technische informatica.. m.a.w. fulltime nerdquote:
zonde! was echt top!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik helaas niet gezien!
Oorlog op kantoorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
net hele discussie gehad over koopzondag die ze in Utrecht in willen voeren. Moeten erover gaan stemmen in een referendum en er zijn er hier 2 voor en 2 tegen (ik ben ook tegen) maar het werd echt bijna ruzie, omdat één iemand zich wel heel erg aangevallen voelde
haha, niet interesant genoeg meer?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:23 schreef Geitje82 het volgende:
ow ow ow, je gaat dus naar de AIMheel veel succes dan....
lijkt me ook vet met die blagequote:Op maandag 9 mei 2005 16:24 schreef Dos37 het volgende:
meld loop stage bij een basisschool helpen met computers
ja, was wel ff leuk om te zien hoe iemand maar bleef roepen: oh maar deze discussie gaan we verliezen!quote:
Ja is wel leukquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, was wel ff leuk om te zien hoe iemand maar bleef roepen: oh maar deze discussie gaan we verliezen!
enige keer dat ik op de basisschool achter een computer heb gezeten was zo'n achteloos spelletje waar je een ventje was die zo zuinig mogelijk moest leven. Wel op tijd eten anders viel je flauw! niet de deur open laten staan in de hal en niet alle verwarmingen aan enzo! Top spel! weet iemand toevallig nog hoe dat heette ??quote:Op maandag 9 mei 2005 16:24 schreef Dos37 het volgende:
meld loop stage bij een basisschool helpen met computers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |