v/d Meulen speelde vorig seizoen toch in het 2e? Ik vind het een best aardige speler. In de GGD nu al bruikbaar, voor de HCE komt hij nog wat tekort. In de voorbereiding viel hij mij in positieve zin op.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kwam begin dit seizoen over van Elinkwijk, maar heeft de stap naar het 1e nog niet kunnen maken. In de voorbereiding vond ik het ook een hele degelijke speler, in de eerste divisie zou het een goeie kunnen zijn.
Maar bij Kozakken Boys kan ie vast evenveel of wellicht meer vangen dan bij FC, en dat is maar 2/3 avonden in de week trainen. Mooi een baantje daarnaast, en die kan z'n zakken vullen.
aardig? Grof bedoel je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kozakken Boys betaalt best aardig volgens mij....
quote:
Echt veel soeps is het 2e niet. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand daarvan basisspeler kan gaan worden in het 1e.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Alleen de naam van Van Iersel viel. Verder nog een stuk of 4 uit het tweede denk ik.
Nee ik ook niet.. Er moeten gewoon jongens uit het dorp in staan aangevuld met wat routine. Anders verdwijjnt de betrokkenheid van de bewoners met de club ook langzaam. En als dan de belangrijke sponsor die al het geld erin pompt dan verdwijnt kunnen ze de boel opdoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
Van die bij elkaar gekochte elftallen mag ik niet.
Juist, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. Er moeten gewoon jongens uit het dorp in staan aangevuld met wat routine. Anders verdwijjnt de betrokkenheid van de bewoners met de club ook langzaam. En als dan de belangrijke sponsor die al het geld erin pompt dan verdwijnt kunnen ze de boel opdoeken.
Achilles in de noordelijke hoofdklasse dit jaar. Onderaan staan ze met in totaal 2 punten. Rossum is ook een voorbeeld, die club ligt nu helemaal op zijn gat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. Er moeten gewoon jongens uit het dorp in staan aangevuld met wat routine. Anders verdwijjnt de betrokkenheid van de bewoners met de club ook langzaam. En als dan de belangrijke sponsor die al het geld erin pompt dan verdwijnt kunnen ze de boel opdoeken.
Kenners zijn hetquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Poll op www.degraafschap.nl
In de achterhoek zijn ze lekker positief!
En nog geen kampioen worden. Logisch ook wel, de meeste van die ex-profs daar kwamen van vrij kansloze profclubs. Er is wel een leegloop bij de Boys trouwens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Allemaal ex-profs daar bijna.
Hij is morgen toch jarig?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:15 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ben zondag niet aanwezig in Waalwijl. De dame moet werken en Peter is net te jong om mee naar een uitwedstrijd te gaan
Ga nu gezellig op Maaspoort verjaardagstaart eten en negatief lullen over Yeahinho tegen zijn oom
DG gaat niet naar standaard. Die van mij heeft zijn sccquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Zondag het veld op bij standard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |