quote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog precies een uur
ennuh babba_![]()
ik zie hetquote:Op maandag 9 mei 2005 16:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ fisher: je bent nu al aangenomen
oe, bier??quote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hahaha fisher, daar moet op gedronken worden
ik weet niet hoe dat heetquote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
enige keer dat ik op de basisschool achter een computer heb gezeten was zo'n achteloos spelletje waar je een ventje was die zo zuinig mogelijk moest leven. Wel op tijd eten anders viel je flauw! niet de deur open laten staan in de hal en niet alle verwarmingen aan enzo! Top spel! weet iemand toevallig nog hoe dat heette ??![]()
ik wil eerst weten waarom jijquote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maareh het loopt niet echt storm, wil er niemand anders bij me werken? goddess-in-heaven@hotmail.com
Ik wil wel bij jou werken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maareh het loopt niet echt storm, wil er niemand anders bij me werken? goddess-in-heaven@hotmail.com
jij bent vroeg vandaagquote:
Youve got mailquote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
omdat ik meer had dan jijquote:Op maandag 9 mei 2005 16:34 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik wil eerst weten waarom jijachter mijn naam zet
![]()
ik wil trouwens wel stage bij jou lopen.. mag dat ook ??quote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dan zit je de hele dag te Fokkenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik wil trouwens wel stage bij jou lopen.. mag dat ook ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |