Het is nogal ouderswets maar hij bestaat nog steeds............quote:Op maandag 9 mei 2005 16:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
As The World Turnsom 4 uur op rtl4. ik moet het nu al 4 maanden missen
quote:
Moderne variant: dvd recorderquote:Op maandag 9 mei 2005 16:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is nogal ouderswets maar hij bestaat nog steeds............
De videorecorder !!!!![]()
aLEX van psv?quote:
Dat probleem ken ik ook.... 5 uur is meer dan genoegquote:Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef LtdDan het volgende:
ik MAG nog een uurtje!!
Mijn oprechte deelneming voor de mensen die langer moeten, ik heb al genoeg moeite met 5 uur te halen...
Als in: nog minder dan je al deed?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Het is na 4en, nu ga ik helemaal niets meer doen vandaag
oftewel je sluit je word venster waar een paar regels in stonden en gaat niet meer op ALT-TAB drukken?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
Het is na 4en, nu ga ik helemaal niets meer doen vandaag
Preciesquote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef babba_ het volgende:
[..]
oftewel je sluit je word venster waar een paar regels in stonden en gaat niet meer op ALT-TAB drukken?![]()
zozo, fanatiek!!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik breng zo verslag uit!
ik denk zo'n 50 minquote:
Kijk, dat is er één van Tempo-teamquote:Op maandag 9 mei 2005 16:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik breng zo verslag uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |