ja, laatste tijd zelden iets fatsoenlijksquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik mis de ska-bands in de Effenaar...
Nee, Japans.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:55 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Klinkt goed, lekker uptempo
. Nederlands bandje?
Indeed. Ik vind dat er maar weer eens wat moet komen. Binnenkort overigens wel Fanfare Ciocarlia... TURBO KLEZMERRRR!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef jmac het volgende:
[..]
ja, laatste tijd zelden iets fatsoenlijks
Maar verder is het tot aan juni (zover is de agenda nu ingevult) echt bagger weinig.quote:Alle liefhebbers van balkan beats, russendisco en zigeuner fanfares opgelet! De befaamde speedfanfare Fanfare Ciocarlia uit Roemenië, keren op volle snelheid terug op het Effenaar podium!
die zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef Oblivion het volgende:
Waar is mister Review gebleven?
Oh, okay...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef Yorrit het volgende:
[..]
die zijn uit elkaar.
paar zijn verder gegaan als "Rude & Visser"
Klinkt best ernstig goed inderdaad!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb laats een leuk bandje ontdekt, ze hadden me toegevoegd op hun myspace:
www.myspace.com/skunkallstars
Echt het eerste nummer is geweldig ( voor de myspace nitwits, het wordt automatisch afgespeeld)
Ken je Rude RIch & The High Notes niet?! Zonde! Moet je ECHT effe checken!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:36 schreef mcDavid het volgende:
http://www.dutchska.nl/EINDELIJK!
Splendid
Mala Vita
rest ken ik niet
Ik kon geen slachtoffer vinden om mee te gaan, en om in me eentje te gaan had ik ook niet zoveel zin inquote:
Klinkt lekkerquote:
Big D and the Kids Table waren laatst ook in nederland hoorde ik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef jaguar het volgende:
reel big fish komt de 23e weer naar de melkweg
België. Ik heb ze gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef mcDavid het volgende:
Big D and the Kids Table waren laatst ook in nederland hoorde ik!En ook dat het optreden behoorlijk tof was! Maargoed dat heb ik dus ook gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |