ja, laatste tijd zelden iets fatsoenlijksquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik mis de ska-bands in de Effenaar...
Nee, Japans.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:55 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Klinkt goed, lekker uptempo
. Nederlands bandje?
Indeed. Ik vind dat er maar weer eens wat moet komen. Binnenkort overigens wel Fanfare Ciocarlia... TURBO KLEZMERRRR!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef jmac het volgende:
[..]
ja, laatste tijd zelden iets fatsoenlijks
Maar verder is het tot aan juni (zover is de agenda nu ingevult) echt bagger weinig.quote:Alle liefhebbers van balkan beats, russendisco en zigeuner fanfares opgelet! De befaamde speedfanfare Fanfare Ciocarlia uit Roemenië, keren op volle snelheid terug op het Effenaar podium!
die zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef Oblivion het volgende:
Waar is mister Review gebleven?
Oh, okay...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:27 schreef Yorrit het volgende:
[..]
die zijn uit elkaar.
paar zijn verder gegaan als "Rude & Visser"
Klinkt best ernstig goed inderdaad!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb laats een leuk bandje ontdekt, ze hadden me toegevoegd op hun myspace:
www.myspace.com/skunkallstars
Echt het eerste nummer is geweldig ( voor de myspace nitwits, het wordt automatisch afgespeeld)
Ken je Rude RIch & The High Notes niet?! Zonde! Moet je ECHT effe checken!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:36 schreef mcDavid het volgende:
http://www.dutchska.nl/EINDELIJK!
Splendid
Mala Vita
rest ken ik niet
Ik kon geen slachtoffer vinden om mee te gaan, en om in me eentje te gaan had ik ook niet zoveel zin inquote:
Klinkt lekkerquote:
Big D and the Kids Table waren laatst ook in nederland hoorde ik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:35 schreef jaguar het volgende:
reel big fish komt de 23e weer naar de melkweg
België. Ik heb ze gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef mcDavid het volgende:
Big D and the Kids Table waren laatst ook in nederland hoorde ik!En ook dat het optreden behoorlijk tof was! Maargoed dat heb ik dus ook gemist
Slackers!! OMG, ik hou van je man!!! ik had geen idee dat ze kwamen!! en tivoli? dat is nog relaxed ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
Binnenkort een leuk weekje: 20 juni the slackers @ Tivoli utrecht, 22 juni: Israel Vibration @ 013, 29 juni: Ziggy Marley @ Effenaar![]()
Jij kan geen 18 Euro missen ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef shifto het volgende:
(17 mei trouwens ook Mark Foggo met Mad Caddies en Heiderroosjes maar kan ik niet betalen)
Hebben ze meer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoort, zegt 't voort.
Verspreid het evangelie van Tim Armstrong.![]()
Ik had het verkeerd gezien!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij kan geen 18 Euro missen ? [afbeelding]
Ik weet hoe je je voelt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd gezien!![]()
Maar inderdaad, deze maand kan ik zelfs geen 18¤ missen. Groezrock was killer voor mijn zielige studenten budget.
Toch maar bijbaantje zoeken..
Er zwerven nog 2 nummers op internet rond, maar da's meer reggae.quote:
27 juni Effenaar met Jaya the Cat als voorprogramma.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:43 schreef shifto het volgende:
Info?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |