Dag Tong,onwetendequote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
Door een paar goede wedstrijden.
Gelukkig kijken scouts niet alleen naar de SS-samenvattingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
Door een paar goede wedstrijden. Ze denken natuurlijk wat ons met van Nistelrooy overkwam gebeurt geen tweede keer.
Dat zei je laats zelf. Ik weet dat idd niet. Ga op jullie af. Kreeg de indruk dat ie momenteel goed speelt maar doorvoor niks bracht.quote:
Maak het effe mooi zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei je laats zelf. Ik weet dat idd niet. Ga op jullie af. Kreeg de indruk dat ie momenteel goed speelt maar doorvoor niks bracht.
En dat noemde men overdrijven....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Tong zag hem twee jaar geleden voor het eerst echt goed spoelen en opende een fan topic voor Koen. Werd gesloten
Sorry dat ik er naast zast.
Ik las het in het BD. Wat een slappe zak die Powel. Hij werd terecht gewisseld afgelopen zaterdag en dan meldt ie zich ziek. Die jongen heeft totaal geen zelfkritiek.quote:
Dat 1e kan nooit slechter zijn dan Cas als linksback. Dat 2e kan nooit slechter zijn dan de huidige accomodatie... dat 3e...tja... Powel. Met dit soort dingen moet je om kunnen gaan als prof zijnde. Hiermee maakt hij wel duidelijk dat hij niet geschikt is voor profvoetbal. Dit is gewoon werkweigering. Arbo-arts langssturen, hem in gebreke stellen en het contract direct ontbinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
- Verhaeg op links Olfers op rechts
- jeugdopleiding gaat misschien verhuizen naar ojc complex groote wielen
- powel is "ziek"
Ja dus vul maar een 2tje inquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:44 schreef Suijk het volgende:
Ik moet mijn toto nog invullen. Gaat DG naar de wedstrijd van DB morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |