abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26928679
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:50 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Kwam begin dit seizoen over van Elinkwijk, maar heeft de stap naar het 1e nog niet kunnen maken. In de voorbereiding vond ik het ook een hele degelijke speler, in de eerste divisie zou het een goeie kunnen zijn.

Maar bij Kozakken Boys kan ie vast evenveel of wellicht meer vangen dan bij FC, en dat is maar 2/3 avonden in de week trainen. Mooi een baantje daarnaast, en die kan z'n zakken vullen .
v/d Meulen speelde vorig seizoen toch in het 2e? Ik vind het een best aardige speler. In de GGD nu al bruikbaar, voor de HCE komt hij nog wat tekort. In de voorbereiding viel hij mij in positieve zin op.....

Kozakken Boys betaalt best aardig volgens mij....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 11 mei 2005 @ 22:29:16 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26928704
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kozakken Boys betaalt best aardig volgens mij....
aardig? Grof bedoel je.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26928712
Ik ben trouwens zondag in Waalwijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26928876
Alleen de naam van Van Iersel viel. Verder nog een stuk of 4 uit het tweede denk ik.
pi_26928972
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

aardig? Grof bedoel je.

Allemaal ex-profs daar bijna.
pi_26928996
Van der Meulen speelde inderdaad vorig jaar ook al in het tweede.
pi_26929003
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Alleen de naam van Van Iersel viel. Verder nog een stuk of 4 uit het tweede denk ik.
Echt veel soeps is het 2e niet. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand daarvan basisspeler kan gaan worden in het 1e.

Kuijpers lijkt het ook niet te gaan redden.... daar had ik dan wel weer meer van verwacht.
pi_26929013
Van die bij elkaar gekochte elftallen mag ik niet .

In den Eng kwam veel te kort bij FC, maar is dit seizoen een erg goede kracht voor OJC.
Hopelijk gaat het met Van Iersel hetzelfde .
pi_26929078
In Den Eng vond ik niet eens een hele slechte back eigenlijk....
pi_26929600
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
Van die bij elkaar gekochte elftallen mag ik niet .
Nee ik ook niet.. Er moeten gewoon jongens uit het dorp in staan aangevuld met wat routine. Anders verdwijjnt de betrokkenheid van de bewoners met de club ook langzaam. En als dan de belangrijke sponsor die al het geld erin pompt dan verdwijnt kunnen ze de boel opdoeken.
pi_26929890
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee ik ook niet.. Er moeten gewoon jongens uit het dorp in staan aangevuld met wat routine. Anders verdwijjnt de betrokkenheid van de bewoners met de club ook langzaam. En als dan de belangrijke sponsor die al het geld erin pompt dan verdwijnt kunnen ze de boel opdoeken.
Juist, met jou kan ik praten .

Neem een Rossum... dankzij Elbanton flink gekocht en gestegen, maar nu de sponsor ermee stopt vallen ze weer als een baksteen naar beneden. Die staan over 2 jaar gewoon weer in de 5e klasse te ballen .
pi_26929926
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Achilles in de noordelijke hoofdklasse dit jaar. Onderaan staan ze met in totaal 2 punten. Rossum is ook een voorbeeld, die club ligt nu helemaal op zijn gat.

Ik snap niet waarom zelfs 4e klassers al spelers van heinde en ver halen.... 4e klasse...waar hebben we het dan over.
pi_26930234
Achilles is ook een mooi voorbeeld ja. Lachwekkend gewoon .

Een goeie kennis van me is ACV-fan, de andere grote club van Assen en aartsrivaal van Achilles. Die kon het wel waarderen geloof ik, en is op de dag van degradatie (ergens net na de winterstop) speciaal naar het concurrerende sportpark gegaan om van dat historische moment te kunnen genieten .
pi_26930730

Poll op www.degraafschap.nl

In de achterhoek zijn ze lekker positief !
pi_26930732
Ja, da's best vermakelijk. Als je 2 punten haalt in de hoofdklasse kom je ook flink tekort voor de 1e klasse natuurlijk en dan kan het echt heel snel gaan en sta je zo weer ergens in de anonimiteit van de 4e klasse.
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:29:22 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26930830
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]

Poll op www.degraafschap.nl

In de achterhoek zijn ze lekker positief !
Kenners zijn het
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26931041
Die boertjes kunnen nog zo negatief zijn, we moeten het eerst nog maar eens waar zien te maken .
pi_26931066
Na zondag weten we wellicht meer.
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:42:19 #219
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_26931176
Het lukt wel, zoals de laatste jaren: telkens net wel...
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
  donderdag 12 mei 2005 @ 09:15:21 #220
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_26935735
Ben zondag niet aanwezig in Waalwijl. De dame moet werken en Peter is net te jong om mee naar een uitwedstrijd te gaan

Ga nu gezellig op Maaspoort verjaardagstaart eten en negatief lullen over Yeahinho tegen zijn oom
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_26945336
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Allemaal ex-profs daar bijna.
En nog geen kampioen worden. Logisch ook wel, de meeste van die ex-profs daar kwamen van vrij kansloze profclubs. Er is wel een leegloop bij de Boys trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26950323
Rean, check je mailbak
pi_26950468
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 09:15 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ben zondag niet aanwezig in Waalwijl. De dame moet werken en Peter is net te jong om mee naar een uitwedstrijd te gaan

Ga nu gezellig op Maaspoort verjaardagstaart eten en negatief lullen over Yeahinho tegen zijn oom
Hij is morgen toch jarig?

Sinds wanneer kom jij daar op verjaardagen trouwens... kheb je er nog nooit gezien
pi_26952952
DG> Zondag het veld op bij standard?
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:00:49 #225
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_26956767
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Zondag het veld op bij standard?
DG gaat niet naar standaard. Die van mij heeft zijn scc
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')