Als in: nog minder dan je al deed?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Het is na 4en, nu ga ik helemaal niets meer doen vandaag
oftewel je sluit je word venster waar een paar regels in stonden en gaat niet meer op ALT-TAB drukken?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Het is na 4en, nu ga ik helemaal niets meer doen vandaag
Preciesquote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef babba_ het volgende:
[..]
oftewel je sluit je word venster waar een paar regels in stonden en gaat niet meer op ALT-TAB drukken?![]()
zozo, fanatiek!!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik breng zo verslag uit!
ik denk zo'n 50 minquote:
Kijk, dat is er één van Tempo-teamquote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik breng zo verslag uit!
dan kom ik bij jou werken, zelfde tijden uiteraardquote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei R-alph.
en teardrop, ik ben ook niet zo'n fan dat ik alles op ga nemen
ik heb het altijd al na 3 uur helemaal gehad. ik ben niet zo van 9 tot half 6. Als ik later groot ben en een eigen bedrijf heb, werk ik lekker van 10 tot 3. HA!
Als ik later groot ben en mijn eigen bedrijf heb laat ik mensen voor mij werken zodat ik zelf geen ene fuck meer hoef te doenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei R-alph.
en teardrop, ik ben ook niet zo'n fan dat ik alles op ga nemen
ik heb het altijd al na 3 uur helemaal gehad. ik ben niet zo van 9 tot half 6. Als ik later groot ben en een eigen bedrijf heb, werk ik lekker van 10 tot 3. HA!
alles beter dan theoquote:Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mental theo @ slamfm
onee eric van kleef
tempo-team heeft vast geen stagiairs!quote:
ik start natuurlijk een bedrijf waar ik zelf de werkzaamheden leuk vind.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik later groot ben en mijn eigen bedrijf heb laat ik mensen voor mij werken zodat ik zelf geen ene fuck meer hoef te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |