abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2006 @ 21:55:27 #151
6536 dwerg
chagrijn
pi_38062763
Jewel - Satellite
Een nummer van haar nieuwe cd Goodbye Alice In Wonderland, geproduceerd door Rob Cavallo, die al jaren leuke dingen doet met Green Day. 't Is een ouder nummer, ze schreef het toen ze 18 was (over twee dagen wordt ze 32), voor dit album is het opnieuw opgenomen met een paar extra regels tekst. Satellite is een ontzettend goed popnummer, en wat mij betreft het beste wat op deze cd staat. De tekst is niet echt briljant, maar de muziek, de stem van Jewel, de versnelling aan het eind. Het nummer blijft zo makkelijk in je hoofd hangen, ze zouden het op single uit moeten brengen.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:42:30 #152
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38107057
The Cardigans - hanging around



Het album Gran Turismo '98 had natuurlijk de superhit "my favorite game" en, zij het in mindere mate, "erase/rewind" en "explode". "Hanging Around" was echter, getuige de videoclip (zie eigen cap), ook een single. Geen idee of deze ook in Nederland uitgekomen is eigenlijk.

Wel een erg leuk nummer en oe, Nina in die clip
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:27:56 #153
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38108941
MC Nikke & DJ Rap N Scratch - now you know

Uit de tijd dat er nog zoiets als hiphop was. De bekendste plaat van dit duo is toch wel het waanzinnige "Rap N Scratch Goes Rambo", mede door de uitzinnige schreeuw in het nummer. Dezelfde schreeuw komt in "now you know", gecut en wel, terug.

Fantastisch nummer. Zeker een van mijn favorieten. Afkomstig van de EP "4 Rhymes 2 Go" uit 1988.

pi_38109415
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef cosmick het volgende:
The Cardigans - hanging around

[afbeelding]

Het album Gran Turismo '98 had natuurlijk de superhit "my favorite game" en, zij het in mindere mate, "erase/rewind" en "explode". "Hanging Around" was echter, getuige de videoclip (zie eigen cap), ook een single. Geen idee of deze ook in Nederland uitgekomen is eigenlijk.

Wel een erg leuk nummer en oe, Nina in die clip
Was de titel 'Gran Turismo' nu een verwijzing naar het playstation spel of had het een niks met het ander te maken?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:49:40 #155
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38109483
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Was de titel 'Gran Turismo' nu een verwijzing naar het playstation spel of had het een niks met het ander te maken?
Geen idee! Maar Wikipedia zegt er dit over:

The album is named after the PlayStation game Gran Turismo which the band played extensively while on tour.

A remix of the song My Favourite Game opens the racing game Gran Turismo 2, the sequel to the above mentioned game.


Nooit geweten
pi_38109931
Ik ook niet
quote:
Wel een erg leuk nummer en oe, Nina in die clip
Mooie vrouw idd, maar in de clip van 'love fool' vond ik haar toch iets knapper
  dinsdag 23 mei 2006 @ 01:21:34 #157
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38110048
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 01:15 schreef Beathoven het volgende:
Ik ook niet
[..]
Mooie vrouw idd, maar in de clip van 'love fool' vond ik haar toch iets knapper
Dat nummer vind ik alleen zo vreselijk! Ken je "sick and tired"? Uit dezelfde periode. Zelfde looks, zo niet leuker
pi_38110338
nice, (in) dat nummer is (ze) idd beter ..

love fool was wel wat een zeiknummer

Heb zelf maar weer eens Radioactivity van Kraftwerk opgezet.



Een beetje een ondergewaardeerd album van de groep net als Computerworld. Zeer vooruitstrevend, helaas op sommige gebieden iets te experimenteel.. en dan bedoel ik puur experimenteel. Zo zijn nummers als geigercounter en andere tracks die alleen uit effecten / bliepjes bestaan totaal niet boeiend. Maar de singles Radioactivity en Antenna maken het album weer goed imho
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:56:19 #159
6536 dwerg
chagrijn
pi_38119374


Peter Gabriel - So
Iedereen kent minstens twee nummer van dit album uit 1986: Sledgehammer, en Don't Give Up, het duet dat Peter Gabriel zingt met Kate Bush. Big Time hoorde ik toevallig vorige week nog op de radio, maar je kan niet zeggen dat dat een succesvolle single was. Het mooiste nummer van deze cd, In Your Eyes, komt ook voor in de film Say Anything, waarin John Cusack het nummer afspeelt op een lomp grote radio. Blijkbaar waren die dingen populair in de jaren 80. Op In Your Eyes zijn ook Youssou N'Dour én Jim Kerr (Simple Minds) te horen. Als ik het boekje van de cd zo eens bekijk, gekreukeld, gevouwen, is dit toch wel één van mijn meest beluisterde cd's van de afgelopen 20 jaar. Oh, en het openingsnummer Red Rain is ook erg goed.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:16:54 #160
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_38153269
he leuk dat deze reeks nog bestaat



Spirit - Twelve Dreams Of Dr. Sardonicus

Een band die ik leerde kennen via fok en de plaat The Family That Plays Together, een geweldige plaat. Spirit was een rockband uit de jaren zestig afkomstig van de westcoast van Amerika. Over deze plaat (een conceptplaat ) kan ik nog niet veel zeggen, dit is de eerste keer dat ik hem beluister maar Sardonicus wordt vaak gezien als de beste Spirit-plaat.
De Narcis van Gabon
  woensdag 24 mei 2006 @ 17:07:42 #161
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_38168819
Bad Company )EIB( - Digital Nation

Dit nummer zou zo uit de soundtrack van Sim City kunnen komen. alleen is het dan iets te snel. het is een soort Sim City on speed. (simcity dat simulatiespel, niet de film siNcity). prettig nummertje voor op de achtergrond.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:51:30 #162
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38202938
Adam & The Ants - the human beings



Eén van mijn favo Ant-tracks, afkomstig van "Kings Of The Wild Frontier" uit 1980, het tweede album met de 'hits' "Ant Music" en "Dog Eat Dog". De albumhoes is overigens 'geïnspireerd' door Lou Reed's 'rock and roll animal'.

Dit was volgens mij de tweede LP die ik kocht (daarvoor "Dynasty" Kiss in '79). Ik kom uit '71, dus dit vooral jeugdsentiment. Heb dan ook laatst de Remastered Box aangeschaft. Nu nog ff wachten op de Digital Tenderness DVD-box.

En als je ze afvraagt wat Adam nu toch steeds zingt in "the human beings":

Blackfoot-Pawnee-Cheyenne-Crow
Apache
Arapaho
the human beings
goklayeh-ho




[ Bericht 14% gewijzigd door cosmick op 25-05-2006 16:57:48 ]
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:15:53 #163
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38203795
Liz Phair - mesmerizing



Liz . Haar titelloze album uit '03 vond ik al wat minder, maar toch stonden er nog wat aardige nummertjes op. Het jaar daarna heb ik haar nog live in Paradiso gezien, wat erg leuk was.
Haar recente album, "Somebody's Miracle" was een teleurstelling voor mij. Het Phair-geluid was compleet verdwenen! M.i. een mislukte poging om het grote publiek te bereiken.

Vandaar dat ik nog maar eens weer haar debutalbum uit '93, Exile In Guyville, heb opgezet. Mooi was die tijd
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:06:51 #164
6536 dwerg
chagrijn
pi_38228642


Electronic - Electronic
Johnny Marr (The Smiths) en Bernard Sumner (New Order) maakten in 1991 samen dit album. Ze kregen wat hulp van Neil Tennant (Pet Shop Boys). Het resultaat is een onevenwichtige cd, met een paar softe PSB-achtige nummers, anderhalf uptempo New Order-nummer, en niet zo veel ruimte voor Johnny Marr. Alleen aan het eind van Tighten Up maakt hij zich een beetje moe. De singles Get The Message en Getting Away With It klinken nog steeds leuk. Maar toch, als ik de cd niet al had, zou ik hem zeker niet kopen.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:14:11 #165
46794 Berkery
Fat bastard
pi_38233046
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:06 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]

Electronic - Electronic
Johnny Marr (The Smiths) en Bernard Sumner (New Order) maakten in 1991 samen dit album. Ze kregen wat hulp van Neil Tennant (Pet Shop Boys). Het resultaat is een onevenwichtige cd, met een paar softe PSB-achtige nummers, anderhalf uptempo New Order-nummer, en niet zo veel ruimte voor Johnny Marr. Alleen aan het eind van Tighten Up maakt hij zich een beetje moe. De singles Get The Message en Getting Away With It klinken nog steeds leuk. Maar toch, als ik de cd niet al had, zou ik hem zeker niet kopen.
Ik heb die CD destijds blind gekocht, maar viel inderdaad een beetje tegen. Maar met zo'n line-up verwacht je natuurlijk heel veel
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:17:45 #166
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38271513
Chill Rob G. - the power (Ride The Rhythm, 1989)

Na 4 maten weet je gelijk dat je te maken hebt met een 45 King-productie. Naast Marley Marl voor mij de meest toonaangevende hiphopproducers uit de jaren 80. DJ Mark The 45 King (Mark James voor z'n moeder) was o.a. ook verantwoordelijk voor het succes van Queen Latifah en Lakim Shabazz.

De track "the power" stond basis voor het gelijknamige nummer van Snap! In de eerste versie van dit nummer, kleinschalig gereleased op Wild Pitch, het label van the 45 King, werden de coupletten uit het Chill Rob-nummer gesampeld. Het gebruik van de sample "I've Got The Power" (afkomstig van Love's Gonna Get You" van Jocelyn Brown) waren echter niet gecleared. In de wereldwijde release gebeurde dit wel, maar werden ook de raps overgedaan door Turbo B.
  zondag 28 mei 2006 @ 16:54:41 #167
11502 nipeng
The last ride is free
pi_38304823
Soft Machine ~ Grides



Een recent uitgebrachte registratie van een Soft Machine concert in het Concertgebouw uit 1970. Ja weer een Soft Machine live album opgenomen in ons landje (na Live in Zaandam, Breda reactor en Live at Paradiso 1969) .

Net begonnen aan de eerste luisterbeurt maar ik heb nu al veel moois gehoord. Mooie sax/klarinet(?) solo's en de fuzz organ is geweldig. Bij tijd en wijlen lekker "free".

Men speelt voornamelijk materiaal van Third en Fourth.
De geluidskwaliteit is prima.
  maandag 29 mei 2006 @ 08:58:52 #168
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_38324359


Neil Young - American Stars 'n Bars

Een van zijn minder geliefde albums uit de jaren zeventig, ondanks Like A Hurricane. Een bijelkaar geraapte verzameling songs, met op kant 1 vooral countrynummers. Persoonlijk vind ik het geen slecht album, het is erg aangenaam luisteren maar geen klassieker.
De Narcis van Gabon
  maandag 29 mei 2006 @ 11:22:20 #169
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_38327684
Metallica-- The Unnamed Feeling Van het album St Anger.

Gisteren was er een reportage van Metalllica op tv..met een aantal coole jam-sessies. Leuk om te zien dat mensen die zulke ruige muziek maken ook gewoon hun huis thuin en keuken zorgen hebben. En de nodige afkick-problemen hebben..ook dat..

Verder vind ik "Nothing Else matters" van het album Metallica [Black Album] gewoon erg mooi...
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 mei 2006 @ 13:14:54 #170
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_38331036


heerlijk conceptalbum, waarna je nooit meer hetzelfde zult kijken naar een poppenkast (niet dat je die vaak ziet, maar toch he). Van levende mensen worden poppen gemaakt (niet geheel vrijwillig, overigens), die door een soort voodoo en hun eigen bloed dan tijdelijk weer kunnen bewegen, om zo een show op te voeren in een theater. Zonder draden, dus. en het publiek is stomverbaasd, en vindt het prachtig.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 29 mei 2006 @ 18:28:32 #171
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_38339890
3Doors Down--Kryptonite van de CD The better life.
(Net aangevraagd op ActionRadio..
Het beste nummer naar mijn idee van deze CD.

CD" Away from the sun" vind ik zelf beter, met name: Here without You
En I feel You en vanzelfsprekend Away from the sun.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_38345917
Depeche Mode - But not tonight

Ongeveer anderhalve maand geleden zat in de stromende regen met een glimlach op de fiets omdat ik me voor het eerst sinds tijden weer erg goed voelde toen dit nummer voorbij kwam op de mp3 speler. De eerste regels gaven precies aan hoe ik mij toen voelde.

Oh God, it's raining
But I'm not complaining
It's filling me up
With new life

Sindsdien een van m'n absolute favorieten wat DM betreft.
A mind with a heart of it's own
  maandag 29 mei 2006 @ 21:55:41 #173
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38347564
Anousheh Khalili - submarines



De wondeschone Anousheh verwierf natuurlijk bekendheid met haar bijdrage aan 'flashdance' van Deepdish. In 2004 kwam haar album "let the world know who's standing on it" uit. Fijne breekbare liedjes, waarvan "submarines" het leukst is.

Info
  maandag 29 mei 2006 @ 22:14:34 #174
11502 nipeng
The last ride is free
pi_38348636
Soft Machine ~Volumes One and Two



Nu net begonnen aan Volume One. One is een lekkere psychedelische plaat die meer pop/rock is dan ik van ze tot nu toe gehoord heb. Dit album bevat veel meer vocals dan de albums die ik al heb. Overigens erg goede nummers.

Two verwacht ik meer jazz/avant-garde te zijn.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:28:07 #175
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38349523
Phuture - acid tracks

Legendarische en nog immer pompende 11 minuut durende acidhouse track uit 1987. Bijna 20 jaar oud dus, en dat kan je horen ook. How oldschool can you go De versie die het bekendst is, is de remix door Marshall Jefferson. Het nummer is 'geschreven' (altijd vaag; een 303 sequence en een 909 loop.. en thats it) door DJ Pierre , Herbert J. en Spanky.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:03:53 #176
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_38392254
Anouk--Girl van het album Hotel New York.. haha!

Ik vind haar gewoon echt "rocken", en dit is een sterke song...
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:41:55 #177
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_38407755


Blur - The Great Escape

Al 2 jaar niet meer gehoord, toen vond ik het de minste van de drie die ik had (Blur en Parklife zijn de anderen die ik ook al in geen tijden meer geluisterd heb). Eens kijken of ik hem nu wat beter vind.
De Narcis van Gabon
pi_38418071
Quantic & Mr Scruff - Tell it like you mean it



Die beat is geniaaal, hier kun je een stukje luisteren

http://www.soulseduction.com/common/item_detail.php?ItemID=161871
zakelijk
pi_38418477


De soundtrack van een van de beste series die ik ooit heb gekend. Prachtige combinaties van violen, piano en meer. Een echte aanrader voor iedereen die van goede (film) muziek houdt.

Er is ook een Serenity/Firefly topic: Joss Whedon's Serenity
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:23:59 #180
6536 dwerg
chagrijn
pi_38420263


Sophie B. Hawkins - Tongues and Tails
Met Damn I Wish I Was Your Lover scoorde Sophie B. Hawkins in 1992 een redelijke hit. In het kader van "dwerg maakt mp3's van z'n cd's" kreeg deze ook een beurt. Het album is niet echt bijzonder, kabbelt een beetje voort. Beste nummer vind ik zelf California Here I Come, over een meisje uit New York (waar Sophie B. geboren is) die haar broer volgt naar het zonnige en warme Californië. Op Tongues and Tails staat ook een jazzy (als de term lounge in 1992 al was uitgevonden had ik dat woord wel gebruikt) versie van Robert Zimmerman's I Want You.
I intend to live forever, or die trying.
pi_38440974
Groove Armada - Hands Of Time

van het album ´Lovebox´... heerlijk nummer
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:29:39 #182
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38458490
Voicst - enjoy the kickback



Oe, dit blijft fokking lekker! Een soort van herontdekking, het album "11-11" uit 2004. Destijds al veel gedraaid, maar de laatste paar maanden wekelijks een paar tracks! Dit "enjoy the kickback", het laatste nummer van het album en ook de langste (ruim 5 minuten), sowieso. Rock 'n roll, erg leuk.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:34:45 #183
6536 dwerg
chagrijn
pi_38510505
Natalie Imbruglia - Identify
Geschreven door Billy Corgan en Natalie Imbruglia voor de soundtrack bij de film Stigmata, uit 1999. Sfeervol nummer, past goed bij de film. Ingetogen gezongen, en zo komt haar stem ook het meest tot z'n recht. Synth op de achtergrond is wel wat overheersend. Nummer doet denken aan het oudere werk van Dusty Springfield, vind ik. Had een single kunnen zijn, maar dat was het niet. Jammer.
I intend to live forever, or die trying.
pi_38510811
Organized Konfusion - Keep it Koming.



Lekker nummer, heel erg lekkere beat. Heel erg verslavend, dus ik blijf het maar luisteren. Maarja alles van Organized Konfusion vind ik echt goed . Pharao Monche is ook zo goed
zakelijk
  zondag 4 juni 2006 @ 00:44:54 #185
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38518956
Peter Cetera - on the line



Peter Cetera was bassist en zanger van Chicago t/m 1984 en was oa verantwoordelijk voor de tranentrekkers "if you leave me now" en "baby what a big surprise". In dat jaar kwam Chicago 17 uit, waarvan "stay the night" de meest succesvolle singles van de groep was. Chicago bestaat overigens nog steeds (sinds 1969!), maar het materiaal dat ik 10 jaar geleden voor het laatst checkte, was niet echt de moeite waard.

"On The Line" is afkomstig van Cetera's titeloze eerste solo-album uit '81. Een sterk album als je het mij vraagt, zo niet de beste en meest interessante van al zijn (inmiddels 7, zijn kerstcd niet meegerekend) soloalbums.
  zondag 4 juni 2006 @ 21:22:27 #186
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_38541423
Prodigy - No Good

Zeer leuk nummer, met een leuk melodietje die leuk kan zijn in een mix. Gisteravond voor het eerst gehoord op mtv ( ), en vandaag wat nummers van Prodigy.. ahum.. gedownload. Zeer leuke band, of wat het ook precies is?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:12:09 #187
46794 Berkery
Fat bastard
pi_38608252
A Flock of Seagulls - Telecommunications



Deze best of... bevat alle klassieke singles zoals Wishing, I ran, Space Age Love Song etc, maar ik heb me nooit verder verdiept in A Flock of Seagulls, ik hoor dus de meeste nummers voor het eerst.

Tering, wat een goeie band.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:23:53 #188
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_38660937
LIVE--The Distance To Here uit 1999

Prachtige muziek,met name het nummer Dolphin's Cry . Naar mijn mening niet hun beste album, maar dat is smaakverschil. Ik vind zelf het album "V" mooier En op hun album "Birds of Pray" uit 2003 staan ook mooie nummers.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:58:53 #189
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38734336
The Cardigans - godspell



Alweer de Cardigans? Nog steeds Na bijzonder veel metal beluisterd te hebben deze week (en da's echt nieuw voor mij), maar weer eens wat rustigs. Aanleiding was echter toch wel, dat "super extra gravity" (de cd mét bonus dvd) vandaag bij mij in de bus lag. Het album heb ik weliswaar al geruime tijd, maar 't dvd'tje niet

En die 's best leuk. Soort making of.. (op z'n 'sound of musics' dan als je het met die Metallica-documentaire vergelijkt)
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:47:06 #190
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_38874111


Depeche Mode - 101

De beroemde live-plaat van dit gezelschap. Helaas doet het me niet zoveel als Music For The Masses, gezien de reputatie van deze plaat had ik er meer van verwacht. Niet dat het een slechte plaat is maar toch niet van het niveau MFTM. Cd 2 heeft mijn voorkeur op dit moment.
De Narcis van Gabon
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:10:26 #191
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_38877331
Kelly Osbourne - Suburbia

Legendarische Lolitaplaat waarvan ik zeker weet dat een Madonna of een Kylie er gewoon stikjaloers op zijn en balen als een stekker dat zij die producers niet hadden binnengesleept voor hun meest recente albums. Zowel muzikaal als tekstueel een geniaal disconummer. Zo zie je maar weer wat je allemaal kunt veroorloven met een rijke pappie, dan haal je gewoon de allerbeste producers erbij en wordt het vanzelf topmuziek, ook al heb je zelf misschien niet zo héél veel talent. Stars Are Blind van Paris Hilton, wmb dé zomerhit van dit jaar, is hier ook een goed voorbeeld van. Gewoonweg smullen.

In Suburbiaaa, it always stays the same, ah ah, ah ah, aaah
In Suburbiaaa, people never change, ah ah, ah ah, aaah


.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 juni 2006 @ 22:49:02 #192
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_38902193


Stone Sour - Come What(ever) May

men kent de band nog wel van de hit Bother van een paar jaar terug. Nu komt de band met een tweede album, wat zo op het eerste gehoor redelijk in het verlengde van het debuut ligt. Echter, zanger Corey Taylor (ook in Slipknot) klinkt wel wat beter, eigenlijk. En het album is wat gevarieerder. Maar goed dit was nog maar de 1e keer dat ik 'm draaide (en een beetje als achtergrondmuziek, dus ik lette niet zo heel erg op), en hopelijk ontdek ik nog wat meer er aan.

komt 31 juli uit, trouwens.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:27:59 #193
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38904004
Venise - playboy



Heerlijke fijne italo uit 1984. uitgebracht op Superradio Records.
Weergaloos nummer. Can't get enough of this.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:04:55 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38905290


'Walking in London'. Erg lekker nummer (van de gelijknamige CD). Zangeres Johnette Napolitano heeft een heerlijk rauwe broeierige stem. Vreemd dat ze hier in NL totaal niet bekend waren of zijn. Als je van rock houdt met wat diepgaandere teksten en een mooie, diepe, rauwe vrouwenstem moet je dit eens proberen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:15:51 #195
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_38905598
Spinvis - bijt mijn tong af..

Beetje bizar, maar zo voel ik me op het moment een beetje.. dat ik iemand zou hebben die mijn tong af zou bijten en dat het geen probleem zou zijn omdat we verder geen woorden nodig zouden hebben... blame the wine
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_38941245
Van Basten - Perimitive - Battlestar Science
Vorige week zondag liep ik bij de Oxfam bij mij om de hoek binnen en kwam daar een cd van Van Basten tegen. Merkwaardige naam natuurlijk voor een Engelse band maar omdat ie niet duur was (2 pond) kon ik het niet laten om hem mee te nemen. En wat blijkt, het is niet eens onaardige muziek, typisch mid jaren 90 (beetje Orbital achtig zo af n toe) met aardig wat variatie. Dit nummer gebruikt volgens mij de zelfde drumbeat als Prodigy's Diesel Power.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zondag 18 juni 2006 @ 00:53:14 #197
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_38961387
Drive-By Truckers - goddamn lonely love



Ultieme tranentrekker, dit wonderschone nummer afkomstig van "The Dirty South" uit '04.
Wel een van mijn favo tracks eigenlijk.

En bedankt nog Prep2Fight voor het wijzen op deze groep
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 15:18:11 #198
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_38971827


Body Count - Murder 4 Hire

de nieuwe Body Count plaat. lastig te beoordelen. Niets wereldschokkends meer, zoals ze dat destijds wel waren op hun debuut. Maar nog altijd best vermakelijke metal. Niet slecht ofzo, ook niet het album van het jaar

komt 28 juli uit, trouwens.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:53:09 #199
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_39034127
Evanescence-- Bring me to life van het album "Anywhere but Home" uit 2004




Mooi nummer. Net zoals "My immortal" of "Haunted".
Ik vind ook de muziekclips mooi die erbij horen.. Mysterieus..verlangend.. twijfel..sinister..

[ Bericht 8% gewijzigd door _Cara_ op 20-06-2006 13:59:35 ]
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:48:15 #200
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_39054890
Slayer - angel of death (reign in blood)



Slayer? Moi? Ach ja, grenzen verleggen zullen we maar zeggen. Na jaaaren lang alleen maar de naam Slayer te kennen van die t-shirtjes, besloot ik het dan een paar weken geleden ook maar eens te luisteren.
Wow.. feeeuw... energievol hoor Erg gaaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')