Laat DD dat niet horen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef PogueMahone het volgende:
Hans Verel is ook niet wat....
uhh,jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
serieus, is DD een Hans Verel-fan?
quote:Op GB m-side
uit REDELIJK BETROUWBARE bron is er vanochtend op de training een grapje gemaakt over hans verél als trainer.... dit is dus niet waar !!!!
ook dat verhaal over richard stricker is niet waar.....
mijn bron is werkzaam binnen fc den bosch en is niet marc vd laar.....
Dat was mijn reactie ook...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE,Geen Zwamborn![]()
Dan weten de meesten wel wie...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:31 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook...
Robbie> mijn bron is ook werkzaam bij FC
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thijs v/d Meulen speelt trouwens met ingang van volgend seizoen bij Kozakken Boys.
Hij heeft aardig wat gespeeld in de voorbereiding en in het 2e doet ie het ook niet slecht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:19 schreef Mindlight het volgende:
Is dat zo'n goeie dan? Ken hem eigenlijk helemaal niet.....
volgend jaar WEL hoofdklassequote:Op woensdag 11 mei 2005 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
Erwin van Iersel gaat volgend jaar naar OJC.
In totaal komen er 5 over van FCDB naar OJC, zo hoorde ik vanavond.
Kwam begin dit seizoen over van Elinkwijk, maar heeft de stap naar het 1e nog niet kunnen maken. In de voorbereiding vond ik het ook een hele degelijke speler, in de eerste divisie zou het een goeie kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:28 schreef Mindlight het volgende:
Balen dan ja. Heeft ie studie/werk plannen ofzo dat ie ineens naar de amateurs teruggaat? Wel een vreemde stap op die leeftijd eigenlijk.
Was wel te verwachten dat hij het niet zou redden. Pieter Kuijpers heeft ook aanbiedingen gehad van allerlei amateurclubs heb ik vernomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
Van Iersel had bij de FC nog een contract tot 2007 toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |