???? ik heb alleen gecensureerde foto's online gezet dus jouw verhaal kan niet kloppenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:50 schreef Youssef het volgende:Die foto's van Martie, als ik de thumbnail van Windows bekijk zijn die niet gecensureerd op OPM
Oh ja, Patrick jij hebt wel enige kennis, ik doe het ook zonder virusscanner e.d. Maar doe maar eens met AdAware langs je computer gaan en je vind altijd nog iets.Internet is gewoon niet uitbesteed aan moeders en oma's... tenminste niet zonder waarschuwing. Denk bijvoorbeeld aan dat ze opeens een leuke
screensaver willen en zelf op internet gaan zoeken
Oh, is remmenreiniger daar voor bedoeltWelke middelen kan ik nog meer voor specifieke dingen gebruiken
? Velgen
Zijn momenteel zwart
niemand gezien. wonen wel vrienden in de buurt, maar die werken overdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Bij mij wisten ze mijn kenteken beter dan dat ik dat wist
Kan een buurman je niet helpen met startkabels?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Was die ander vrouw?
Zo ja, dan geeft het niks dat je geen hand hebt gegeven. (geloofsovertuiging)
Ja die heb ik ook opgeslagen. Tjek die thumbnails, raarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
???? ik heb alleen gecensureerde foto's online gezet dus jouw verhaal kan niet kloppen
of slaat ergens anders op![]()
Jullie geven volgens mij alleen de eerste keer een hand ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hadden dat grapje ook gemaakt voor de eerste meet.
maar deze jongens zijn zeer netjes opgevoed en hebben iedereen een hand gegeven![]()
Dat zou wat zijn met die kentekens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
niemand gezien. wonen wel vrienden in de buurt, maar die werken overdag.
ook leuk, krijg ik te horen dat ik nog maar 1 keer recht op hulp heb omdat ik al voor verschillende kentekens geholpen ben. Alsof ik hier met een compleet wagenpark sta. Vorig jaar 1 keer voor de motor gebeld toen ik in the middle of nowhare stond en dit jaar is dit de 4e keer dat ik bel. Maar met welke kentekens kunnen ze dan weer niet zeggen
dat is heel sterk zegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook opgeslagen. Tjek die thumbnails, raarGeeft verder niets, foto's zijn toch miniscuul
Wel grappig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar jij hebt ook alle foto's gerenamed en alles erop gepleurd of nietWij hebben alleen de leukste uitgekozen. De dubbel CD met alle FokMC meets zal vast alle ongesencureerde foto's bevatten en slechts 39,95 kostten
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef Youssef het volgende:
Iemand met verstand van fotobewerkingsprogramma's zou vast al die blokjes weer weg kunnen krijgen![]()
![]()
[..]
Jullie geven volgens mij alleen de eerste keer een hand ofzo?![]()
Ik zie nu pas dat je met photoshop een webpagina heb gegenereerd. Maar deze thumbnails zijn gewoon van windows ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
en op de site staan helemaal geen thumpnails
Ach, op de kleinere foto's en die groepfoto's hoeft er geen bajes-balkjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:34 schreef Youssef het volgende:
Iemand met verstand van fotobewerkingsprogramma's zou vast al die blokjes weer weg kunnen krijgen![]()
![]()
Riet, Patm en Mark gaf ik wel altijd elke meet een hand en een 'hoe is het?'quote:Jullie geven volgens mij alleen de eerste keer een hand ofzo?![]()
Niet te licht over denken, in films zie je ook dat ze die foto's enorm op kunnen blazen als ze een crimineel zoeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:33 schreef Youssef het volgende:
Ja die heb ik ook opgeslagen. Tjek die thumbnails, raarGeeft verder niets, foto's zijn toch miniscuul
Wel grappig.
Ik heb dus ook totaalservice en volgens mij heb je gewoon recht op hulp, ongeacht hoevaak je beltquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn met die kentekens.
Ik ben intussen al weer aan de zesde auto van het afgelopen half jaar.
Ook nog eens twee motoren.
En als ik dan ook nog eens voor alle voertuigen een oproep zou hebben moeten doen zouden ze me meteen uit de WW-totaalservice zetten.![]()
Belangrijke mensen hehquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ach, op de kleinere foto's en die groepfoto's hoeft er geen bajes-balkjeop
de rest wel graag
thx daarvoor
[..]
Mark gaf ik wel altijd elke meet een hand en een 'hoe is het?'
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook normaal ipv eeuhh.. hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Riet, Patm en Mark gaf ik wel altijd elke meet een hand en een 'hoe is het?'
Mij niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Riet, Patm en Mark gaf ik wel altijd elke meet een hand en een 'hoe is het?'
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:51 schreef stinkie het volgende:
Ik heb dus ook totaalservice en volgens mij heb je gewoon recht op hulp, ongeacht hoevaak je belt
Komt door handelaren die auto's doorverkopen en ze tussendoor eventueel laten opknappen door de anwbquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Ik ben lid van de ANWB. Niet mijn kenteken!
Nee, ze strepen af.... maximaal mag je iets van 4 keer beroep doen per soort dienstverlening.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:51 schreef stinkie het volgende:
Ik heb dus ook totaalservice en volgens mij heb je gewoon recht op hulp, ongeacht hoevaak je belt
nou daar zit ik nu dus aan, dit was de 4e keer dit jaar. Hoe gaat dat verder dan, word het dan betalen per keer ofzo? En dan nog vraag ik me af waar ze dat geneuzel met die kentekens vandaan halenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, ze strepen af.... maximaal mag je iets van 4 keer beroep doen per soort dienstverlening.
ben ik het zeker met je eensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook normaal ipv eeuhh.. hoi![]()
die komen van mijn site af ??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je met photoshop een webpagina heb gegenereerd. Maar deze thumbnails zijn gewoon van windows ja.
Shoot mequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou daar zit ik nu dus aan, dit was de 4e keer dit jaar. Hoe gaat dat verder dan, word het dan betalen per keer ofzo? En dan nog vraag ik me af waar ze dat geneuzel met die kentekens vandaan halen
Welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:07 schreef Makster het volgende:
Tering jantje, hebben jullie niks te doen ofzo![]()
2 keer op slot zonder sleutels mee te nemen (niet zo handig via passagiersdeur) en 2 keer voor accuquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shoot medreigen dat je naar route mobiel gaat of eens nadenken waarom je zo vaak beroep op hun moet doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shoot medreigen dat je naar route mobiel gaat of eens nadenken waarom je zo vaak beroep op hun moet doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal vast wel een andere site gevonden hebben waar ie kan rellenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welen dan nog privemailtjes uiteraard
motor-forum
pure topsport dit.
![]()
Edit: jammer als je dan werkeloos bent en een ban hebt genomen, nog minder te doen.
Easy to find out, but we don't want to.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
zal vast wel een andere site gevonden hebben waar ie kan rellen![]()
![]()
WTF?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heeft mijn collega te koop staan op marktplaats, 1e eigenaar, amper kms, wegens knie en zwangerschap niet meer gereden. Ding is van 2000 ofzo. Ze had hem nieuw gekocht voor 8000 gulden, zo'n 3600 euro. Een bod van 1700 euro vond ze te weinig, maar de hoofdprijs hoeft ze er ook niet voor te hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik had het al eerder gezegd in dit topic ergens. Vroeg ik hoe jullie normaal groeten, met hand of gewoon 'hoi'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben ik het zeker met je eensvooral omdat we ook best veel met elkaar omgaan ( FOK & meeten)
weet eigenlijk niet eens hoe het zo is gekomen dat het niet gedaan word![]()
maar we kunnen het in de toekomst weer gewoon op de normale manier doen![]()
Mooi dingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Heeft mijn collega te koop staan op marktplaats, 1e eigenaar, amper kms, wegens knie en zwangerschap niet meer gereden. Ding is van 2000 ofzo. Ze had hem nieuw gekocht voor 8000 gulden, zo'n 3600 euro. Een bod van 1700 euro vond ze te weinig, maar de hoofdprijs hoeft ze er ook niet voor te hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
Om weer verder de culinaire kant van deze MC uit te breiden:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
DrifterHicham, lees je nog mee? Meld je dan even
Ja dat zei ik tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Om weer verder de culinaire kant van deze MC uit te breiden:
[afbeelding]
Net zoals elk ander vlees denk ikquote:Pens of maag zoals Hicham aangaf.Mag hij aangeven hoe je dit verwerkt tot een smakelijke maaltijd uit de marokkaanse keuken.
Had er nog een plaatje van van onze site.
![]()
Jiffy inklappenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef stinkie het volgende:
Veertje zit er in1,75 euro
![]()
Koppeling komt weer terug, wel erg langzaam, maar het vordert zeg maar. Op naar het volgende, zorgen dat ie stationair blijft lopen en dat ie niet afslaat als ik 'm in versnelling trap. Enige wat ik wil is 'm rijdend genoeg krijgen om de garage te halen
Man ik zie zoveel vlees voorbij komen tijdens onze werkzaamheden, kleurtjes, textures, patroontjes genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
Ja dat zei ik toch
Hier zie je dat 'harige' en 'zeshoekachtig patroon' waar ik het over had
Doe eens, ik ben oprecht benieuwd want dit kennen we dus echt niet in de nederlandse keuken.quote:Net zoals elk ander vlees denk ik![]()
Zal het wel vanavond eens vragen aan mams
Ga jij je uitlaat nou maar volpurrenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:
Om weer verder de culinaire kant van deze MC uit te breiden:
[afbeelding]
Pens of maag zoals Hicham aangaf.![]()
als ik 2000 bied is ie voor mij...zat er wel aan te denken idd...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
WTF?Koop dat ding man!
Jij hebt er toch eentje nodig, de prijs vind ik wel heel erg laag?
Kenteken i MV-22-JYquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lijkt wel een gore damesslip
ze zegt dat het een 400 is die ZZRvolgens mij een 1200
Hmm, ze heeft wel gelijk:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lijkt wel een gore damesslip
ze zegt dat het een 400 is die ZZRvolgens mij wel wat zwaarder gezien de pijpjes
quote:Kenteken i
Voertuigsoort i Motorfiets
Merk i KAWASAKI
Handelsbenaming i ZZ-R400
Brandstof i Benzine
Cilinderinhoud i 399 cm3
Datum eerste afgifte Nederland i 31 augustus 1995
Datum eerste toelating i 28 februari 1993
Datum aanvang tenaamstelling i 16 augustus 1999
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:55 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]Datum eerste afgifte Nederland i 31 augustus 1995
Datum eerste toelating i 28 februari 1993