Bóóóring.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef Gellius het volgende:
Léautaud - Lichtzinnige herinneringen (le petit ami)
Ja mensen, er was weer boekenmarkt op de Dam vandaag.
Is die eerste leuk? Ik zag hem bij de boekhandel liggen en omdat ik best veel interesse koester voor de Japanse cultuur had ik hem bijna aangeschaft.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:26 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
...en....
[afbeelding].
...en...
[afbeelding].
Vakantie,.
Ik neem aan dat dat de Ned. versie van Ender's Game is. En met "andere boeken" bedoel je de sequels op Ender's Game als Speaker for the Dead, Xenocide en Children of the Mind (die vond ik uiterst geniaal namelijk) of Card's pseudo-Mormon fantasy?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef deedeetee het volgende:
Ik vond de taktiek van Ender erg leuk en hoop dat dit ook leuk word.
Ik ben op de meeste andere boeken van deze schrijver niet zo dol![]()
Even een zeer kleine recensie:quote:Op maandag 11 juli 2005 08:58 schreef RaisinGirl het volgende:
The Wonderspot - Melissa Bank
Nou, als dat de motivatie zou moeten zijn kan je het beter laten liggen. Buiten dat het door een Jappanner is geschreven heeft het allemaal vrij weinig met Japan en de cultuur uit dat land te maken. Maar het is wel erg leuk.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is die eerste leuk? Ik zag hem bij de boekhandel liggen en omdat ik best veel interesse koester voor de Japanse cultuur had ik hem bijna aangeschaft.
Ja ja. Van Fry gelezen Making History en vrij recent nog zijn debuut The Liar. Deze laatste was wel aardig, zaten een paar zeer leuke vondsten in, maar bleef toch ergens steken. Kan niet precies over uit waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:48 schreef RaisinGirl het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel eens een boek gelezen van Stephen Fry?
ja das kutquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:40 schreef MaRySe het volgende:
Ik kom er net achter dat ik deel 5 nog helemaal niet heb terwijl ik dacht dat ik die wel had
ik dacht dat die met die feniks 5 wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
[..]
ja das kut.. wat dacht jij dan? 1.2.3.4.6 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |