zorg ervoor dat "die kale" zo snel mogelijk oprot.
Oh wacht, doodsbedreigingen mogen niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef BB-King het volgende:
Feyenoord is dood.
Wat is er zo kut aan vd Herik dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat hadden we zelf al enkele jaren door ja.En ook Jan D. Swart belemmert keer op keer Feyenoords weg naar de top. Ook oprotten ermee dus.
Houdt Feyenoord al jaren van de top af, maakt teveel ruzie (topscout Piet de Visser wil nooit meer met hem werken, Jansen heeft ruzie met hem) en vele bedrijven willen geen zaken met Feyenoord meer doen zolang hij er zit, en zo vallen er nog zoveel meer dingen over hem te zeggen.quote:
Hoe heeft die kanker-hufter het lef om ook maar een beetje kritiek op de enige speler die hem onvoorwaardelijk steunt en zich week op week inzet voor Feyenoord te hebben?quote:Ook Dirk Kuyt had op een mooi slot gerekend. Vorige week, na het thuisdebacle tegen Heerenveen, was de aanvaller niet terughoudend in de kritiek op zijn teammakkers.
Die woorden lijken bij Gullit niet goed te zijn gevallen: ,,Ik heb Dirk tegen NEC ook niet gezien'', sneert hij in een radiomicrofoon. Op de volgende vraag of de coach teleurgesteld is in zijn international, antwoordt hij diplomatiek: ,,Daar geef ik maar geen commentaar op.''
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef fransie102 het volgende:
en vele bedrijven willen geen zaken met Feyenoord meer doen zolang hij er zit,
Schijnt in de clinch te liggen met vele bedrijven zoals Shell, en hij wil totaal geen macht afstaan aan andere personen binnen Feyenoord met meer verstand van zaken, ook al zou Feyenoord daar nog zo bij gebaat zijn.quote:
Mijn god zeg, ik zei al in dat andere topic dat hij geen grip kan krijgen op de spelers omdat hij ze niet beschermt naar de media toe (en intern mag je zeiken) maar dit bevestigd alleen maar weer alles. Wat een kut hond is het ook. Wat een professionaliteit bij Dirk overigens.....quote:Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef fransie102 het volgende:
Uit het AD :
[..]
Hoe heeft die kanker-hufter het lef om ook maar een beetje kritiek op de enige speler die hem onvoorwaardelijk steunt en zich week op week inzet voor Feyenoord te hebben?
Opzouten met die idioot
Shell en nog een ander bedrijf wilde flink in Feyenoord investeren wanneer zij iemand kregen in de raad van bestuur. Kale knar wilde dit niet en ziet het kameraden iets te veel als communisme (alle speler moeten maar niets verdienen) en dictatuur (ik moet alle macht houden).quote:
Ik hoop op een gevalletje Shearer. Kuyt is vele malen machtiger binnen Feyenoord dan Gullit, en als Gullit openlijk de strijd met hem aan durft te gaan, dan hebben we 1 verliezer en dat is onze Amsterdamse vriend zelf. Want dan krijg Gullit namelijk het complete Legioen + nog een aantal spelers tegen zich, en dan is er geen houden meer aan. Leert die man dan niet van z'n fouten?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mijn god zeg, ik zei al in dat andere topic dat hij geen grip kan krijgen op de spelers omdat hij ze niet beschermt naar de media toe (en intern mag je zeiken) maar dit bevestigd alleen maar weer alles. Wat een kut hond is het ook. Wat een professionaliteit bij Dirk overigens.....
Is iig iemand die luistert naar zijn supportersschare. Neemt af en toe wel beslissingen waar men het niet mee eens was, maar is dan wel bereid om te luisteren naar bezwaren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Die van Dop is dus een goeie ?
Nou ja, slechter dan Sturkenboom kan het vast niet zijn....
Waarschijnlijk wel ja. Waarom zou ik ook, Ik ga niet naar uitwedstrijden, heb geen seizoenskaart en kom ook niet elke 2 weken in de Kuip.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat jij je geen flikker interesseert in supporterszaken.
De ruzie met Jansen is bijgelegd, en hij zorgt in ieder geval wel dat Feyenoord gezond blijft, ze hebben al jaren geen schulden meer.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Houdt Feyenoord al jaren van de top af, maakt teveel ruzie (topscout Piet de Visser wil nooit meer met hem werken, Jansen heeft ruzie met hem) en vele bedrijven willen geen zaken met Feyenoord meer doen zolang hij er zit, en zo vallen er nog zoveel meer dingen over hem te zeggen.
Tuurlijk, maar financieel is de club nu stabiel, het is tijd voor een stapje hoger. En dat lukt zo met de GKL niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De ruzie met Jansen is bijgelegd, en hij zorgt in ieder geval wel dat Feyenoord gezond blijft, ze hebben al jaren geen schulden meer.
Ik denk dat dat vies tegen zou kunnen vallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:38 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar financieel is de club nu stabiel, het is tijd voor een stapje hoger. En dat lukt zo met de GKL niet.
vroegah telt niet meer..dat bewijst Rudi zelf door 'de oude garde' als vuil te behandelen.quote:
quote:Egyptische doelman voor Feyenoord
Uitgegeven: 10 mei 2005 10:01
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de Egyptische doelman Sherif Ekramy vastgelegd. De keeper zet binnenkort een handtekening onder een driejarig contract, meldde de Rotterdamse club dinsdag.
Ekramy is afkomstig van Al-Ahly en doelman van het Egyptische olympische elftal. Feyenoord zal de jonge keeper eerst verhuren, waarschijnlijk aan Excelsior. De club raakte geïnteresseerd in Ekramy na een tip van diens landgenoot en middenvelder bij Feyenoord, Hossam Ghaly.
en koop er nog maar een, en koop er nog maar twee, en koop er nog maar drie ...quote:
Alleen al het feit dat hij grote investeerders tegen zich in het harnas jaagt toont al aan dat hij niet het beste met de club voor heeft, maar enkel met zichzelf. Natuurlijk heeft hij veel vor de club betekent, maar Feyenoord staat nu toch wel op een cruciaal moment waarop ze moeten aanhaken bij Ajax en PSV, en daar is een groter budget, en een verandering van management voor nodig. VDH zou beter de eeraan zichzelf kunnen houden en weggaan ipv de club vooruitgang te beletten en er over een paar uitgeschopt worden, een rokende puinhoop achterlatend.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vies tegen zou kunnen vallen.
Moet hij eerst eens van zijn boot afkomen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef Droopie het volgende:
Heeft er iemand geen wielklem, pleuren we een wielklem bij die van die Herik om zijn auto.
Om hem weg te slepen is een beetje link, voor je het weet heb je wegens diefstal, 25, euro voorwaardelijk + 6 jaar stadion verbod.
Misschien kunnen we in plaats van Bosvelt, Jean Paul van Gastel terughalen, die zit toch werkeloos thuis.
dan boren we een gaatje in zijn sloep, kijken of dan eens naar de Kuip komt...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet hij eerst eens van zijn boot afkomen...
Ook gisteren was hij niet aanwezig bij het 'crisis' overleg.
Dan dumpen we Gibbs toch? Kalou blijft trouwens nog een jaar als hij echt Nederlander wil worden. En Loovens goed genoeg voor de basis van Feyenoord? Get real.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:10 schreef Sentry het volgende:
Kalou zit met z'n kop al in Valencia, en Saidi als moslimmer staat naast Gibbs een Amerikaan, Zie je het voor je?
Beiden geen centrale verdedigers, en beter dan Gibbs is waar, maar hij is nog steeds niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:39 schreef Sentry het volgende:
en Ostlund, basto ?
Wel basis meestal, op rare plaatsen af en toe. Rechtsback, middenveld. Beetje aan de hand van ouwe Gérard, dan lukt het doorgaans wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe doet die Breinburg het trouwens bij Dordt?
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef Sentry het volgende:
Nee maar het gaat om het idee, hoezo 2 buitenlanders kopen die er niks van bakken, terwijl dat je 1 iemand verhuurt aan de graafschap met het zelfde kaliber.
Mja 6 keer hetzelfde bericht houdt nog wel in dat je maar 1 speler koopt natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en koop er nog maar een, en koop er nog maar twee, en koop er nog maar drie ...
Als een verlies nodig is om duidelijk te maken dat GKL en gullit moeten opzouten... dan maar liever nu. Kom maar op met die nederlaag, boeit nu toch niet meer.quote:En zondag Ado, die hebben ook vleugeltjes gekregen na AZ ... Zal wel weer bagger worden.
jullie moeten dit later maar niet tegen me gebruiken.... GO PSV!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef fransie102 het volgende:
Als Feyenoord weer zo lusteloos speelt, wel ja. Ik denk dat Gullit na die wedstrijd opstapt als het echt 4-0 of 5-0 wordt.
Nog even kijken hoe...heb zin in de boot. 14 uur heen, 14 uur terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:15 schreef Erasmusch het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Charlton?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
jullie moeten dit later maar niet tegen me gebruiken.... GO PSV!
Londen is toch veel sneller te doen met de boot? Je zit volgens mij binnen 4 uur in Harwich, vanuit daar dan de trein, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog even kijken hoe...heb zin in de boot. 14 uur heen, 14 uur terug.![]()
![]()
14 uur!? pannekoekenboot ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog even kijken hoe...heb zin in de boot. 14 uur heen, 14 uur terug.![]()
![]()
Bestaan ook nog tragere versiesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Londen is toch veel sneller te doen met de boot? Je zit volgens mij binnen 4 uur in Harwich, vanuit daar dan de trein, toch?
Ik denk zelfs dat Feyenoord er niets mee opschiet of er zelfs op achteruit zal gaan als Joren vertrekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:27 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens de verhalen dat er talloze bedrijven in de rij zullen staan wanneer Jorien oppleurt, daar geloof ik niet meer echt in.
Hij mag van mij weg, maar met het vertrek van Jorien komen er echt geen miljoenen vanuit het bedrijfsleven. Financieel doen we het goed. We moeten alleen wel het geld goed gebruiken.
Hoe dat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Feyenoord er niets mee opschiet of er zelfs op achteruit zal gaan als Joren vertrekt.
Achteruit gaan hoeft niet, als er maar een iemand opstaat met verstand van zaken. Ik geloof er alleen niet in dat een vertrek van Jorien meteen zal leiden tot een ernorme toestroom van investereerders.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Feyenoord er niets mee opschiet of er zelfs op achteruit zal gaan als Joren vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |