Zolang heb je dan niet hoeven wachten aangezien ik het op dezelfde tijd heb gepostquote:
Ben je nu serieus en denk je dat wij ook serieus zijn? Of ben je niet serieus en denk je dat wij wel serieus zijn?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef Fisher het volgende:
er word ook alleen maar gezegd nieuwe vrouwlijke en meteen leeftjd foto ben ik nou de enige die zoiets heeft van jaa, moet je 't nou echt van zulke foto's hebben
ja, dat heb ik ook. er zijn vast ook viezere plaatjes te vinden op google....quote:Op maandag 9 mei 2005 12:56 schreef Fisher het volgende:
er word ook alleen maar gezegd nieuwe vrouwlijke en meteen leeftjd foto ben ik nou de enige die zoiets heeft van jaa, moet je 't nou echt van zulke foto's hebben
ze is al best oud, 32, heeft kinderen, maar wij vrouwen nemen de afdeling over, er was er altijd maar 1 nu al 5quote:
Deel 26 en hij komt er nu pas achter dat dit een leuk topic isquote:
ik zit hier alleen maar met vrouwenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ze is al best oud, 32, heeft kinderen, maar wij vrouwen nemen de afdeling over, er was er altijd maar 1 nu al 5
Zal ik er dan maar tussen komen zittenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zit hier alleen maar met vrouwenniet spannend
![]()
we kunnen wel wat mannelijk bloed gebruiken. alleen maar vrouwen werkt nietquote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar tussen komen zitten![]()
Foto?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zit hier alleen maar met vrouwenniet spannend
![]()
Denk niet dat het daar spannender door wordtquote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar tussen komen zitten![]()
Ik zit hier alleen maar met mannen en dat werkt ook nietquote:Op maandag 9 mei 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we kunnen wel wat mannelijk bloed gebruiken. alleen maar vrouwen werkt niet![]()
jij werkt sowieso nietquote:Op maandag 9 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar met mannen en dat werkt ook niet
Dan zou ik maar snel gaan afkicken van Fok!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
Nog tweeeneenhalve week stage en dan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |