Dat ben ik niet met je eens...de loting van Kill Bill 1 in ronde 3 was:quote:Op zondag 29 mei 2005 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eindelijk ook gerechtigheid wat betreft het 2003 tournament. Cidade de Deus zit er nog steeds in, terwijl Kill Bill 1 er al een hele eeuwigheid uit is. Goed voorbeeld van hype van het moment.
3 of 4 mensen is een handjevol. 12 is toch al iets meer en daarvan vond een duidelijke meerderheid La Stanza del Figlio beter. En (waarschijnlijk) diezelfde mensen beslisten later dat Memento nog een pak beter was door diezelfde LSdF kansloos uit te schakelen. Het is volgens mij iets anders dan wat snobs die de "obscure" artfilm laten winnen van de hippe cultfilm. Want dat hij echt ook wel gewonnen van Memento. Misschien is Kill Bill toch een film die op korte termijn meer indruk maakte dan op langere termijn?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens...de loting van Kill Bill 1 in ronde 3 was:
44. Kill Bill: Vol. 1 - La stanza del figlio
Er hebben slechts 12 mensen op dat paar gestemd omdat bijna niemand La stanza del figlio gezien had. Kill Bill 1 is er dus uitgegaan door een handjevol mensen en had het tegen een bekendere film veel langer volgehouden.
Maar daaruit kan je niet concluderen dat Kill Bill had verloren van Memento.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
maar la stanza vloog er met 9-2 uit tegen memento
ik heb beide duels gestemdquote:Op zondag 29 mei 2005 12:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar daaruit kan je niet concluderen dat Kill Bill had verloren van Memento.
Nou, dat geloof ik dus gewoon niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien is Kill Bill toch een film die op korte termijn meer indruk maakte dan op langere termijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |