Dat is het in het kort wel natuurlijk al is het voor de TS momenteel larger than life.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
niks bijzonders, relatiedip, daardoor bevattelijk voor anderen. even apart gaan wonen helpt soms.
Tja... daar komt nog bij dat m'n vrouw en ik totaal niet op een lijn zitten, niet qua communiceren en ook niet op een aantal andere vlakken, dat kwam ook uit de relatie-therapie naar voren. Ook heb ik het gevoel, los van dat hele verhaal met die vriendin, dat onze relatie uiteindelijk wel stuk zal lopen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef Gekkenhuis_v het volgende:Ik zeg ook niet dat het het makkelijkst is als hij zijn vrouw en kinderen achterlaat, maar als zijn behoeft naar een ander groter is dan de behoefte aan zijn gezin dan lijkt het mij logisch dat je eerlijk bent en een einde aan je huwelijk maakt. Als hij verder niks met zijn gevoelens zou doen dan zou hij zijn huwelijk misschien nog kunnen redden, maar ik vraag me af, als je werk van die andere vrouw wil maken, of hij zijn huwelijk wel wil redden.
geef je nu niet zelf het antwoordquote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Toon74 het volgende:
Als we die niet hadden gehad, dan was onze relatie denk ik al over geweest....
ik heb de eigenschap dat ik me in mensen kan verplaatsenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat is het in het kort wel natuurlijk al is het voor de TS momenteel larger than life.
je lijkt wel ervaringdeskundig...
Nah, dan is het dus duidelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Toon74 het volgende:
Verder maakt het hebben van kinderen het verhaal niet heel veel makkelijker. Ik heb twee van die enorm lieve kinderen... die kan ik niet missen. Als we die niet hadden gehad, dan was onze relatie denk ik al over geweest....
Of net iets anders geformuleerd: Je relatie is al uit. Je hebt enkel nog een relatie met je twee kinderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Toon74 het volgende:
[..]
Verder maakt het hebben van kinderen het verhaal niet heel veel makkelijker. Ik heb twee van die enorm lieve kinderen... die kan ik niet missen. Als we die niet hadden gehad, dan was onze relatie denk ik al over geweest....
Ook niet helemaal waar... ik hou op zich heel veel van m'n vrouw... alleen die continue ruzies... die zijn erg vermoeiend...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef abraham het volgende:Of net iets anders geformuleerd: Je relatie is al uit. Je hebt enkel nog een relatie met je twee kinderen.
Volgens mij draait het bij jou om je kinderen, wat ik me heel goed voor kan stellen. Maar hoelang kan je dit volhouden? Al met al een klote situatie waar je toch echt zelf uit zal moeten komen. Tijd voor jou om de dingen op een rijtje te zetten en goed na te denken over wat je nou echt wil.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:41 schreef Toon74 het volgende:
[..]
Tja... daar komt nog bij dat m'n vrouw en ik totaal niet op een lijn zitten, niet qua communiceren en ook niet op een aantal andere vlakken, dat kwam ook uit de relatie-therapie naar voren. Ook heb ik het gevoel, los van dat hele verhaal met die vriendin, dat onze relatie uiteindelijk wel stuk zal lopen.
Mijn vrouw en ik steken beide op onze eigen manier redelijk veel energie in onze relatie... maar op een of andere manier zien we het van elkaar niet echt...
En dat verliefde bakvisgedoe is niet vermoeiend?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:47 schreef Toon74 het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar... ik hou op zich heel veel van m'n vrouw... alleen die continue ruzies... die zijn erg vermoeiend...
Da's niet helemaal waar denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef abraham het volgende:
[..]
Of net iets anders geformuleerd: Je relatie is al uit. Je hebt enkel nog een relatie met je twee kinderen.
Je hebt zelf aangegeven dat je bij ruzies voornamelijk dichtklapt ...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:47 schreef Toon74 het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar... ik hou op zich heel veel van m'n vrouw... alleen die continue ruzies... die zijn erg vermoeiend...
Precies.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:53 schreef RM-rf het volgende:
Serieus, wil je daar wat aan doen, zul je binnen je eigen relatie het voortouw moeten nemen ...
Eens ophouden met 'dichtslaan' als jullie ruzie hebben en duidelijk binnen je huidige relatie bespreken wat jullie van elkaar verwachten en verlangen, in plaats van 'wegdraaien' bij problemen en wegvluchten in een 'contactpersoon op MSN'
Nouja.....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies.
Toon gedraagt zich nu als een slappe zak.
Yah... kinderen krijgen er redelijk wat van mee... en dat doet me erg veel verdriet. Ook heb ik nogal de neiging om uit de situatie te vluchten als het mis gaat... dus of naar zolder of gewoon het huis uit. Maar mijn vrouw gaat dan de kinderen tegen me op lopen stoken... :S Pap houdt niet van jullie... pap is weer weg en ik weet niet of hij terug komt... en daar heeft ze dan wel spijt van als de ruzie over is... maar op het moment zelf heeft ze daar geen controle over. Dat doet ze overigens ook alleen omdat dat de enige manier is om mij te raken... alle dingen die ze vroeger zei om bij mij een reactie uit te lokken werken niet meer...quote:Het feit dat jij al een anderhalf jaar problemen hebt met je vrouw lijkt mij een situatie die niet aan de kinderen ongemerkt is voorbijgegaan. En mocht dit wel zo zijn, hoe lang kun je het dan nog voor ze verborgen houden. Want kinderen willen toch ook hun ouders gelukkig zien...
Yah... maar in dit geval is het niet zo maar een andere vrouw (maar dat zal je altijd zeggen)... en ik vermoed dat er bij mn vrouw een aantal dingen gewoon niet helemaal lekker zitten... en dat komt vermoed ik niet zo 1 2 3 goed.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:51 schreef maertz het volgende:Wat bereik je nou met die andere vrouw? Ga je dan weer hetzelfde proberen? Romantiek, misschien een paar kinderen erbij weer, en dan na 6 jaar, zie je weer een andere vrouw. Begrijp je waar ik naartoe wil?
Fucking hell dude, het eerlijkste zou zijn dat je gewoon voor je kinderen zorgt in plaats van dat je je als een tiener laat leiden door een spannend gevoel in je onderbuik.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef Toon74 het volgende:
Het eerlijkste zou zijn om te scheiden van m'n vrouw en dan pas toenadering te zoeken
No shit Sherlock.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:05 schreef Toon74 het volgende:
[..]
Ook heb ik nogal de neiging om uit de situatie te vluchten als het mis gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |