en dan delete je de 1e pagina, druk je op printen. enz enz enzquote:Op maandag 9 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kan alleen de eerste pagina van een bestand van 35 pagina's uitprinten
Hmm..das ook best balen.. :S en de ICT is zeker zo snel..dat ze misschien als ze tijd hebben..volgende week wel een keertje langs kunnen komen?!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kan alleen de eerste pagina van een bestand van 35 pagina's uitprinten
Boer moet gewoon zijn schaap verkopen aan een turk die hebben daar vast wel interesse inquote:Op maandag 9 mei 2005 11:05 schreef babba_ het volgende:
[..]
hij wacht nog steeds op hulp van jullie ...![]()
die afdeling hebben we nietquote:Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef Burn het volgende:
[..]
Hmm..das ook best balen.. :S en de ICT is zeker zo snel..dat ze misschien als ze tijd hebben..volgende week wel een keertje langs kunnen komen?!
Ow haha..dan gaat t nog langzamer zeker?!quote:
Staat de actuele OP ook online dan ?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
OP toegevoegd, jullie mogen de volgende delen openen, ik ben nog wel even zoet hier!
die willen toch alleen maar de lammetjes? en dan zeggen ze dat wij discrimineren!!!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Boer moet gewoon zijn schaap verkopen aan een turk die hebben daar vast wel interesse in![]()
Wij discrimineren helemaal niet, wij bieden onze medelanders gewoon wat te eten aanquote:Op maandag 9 mei 2005 11:13 schreef babba_ het volgende:
[..]
die willen toch alleen maar de lammetjes? en dan zeggen ze dat wij discrimineren!!!![]()
ja oke, maar dat staat niet in de opdrachtsopgave van mijn boer dus dan krijgt hij geen goede waardering en hij wil zn stage natuurlijk wel goed afronden...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij discrimineren helemaal niet, wij bieden onze medelanders gewoon wat te eten aan![]()
Wat was zijn opdracht ook alweer ?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:15 schreef babba_ het volgende:
[..]
ja oke, maar dat staat niet in de opdrachtsopgave van mijn boer dus dan krijgt hij geen goede waardering en hij wil zn stage natuurlijk wel goed afronden...
staat in de OPquote:
succes!quote:
T/m 23. Maar je kan mijn tekst ook quoten, let dan wel op de [img] tags, die worden automatisch vervangen door [url]quote:Op maandag 9 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat de actuele OP ook online dan ?
Als je hem nu even snel quote heb je hem.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat de actuele OP ook online dan ?
nou ja niet heel erg uitgebreid.quote:
Eerst schaap overvaren, die aan de overkant vast binden aan paaltje. Dan de kool en die ver van het schaap vandaan leggen zodat die er niet bij kan (touwtje aan paaltje) en daarna de wolfquote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja niet heel erg uitgebreid.
dus overvaren van wolf schaap en kool. kan maar 1 dier / voorwerp tegelijk meenemen op zn bootje. alles moet heelhuids aan de overkant komen. wolf eet vos en schaap eet kool. dus die kunnen niet alleen worden achtergelaten worden als de boer iets aan het vervoeren is.
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:22 schreef Vigile het volgende:
[..]
Eerst schaap overvaren, die aan de overkant vast binden aan paaltje. Dan de kool en die ver van het schaap vandaan leggen zodat die er niet bij kan (touwtje aan paaltje) en daarna de wolf
Watch the tags!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je hem nu even snel quote heb je hem.
Jij bent zeker boer ?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:22 schreef Vigile het volgende:
[..]
Eerst schaap overvaren, die aan de overkant vast binden aan paaltje. Dan de kool en die ver van het schaap vandaan leggen zodat die er niet bij kan (touwtje aan paaltje) en daarna de wolf
zucht oke, komtiequote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja niet heel erg uitgebreid.
dus overvaren van wolf schaap en kool. kan maar 1 dier / voorwerp tegelijk meenemen op zn bootje. alles moet heelhuids aan de overkant komen. wolf eet vos en schaap eet kool. dus die kunnen niet alleen worden achtergelaten worden als de boer iets aan het vervoeren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |