Maar in eerste instantie van Buffyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Canisfire het volgende:
Joss Whedon van x-men toch.
Maar op dit moment vooral van X-Men, Runaways en Wonder Woman. Niet voor niets alledrie comicfranchises.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar in eerste instantie van Buffy![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en
[..]
Voor mensen die tegen een stootje kunnen een kleine parodie:
Serenity in 2000 words or less
Yepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die serie trouwens ook niet zo slecht bekeken omdat Fox em in de verkeerde volgorde in Amerika had uitgezonden, dat er ook maar niemand een touw aan kon vastknopen en op de DVD uiteindelijk wel de goede volgorde staat?
Fox was gewoon niet slim en Sci-Fi was stom geweest . . .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt sukkels, dit had net zo'n cashcow kunnen worden als Stargate...
Onder andere, maar ook vooral gewoon omdat ze amper gemarket hebben en wat ze wel aan marketing gedaan hebben was gewoon kut, deden het lijken alsof het een of andere star-trek rip-off was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die serie trouwens ook niet zo slecht bekeken omdat Fox em in de verkeerde volgorde in Amerika had uitgezonden, dat er ook maar niemand een touw aan kon vastknopen en op de DVD uiteindelijk wel de goede volgorde staat?
Vroeg me al af waar ik die griet van kende.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Ogala het volgende:
Ze speelt trouwens nu een rol in stargate![]()
[afbeelding]
Film was wel goed alleen de serie is nog beter!!
Nou ja groot succes budget was 40 miljoen en heeft in amerika, maar 25 miljoen opgehaald. Dan spreekt men dus niet van een succes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Het geeft ook aan dat mensen deze film hebben gekocht en willen hebben op HD TV. Dus populair is. Geen wonder!
@Mr.Noodle, inderdaad, Fox heeft Firefly om zeep geholpen hiermee. En desondanks een film met groot succes? Vind ik erg knap.
Serenity is afaik op HD DVD dus ze zullen de film vast wel op Blu-Ray uitbrengen aangezien Blu-ray heeft gewonnenquote:
Mocht je dit ooit lezenquote:Op dinsdag 18 april 2006 04:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kan het fout hebben, maar valt het niet op dat de film wel geluid in de ruimte heeft en de serie niet?
My Active Topicsquote:Op zondag 30 maart 2008 19:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mocht je dit ooit lezen
Ja dit merkte ik wel en ik vond het met wel geluid eigenlijk best vervelend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |