Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef exec het volgende:
[..]
Zeg je dat nu niet gewoon om het goed te praten met jezelf? Of had je die ideeën van niet trouwen en geen kinderen al veeeel eerder?
Ik zou het onbewust en bewust veel leuker vinden met een partner samen te wonen.
Met vrienden is het wel leuk natuurlijk maar dan zit je daar weer aan vast zeg maar.
Ja. Of ze hebben al iets met een vriend van je. Of ze zingen net iets te hard mee met kutmuziek.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Alle leuke mensen zijn verstopt. Of ze orbitten om mijn huisgenote. Of ze zijn Italiaans en ze verslinden alle blonde meisjes van mijn studie per dozijnen. Wat beneden mijn waardigheid is om mezelf vrijwillig aan dat legioen toe te voegen. Of ze hebben al een preutse, irritante Poolse vriendin. Of ze zijn depressief. Of ze zitten in de Jordaanse woestijn. Of ze hebben het te druk met hun werk.
Gaat lekker..
Oh, bij mij is het precies andersom. Ik zou zelf nog wel kinderen willen, als noodzakelijk kwaad, maar ik wil niet opgezadeld worden met kutkoters van anderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.
Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nooit kinderen gewild, en heb trouwen ook nooit als een noodzakelijkheid gezien. Mijn ex dacht er ook net zo, en we waren het daar prima over eens, samen.
Heb niks tegen kinderen hoor. Mijn vriendinnen mogen me altijd opzadelen met hun kinderen en ik wil best Tante Audrey worden die leuke dingen met ze doet enzo, maar ik hoef er zelf geen.
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:32 schreef exec het volgende:
Wat ik me nou afvraag, heeft iedereen eigenlijk haast om een relatie te krijgen of wacht je gewoon af?
Ikzelf heb opzich geen haast, alleen zou het wel een leuke bijkomstigheid zijn, dus hou ik me ogen wel open.
Maar niet dat ik naar elke leuke dame toe loop en een gesprek aanknoop om dan daar een date uit te slepen ofzo.
Kan je de TT even aanpassen in Searching for.. or finding itquote:Op maandag 9 mei 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie zoekt, vindt niet...
Ja... dit is een modderige tvp.
Nee, natuurlijk niet. Ik zou samen met hem wonen als vrienden, niet als mijn Vriend.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met die beste vriend samenwonen, ben je dan ook bereid om het bed met hem te delen, en de andere dingen die bij het bedgebeuren horen![]()
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen... Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef QyRoZ het volgende:
En nog even een quote uit het vorige topic:
[..]
Ik ben op zich wel tevreden met mijn single situatie, maar ik zou graag mijn leven delen met een leuke, mooie vrouw. Of ben ik nu al te veeleisend?Maar het is niet zo dat ik druk op 'jacht' ben en alles pak wat ik kan krijgen. Zo ben ik niet.
Oh ja, dat wel, maar dan moet ze wel behoorlijk leuk zijn en het moet gewoon meteen goed klikken, anders weet ik al hoe het af gaat lopen. Ik moet in ieder geval het gevoel hebben dat ik een behoorlijk goede kans maak. Want nog heel veel vaker vertrapt worden, dat trek ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
[..]
Als er een leuke dame me pad kruist ga ik wel moeite doen...
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef exec het volgende:
Ik had een tijdje terug meisje van school achter me aan, maar die was me iets te pushy want die vroeg meteen of ik verliefd op der was toen ik der voor het eerst sprak aan de telefoon.
Mijn reactie was meer vanquote:
En je bent een leuk meisje om te zien zie ik je fotoboek, dus daaraan kan het ook niet liggen. Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst. Je bent nog jong zat, net als ik, dus ik ga écht nog niet nadenken van: "Wat als ik op mn 40e geen vriendin heb". Boeie, dat zie ik dan wel weerquote:Op maandag 9 mei 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar hell, ik ben nog zo jong ! Ik vind mezelf maar fatalistisch klinken zo.
Denken aan de toekomst is okay.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus niet zoveel klagen en denk niet teveel over de toekomst.
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pestenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Denken aan de toekomst is okay.
En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: Gezeik !
is het lijstje hier al voorbij gekomen?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Denken aan de toekomst is okay.
En over het geklaag: Mag ik U introduceren: een van Audrey's slechtere eigenschappen: (over-) kritisch zijn.
Hoiquote:
Het is moeilijk om uit te leggen hoe ik in elkaar zit in een paar regels. Ik zeik in elk geval niet, in de zin van dat ik zo'n meisje ben voor wie niets goed genoeg is ofzo. Laten we het maar over iets anders hebben, ik heb weinig meug om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet, minder dat dan. Plus dat vrouwen die klagen wel grappig zijn hoor, kan je ze mee pesten![]()
En denken aan de toekomst is ok, maar niet telkens het woordje 'als' laten spoken in je hoofd.
Maar goed dat ik morgen een sollicitatie in Utrecht heb.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En Q.: vergeet het maar. Jij hierheen, prima. Maar no fucking way dat ik naar Enschede ga. (En-"schede".. ) Ik laat nog liever onverdoofd mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik daarheen verhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |