abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26846766
Welkom in Deel 41 van de singles topic reeks!

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

- Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

- slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles op de irc.fok.nl server.

- Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

- Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

- Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel: [Centraal] Single deeltje 40... Only the lonely!
Link naar Singles meet topic: Single meet 2005, deel 3

Enjoy
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  maandag 9 mei 2005 @ 10:53:39 #2
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26846781
Je moet niet zoeken, je moet gewoon vinden. Sim-pel.
For great justice!
pi_26846811
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef exec het volgende:

[..]

Zeg je dat nu niet gewoon om het goed te praten met jezelf? Of had je die ideeën van niet trouwen en geen kinderen al veeeel eerder?
Ik zou het onbewust en bewust veel leuker vinden met een partner samen te wonen.
Met vrienden is het wel leuk natuurlijk maar dan zit je daar weer aan vast zeg maar.
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.

Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 9 mei 2005 @ 10:54:57 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26846812
Wie zoekt, vindt niet...

Ja... dit is een modderige tvp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 mei 2005 @ 10:54:59 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26846813
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:39 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ja. Alle leuke mensen zijn verstopt. Of ze orbitten om mijn huisgenote. Of ze zijn Italiaans en ze verslinden alle blonde meisjes van mijn studie per dozijnen. Wat beneden mijn waardigheid is om mezelf vrijwillig aan dat legioen toe te voegen. Of ze hebben al een preutse, irritante Poolse vriendin. Of ze zijn depressief. Of ze zitten in de Jordaanse woestijn. Of ze hebben het te druk met hun werk.

Gaat lekker. .
Ja. Of ze hebben al iets met een vriend van je. Of ze zingen net iets te hard mee met kutmuziek.

Maar ach, ik houd het nog wel even vol zo.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 9 mei 2005 @ 10:56:05 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26846844
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.

Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
Oh, bij mij is het precies andersom. Ik zou zelf nog wel kinderen willen, als noodzakelijk kwaad, maar ik wil niet opgezadeld worden met kutkoters van anderen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26846850
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 9 mei 2005 @ 10:56:17 #8
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26846851
En nog even een quote uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:32 schreef exec het volgende:
Wat ik me nou afvraag, heeft iedereen eigenlijk haast om een relatie te krijgen of wacht je gewoon af?

Ikzelf heb opzich geen haast, alleen zou het wel een leuke bijkomstigheid zijn, dus hou ik me ogen wel open.
Maar niet dat ik naar elke leuke dame toe loop en een gesprek aanknoop om dan daar een date uit te slepen ofzo.
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend? Maar het is niet zo dat ik druk op 'jacht' ben en alles pak wat ik kan krijgen. Zo ben ik niet.
For great justice!
pi_26846858
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie zoekt, vindt niet...

Ja... dit is een modderige tvp .
Kan je de TT even aanpassen in Searching for.. or finding it
pi_26846964
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:

[..]

met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horen
Nee, natuurlijk niet. Ik zou samen met hem wonen als vrienden, niet als mijn Vriend.

Maar hell, ik ben nog zo jong ! Ik vind mezelf maar fatalistisch klinken zo.
pi_26846965
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
En nog even een quote uit het vorige topic:
[..]

Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend? Maar het is niet zo dat ik druk op 'jacht' ben en alles pak wat ik kan krijgen. Zo ben ik niet.
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen... Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.
En met dat soort dingen hou ik op want dan benauwd het me zelf een beetje, en later was ze wel in voor een one night stand , maar daar heb ik toch maar van af gezien, omdat je dan misschien allemaal drama krijgt daarna.
  maandag 9 mei 2005 @ 11:01:47 #12
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26846991
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:

[..]

Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen...
Oh ja, dat wel, maar dan moet ze wel behoorlijk leuk zijn en het moet gewoon meteen goed klikken, anders weet ik al hoe het af gaat lopen. Ik moet in ieder geval het gevoel hebben dat ik een behoorlijk goede kans maak. Want nog heel veel vaker vertrapt worden, dat trek ik niet.
For great justice!
pi_26847006
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.
.
pi_26847079
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:02 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

.
Mijn reactie was meer van
Tja en ze is dan ook nog 17 ook.. maar gelukkig horen we er niks meer van
pi_26847265
Whaa ! Ik zit nu 3FM te luisteren, en Henk-Jan Smit van Idols is te gast, en hij klinkt net zo als de Debatjongen. Whaa ! The horror !
pi_26847289
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar hell, ik ben nog zo jong ! Ik vind mezelf maar fatalistisch klinken zo.
En je bent een leuk meisje om te zien zie ik je fotoboek, dus daaraan kan het ook niet liggen. Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst. Je bent nog jong zat, net als ik, dus ik ga écht nog niet nadenken van: "Wat als ik op mn 40e geen vriendin heb". Boeie, dat zie ik dan wel weer
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26847364
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst.
Denken aan de toekomst is okay.

En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: (over-) kritisch zijn.
  maandag 9 mei 2005 @ 11:19:12 #18
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26847405
Jij hebt de pech dat je in een vrouwenstad woont, Au3. Ruilen?
For great justice!
pi_26847432
Hoi
pi_26847440
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: Gezeik !
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pesten

En denken aan de toekomst is ok, maar niet telkens het woordje 'als' laten spoken in je hoofd.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 9 mei 2005 @ 11:21:03 #21
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26847450
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: (over-) kritisch zijn.
is het lijstje hier al voorbij gekomen?
  maandag 9 mei 2005 @ 11:22:41 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26847484
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:20 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoi
Hoi
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26847495
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:20 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pesten

En denken aan de toekomst is ok, maar niet telkens het woordje 'als' laten spoken in je hoofd.
Het is moeilijk om uit te leggen hoe ik in elkaar zit in een paar regels. Ik zeik in elk geval niet, in de zin van dat ik zo'n meisje ben voor wie niets goed genoeg is ofzo. Laten we het maar over iets anders hebben, ik heb weinig meug om hier uitgebreid op in te gaan.

En Q.: vergeet het maar. Jij hierheen, prima. Maar no fucking way dat ik naar Enschede ga. (En-"schede". . ) Ik laat nog liever onverdoofd mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik daarheen verhuis.
pi_26847514
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Ruis het volgende:

[..]

is het lijstje hier al voorbij gekomen?
.
  maandag 9 mei 2005 @ 11:24:40 #25
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26847533
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

En Q.: vergeet het maar. Jij hierheen, prima. Maar no fucking way dat ik naar Enschede ga. (En-"schede". . ) Ik laat nog liever onverdoofd mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik daarheen verhuis.
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')