quote:Your order for Serenity (Widescreen/2005) has been posted.
Ja, dat was echt geweldig!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef dapluiz het volgende:
Gisteren gezien, ik had firefly ook niet gezien maar ik heb me toch heel erg vermaakt met de film, merkte ook helemaal nix van het feit dat hij 2,5 uur duurde, het was zo voorbij.
Wat me vooral bijbleef was de droge humor in de dialogen
"Do you wanna run this ship ?" "Yes!" "Well.....u can't"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ondertussen 237, nog een weekje en hij is foetsie.
Nog even en hij staat hierquote:
Nooit SOK, NOOITquote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog even en hij staat hier
Minimale kans. Als de DVD verkoop als een intercity trein gaat lopen is er wel grote kans op een vervolgfilm.. en héél misschien zelfs 2, zodat het een trilogie zou worden.quote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef Radeon_NL het volgende:
Bne benieuwd nadat de deze film best redelijk succesvol was, dat misschien de serie weer nieuw leven in gaan blazen.
O dear, how sad, never mindquote:
Volgens mij mag men wel direct-to-video films uitbrengen. Aangezien de 1,5 uur durende pilot bijna 10 miljoen heeft gekost kan men best elke jaar een of twee 2 uur durende TV-films maken voor onder de 10 miljoen per film. Zeker als de dvd verkopen goed zijn is dat het beste alternatief voor een TV-serie.quote:Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Minimale kans. Als de DVD verkoop als een intercity trein gaat lopen is er wel grote kans op een vervolgfilm.. en héél misschien zelfs 2, zodat het een trilogie zou worden.
Maar een TV serie zal het naar alle waarschijnlijkheid niet meer worden.
Dat had ik nu ook. Ik kan nu zelfs bijna niet meer naar Babylon 5 of Farscape kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Wuder het volgende:
Net even Firefly in een ruk uitgekeken.. damn! echt jammer dat deze serie gecanceld werd
Met enige moeite tik ik in mijn euforie deze post %^@#%@#$^#$^&$#quote:Firefly. You gotta spill it if you have any additional info, please!
I've heard the CW is considering bringing it back as a series, miniseries or movie for next season. Hurrah! For you who missed my message board posting, on Tuesday, Nate Fillion, Summer Glau and Gina Torres were seen coming out of one of the exec buildings at Paramount, where they are putting together the new CW unit.
Ik zou nog maar niet te vroeg juichen, Joss heeft nog niks van the CW gehoord.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ten eerste: Vanaf volgend TV seizoen gaan de Amerikaanse TV zenders UPN en The WB tezamen in 1 grote zender die The CW gaat heten.
Ten tweede: Zoals jullie ongetwijfeld vast wel weten is de film waaraan dit topic gerelateerd is voortgekomen uit een vroegtijdig gestopte TV serie genaamd "Firefly"
En nu las ik het volgende op E!Online...
[..]
Met enige moeite tik ik in mijn euforie deze post %^@#%@#$^#$^&$#
#$%$#&*$&$#![]()
#$$^_O_ ::D:D;ddd:
d;d;
:d;:D!1;Einzwei~~
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:11 schreef Illyria het volgende:
[..]
Ik zou nog maar niet te vroeg juichen, Joss heeft nog niks van the CW gehoord.
I'll be in my bunk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
(...)
En nu las ik het volgende op E!Online...
[.I've heard the CW is considering bringing it back as a series, .]
(...)
Die was goed, jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef Alecks het volgende:
I'll be in my bunk...
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://whedonesque.com/comments/9548
Sorry guys...
Ho evenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat men hier nog geld in gaat steken, ondanks het hoge fanboy-gehalte.
De film heeft namelijk 39 miljoen gekost en heeft wereldwijd maar 38 miljoen opgebracht. Het hele ding is dus verlieslatend.
Nee, maar een film die via DVD-verkoop uit het verlies moet geraken, is niet meteen een franchise waar men veel geld in gaat steken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Alecks het volgende:
SaintOfKillers: Zijn daar alle DVD opbrengsten ook al mee gerekend? Het was toch eerst al onzeker of het überhaupt in de bioscoop zou komen?
39 miljoen vind ik trouwens nog steeds meevallen...
Boxoffice en gross zijn de opbrengsten aan de kassa van de bioscoop, de omzet dus. Dus 1 miljoen verlies is het niet, als stel regel kan je gebruiken dat een film pas winstgevend in de bioscoop is als de boxoffice 3x het budget is. Serenity maakt dus ontzettend hard verlies en is geflopt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ho evendas wel 1 miljoen verlies zeg
In de UK wordt 27 februari de R2 DVD uitgebracht.. Serenity is daar belachelijk populair en zal vermoed ik nog een flinke berg duiten in het zakje bezorgen... dus sluit een vervolgfilm nog even niet helemaal uit SOK
Heb hem een keer gelezen in artikel hier over, maar ga maar na de winst van de bioscoop gaat er nog af natuurlijk. Daarbij hoelanger de film draait hoe meer naar de bioscoop gaat. Een goed openings weekend is daarom goed voor de maatschappij, een sleeper hit zoals my big fat greek wedding is weer kassa voor de bioscopen. De inversterders in een film moeten terug betaald worden, reclame kosten moet ook nog betaald worden. En zo zullen er vast meer kosten zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Tom-my het volgende:
Maar waarom kan je die stelregel gebruiken? Je bent tot nu toe de enige die ik deze beredenering zie gebruiken?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:50 schreef dapluiz het volgende:
Saffron gevuld ? Dat kan ik me niet herinneren iig
Verder vinnik Jewel Traite/Kaylee wel aardig kjoet
Haar lach...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef ThunderChild het volgende:
Summer Glau (River) ziet er ook wel appetijtelijk uit . . .![]()
![]()
![]()
klik hier en kijk zelf...quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:50 schreef dapluiz het volgende:
Saffron gevuld ? Dat kan ik me niet herinneren iig
Mooi hè, sci/fiquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb nu een stuk van de film gekeken en heb al enorme kiespijn van de ongein.
ik zal m wel afkijken, want ik moet m toch met recht een 1 of 2 kunnen geven.
De DVD's allemaal samen waren iets van 25 pond of zo... weet het nu even niet uit m'n hoofd, maar gisteravond was er nog een mailtje van Amazon dat ze nu verscheept worden (luchtpost)quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Voor hoeveel? Bij cd-wow kost de serie echt iets van 24 euro of zo. Koopje.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef Fatality het volgende:
Gister de film gezien, erg leuk, leuk verhaal, spannend en een schietgrage domme spierbonk, altijd gaaf.
quote:"Boy, it sure would be nice if we had some grenades, don't you think?"
enquote:This landing is gonna get pretty interesting.
Define "interesting".
[deadpan] Oh God, oh God, we're all going to die?
Voor mensen die tegen een stootje kunnen een kleine parodie:quote:I am a leaf on the wind - watch how I soar.
Rrriiight.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 04:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kan het fout hebben, maar valt het niet op dat de film wel geluid in de ruimte heeft en de serie niet?
Voor de echte liefhebber, een parodie:quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef japzooi het volgende:
"WASH: Whew. I really am a leaf on the wind.
GIANT SPIKE: No, you're a leaf pinned to a chair."
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand de dubbel DVD al ??
Heb 'm vanmiddag gehaald . . .![]()
![]()
Idd vorige week gehaald. Comentaar van Joss Whedon tijdens de film is erg grappig. Gag reel is natuurlijk ook erg leuk (en er lijkt wel geen eind aan te komen). Goeie dubbel dvd met goeie featurettes all in all.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand de dubbel DVD al ??
Heb 'm vanmiddag gehaald . . .![]()
![]()
Maar in eerste instantie van Buffyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Canisfire het volgende:
Joss Whedon van x-men toch.
Maar op dit moment vooral van X-Men, Runaways en Wonder Woman. Niet voor niets alledrie comicfranchises.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar in eerste instantie van Buffy![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en
[..]
Voor mensen die tegen een stootje kunnen een kleine parodie:
Serenity in 2000 words or less
Yepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die serie trouwens ook niet zo slecht bekeken omdat Fox em in de verkeerde volgorde in Amerika had uitgezonden, dat er ook maar niemand een touw aan kon vastknopen en op de DVD uiteindelijk wel de goede volgorde staat?
Fox was gewoon niet slim en Sci-Fi was stom geweest . . .quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt sukkels, dit had net zo'n cashcow kunnen worden als Stargate...
Onder andere, maar ook vooral gewoon omdat ze amper gemarket hebben en wat ze wel aan marketing gedaan hebben was gewoon kut, deden het lijken alsof het een of andere star-trek rip-off was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die serie trouwens ook niet zo slecht bekeken omdat Fox em in de verkeerde volgorde in Amerika had uitgezonden, dat er ook maar niemand een touw aan kon vastknopen en op de DVD uiteindelijk wel de goede volgorde staat?
Vroeg me al af waar ik die griet van kende.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Ogala het volgende:
Ze speelt trouwens nu een rol in stargate![]()
[afbeelding]
Film was wel goed alleen de serie is nog beter!!
Nou ja groot succes budget was 40 miljoen en heeft in amerika, maar 25 miljoen opgehaald. Dan spreekt men dus niet van een succes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Het geeft ook aan dat mensen deze film hebben gekocht en willen hebben op HD TV. Dus populair is. Geen wonder!
@Mr.Noodle, inderdaad, Fox heeft Firefly om zeep geholpen hiermee. En desondanks een film met groot succes? Vind ik erg knap.
Serenity is afaik op HD DVD dus ze zullen de film vast wel op Blu-Ray uitbrengen aangezien Blu-ray heeft gewonnenquote:
Mocht je dit ooit lezenquote:Op dinsdag 18 april 2006 04:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kan het fout hebben, maar valt het niet op dat de film wel geluid in de ruimte heeft en de serie niet?
My Active Topicsquote:Op zondag 30 maart 2008 19:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mocht je dit ooit lezen
Ja dit merkte ik wel en ik vond het met wel geluid eigenlijk best vervelend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |