abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32955141
quote:
Your order for Serenity (Widescreen/2005) has been posted.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:28:28 #103
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_32962014
Vandaag de film gezien en ik ben daarna gelijk Firefly gaan binnenhalen.. (totdat Battlestar Galactica weer begint )

Maar idd, simpel maar goed verhaal, leuke actie, coole personages, toffe special effects, HELE gave space battle en gewoon coole dingen
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:32:43 #104
17274 Wuder
pi_32962111
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef dapluiz het volgende:
Gisteren gezien, ik had firefly ook niet gezien maar ik heb me toch heel erg vermaakt met de film, merkte ook helemaal nix van het feit dat hij 2,5 uur duurde, het was zo voorbij.
Wat me vooral bijbleef was de droge humor in de dialogen
"Do you wanna run this ship ?" "Yes!" "Well.....u can't"
Ja, dat was echt geweldig!

Maar zowiezo, het is ook niet zo'n gare utopische/gladde wereld zoals in Star-Trek of Star-Wars.. het is veel ingewikkelder!

En sommige stukjes waren echt creepy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 december 2005 @ 08:50:05 #105
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32965079
Humor was goed, de sfx prima, de personages redelijk tot goed, kortom: een vermakelijke film.

W.m.b. mogen er meer van dit soort producties gemaakt worden.
The Internets, I needs it..
  maandag 12 december 2005 @ 11:49:20 #106
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_33010240
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ondertussen 237, nog een weekje en hij is foetsie.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 12 december 2005 @ 12:06:33 #107
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_33010695
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:49 schreef victorinox het volgende:

[..]

Nog even en hij staat hier
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_33010761
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nooit SOK, NOOIT Serenity heerscht
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 12 december 2005 @ 13:24:11 #109
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_33012748
Bne benieuwd nadat de deze film best redelijk succesvol was, dat misschien de serie weer nieuw leven in gaan blazen.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_33013300
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef Radeon_NL het volgende:
Bne benieuwd nadat de deze film best redelijk succesvol was, dat misschien de serie weer nieuw leven in gaan blazen.
Minimale kans. Als de DVD verkoop als een intercity trein gaat lopen is er wel grote kans op een vervolgfilm.. en héél misschien zelfs 2, zodat het een trilogie zou worden.

Maar een TV serie zal het naar alle waarschijnlijkheid niet meer worden.
pi_33020395
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
O dear, how sad, never mind oll: oll: oll:

Als we daarover al moeten gaan lopen zeiken . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zondag 18 december 2005 @ 20:07:51 #112
17274 Wuder
pi_33199636
Net even Firefly in een ruk uitgekeken.. damn! echt jammer dat deze serie gecanceld werd
pi_33322442
Serenity binnen

Lelijke boxart Maar wel een commentary track met Joss Wendon.
pi_33366043
zeker niet onaardig, maar ik had nogal wat deja-vu gevallen

veel van de schepen deden enorm denken aan computergames (WIng Commander, Freespace 2,...)
de Reaver en Alliance hebben ook veel overeenkomsten met Privateer 2

geen echte hoogvlieger, af en toe nogal cliche, maar best leuk
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:56:03 #115
6290 Dr_Crouton
pi_33372286
Dat maakte het wel leuk, want ik mis nieuwe Wing Commander en Freespace titels!
pi_33389378
Browncoats for ever ... (en zover mijn fan gebla voor vandaag )
Cooky
pi_33521752
Ik doe even mee Ga deze vakantie mijn firefly dvds maar weer eens afstoffen
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_33524087
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Minimale kans. Als de DVD verkoop als een intercity trein gaat lopen is er wel grote kans op een vervolgfilm.. en héél misschien zelfs 2, zodat het een trilogie zou worden.

Maar een TV serie zal het naar alle waarschijnlijkheid niet meer worden.
Volgens mij mag men wel direct-to-video films uitbrengen. Aangezien de 1,5 uur durende pilot bijna 10 miljoen heeft gekost kan men best elke jaar een of twee 2 uur durende TV-films maken voor onder de 10 miljoen per film. Zeker als de dvd verkopen goed zijn is dat het beste alternatief voor een TV-serie.
pi_33524161
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Wuder het volgende:
Net even Firefly in een ruk uitgekeken.. damn! echt jammer dat deze serie gecanceld werd
Dat had ik nu ook. Ik kan nu zelfs bijna niet meer naar Babylon 5 of Farscape kijken.
pi_33524467
ze hadden die show aan sci-fi channel moeten verkopen, niet aan dat gara fox :|
Cooky
pi_33528288
sci-fi is cheap-ass. Die geven niet 2-3 miljoen per aflevering uit. Gare Fox of niet maar zonder Fox was zelfs dit kleine beetje Firefly niet gemaakt (of The King of the Hill, of The Simpsons ect).

Toch zijn het klootzakken!
pi_33604621
Kan me niet voorstellen dat een serie als battlestar galactica niet een flinke hap per episode kost. Nou is die partly financed door sky, maar dan nog.
Cooky
pi_35102857
Ten eerste: Vanaf volgend TV seizoen gaan de Amerikaanse TV zenders UPN en The WB tezamen in 1 grote zender die The CW gaat heten.

Ten tweede: Zoals jullie ongetwijfeld vast wel weten is de film waaraan dit topic gerelateerd is voortgekomen uit een vroegtijdig gestopte TV serie genaamd "Firefly"

En nu las ik het volgende op E!Online...
quote:
Firefly. You gotta spill it if you have any additional info, please!

I've heard the CW is considering bringing it back as a series, miniseries or movie for next season. Hurrah! For you who missed my message board posting, on Tuesday, Nate Fillion, Summer Glau and Gina Torres were seen coming out of one of the exec buildings at Paramount, where they are putting together the new CW unit.
Met enige moeite tik ik in mijn euforie deze post %^@#%@#$^#$^&$#

#$%$#&*$&$# #$$^_O_ ::D:D;ddd: d;d; :d;:D!1;Einzwei~~
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:11:59 #124
93709 Illyria
The blue bummer
pi_35103017
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ten eerste: Vanaf volgend TV seizoen gaan de Amerikaanse TV zenders UPN en The WB tezamen in 1 grote zender die The CW gaat heten.

Ten tweede: Zoals jullie ongetwijfeld vast wel weten is de film waaraan dit topic gerelateerd is voortgekomen uit een vroegtijdig gestopte TV serie genaamd "Firefly"

[..]

Met enige moeite tik ik in mijn euforie deze post %^@#%@#$^#$^&$#

#$%$#&*$&$# #$$^_O_ ::D:D;ddd: d;d; :d;:D!1;Einzwei~~
Ik zou nog maar niet te vroeg juichen, Joss heeft nog niks van the CW gehoord.
pi_35103037
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:11 schreef Illyria het volgende:

[..]

Ik zou nog maar niet te vroeg juichen, Joss heeft nog niks van the CW gehoord.
pi_35104850
Damn, ik hoop het wel zeg, en dan vooral als een goed langlopende serie
Er zat gewoon te leuke droge humor in de serie
pi_35105754
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
(...)
[.I've heard the CW is considering bringing it back as a series, .]
(...)
I'll be in my bunk...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_35112178
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef Alecks het volgende:

[..]

I'll be in my bunk...
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:51:09 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35112588
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35118808
quote:
I'll be in my bunk...
Die was goed, ja
pi_35121700
quote:

[..]

I'll be in my bunk...
* dapluiz kan gewoon ff niet herinneren van welke aflevering dat ook alweer was ...
pi_35138202
* Alecks gokt er dan op dat dapluiz Serenity nog niet gezien heeft...

Jayne zegt het een paar keer...
pi_35143094
Heh, heb firefly en serenity gezien, anders heb ik hier nix te zoeken denk ik
Maar het is al een tijdje geleden dat ik de film gezien heb, ik had die eerst gezien en toen pas de serie zegmaar
Misschien toch maar eens nog een keer serenity kijken
pi_35143170
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://whedonesque.com/comments/9548

Sorry guys...
Het was ook te mooi om waar te zijn.
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:18:55 #135
67640 SaintOfKillers
pi_35143245
Ik betwijfel dat men hier nog geld in gaat steken, ondanks het hoge fanboy-gehalte.

De film heeft namelijk 39 miljoen gekost en heeft wereldwijd maar 38 miljoen opgebracht. Het hele ding is dus verlieslatend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35143440
SaintOfKillers: Zijn daar alle DVD opbrengsten ook al mee gerekend? Het was toch eerst al onzeker of het überhaupt in de bioscoop zou komen?

39 miljoen vind ik trouwens nog steeds meevallen...
pi_35143750
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat men hier nog geld in gaat steken, ondanks het hoge fanboy-gehalte.

De film heeft namelijk 39 miljoen gekost en heeft wereldwijd maar 38 miljoen opgebracht. Het hele ding is dus verlieslatend.
Ho even das wel 1 miljoen verlies zeg In de UK wordt 27 februari de R2 DVD uitgebracht.. Serenity is daar belachelijk populair en zal vermoed ik nog een flinke berg duiten in het zakje bezorgen... dus sluit een vervolgfilm nog even niet helemaal uit SOK
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:53:54 #138
67640 SaintOfKillers
pi_35143938
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Alecks het volgende:
SaintOfKillers: Zijn daar alle DVD opbrengsten ook al mee gerekend? Het was toch eerst al onzeker of het überhaupt in de bioscoop zou komen?

39 miljoen vind ik trouwens nog steeds meevallen...
Nee, maar een film die via DVD-verkoop uit het verlies moet geraken, is niet meteen een franchise waar men veel geld in gaat steken.

Films als Deuce Bigalow en Big Momma's House zijn wansmakelijke bagger, maar brachten wel 3 keer op wat ze hebben gekost en kregen dus een vervolg (kwaliteit is daarbij volledig irrelevant).

Het is een flop, dat de oorzaak daarvan vooral te vinden is bij slechte marketing of slechte verdeling is iets wat de big boys binnen een jaar zijn vergeten.
pi_35143998
Mja nou ja eeh, dan zullen we misschien en direct to DVD vervolg krijgen. Who knows, who cares Iedere vorm van meer Firefly/Serenity ben ik dolblij mee een bioscoopfilm is geen must imo
pi_35223031
Iedereen ff bijspringen, die mil hebben we zo bij elkaar
Cooky
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:16:15 #141
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_35223908
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ho even das wel 1 miljoen verlies zeg In de UK wordt 27 februari de R2 DVD uitgebracht.. Serenity is daar belachelijk populair en zal vermoed ik nog een flinke berg duiten in het zakje bezorgen... dus sluit een vervolgfilm nog even niet helemaal uit SOK
Boxoffice en gross zijn de opbrengsten aan de kassa van de bioscoop, de omzet dus. Dus 1 miljoen verlies is het niet, als stel regel kan je gebruiken dat een film pas winstgevend in de bioscoop is als de boxoffice 3x het budget is. Serenity maakt dus ontzettend hard verlies en is geflopt.
Ondanks dat het natuurlijk een hele leuk film is.
pi_35351781
Maar waarom kan je die stelregel gebruiken? Je bent tot nu toe de enige die ik deze beredenering zie gebruiken?
Cooky
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:33:42 #143
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_35352616
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Tom-my het volgende:
Maar waarom kan je die stelregel gebruiken? Je bent tot nu toe de enige die ik deze beredenering zie gebruiken?
Heb hem een keer gelezen in artikel hier over, maar ga maar na de winst van de bioscoop gaat er nog af natuurlijk. Daarbij hoelanger de film draait hoe meer naar de bioscoop gaat. Een goed openings weekend is daarom goed voor de maatschappij, een sleeper hit zoals my big fat greek wedding is weer kassa voor de bioscopen. De inversterders in een film moeten terug betaald worden, reclame kosten moet ook nog betaald worden. En zo zullen er vast meer kosten zijn.
pi_35433681
Helaas zullen de reclamekosten wel tegenvallen. In nederland heb ik zelf eigenlijk geen reclame gezien. In Londen daarintegen hing wel de hele metro vol met posters (zo kwam ik ook eigenlijk in aanraking met de serie+film). Het fiasco, als je zo mag spreken, is in mijn ogen de reclame afdeling voor deze film. Het zou zo onwijs extreem zonde zijn als er geen vervolg komt op deze serie/film.
Cooky
pi_35435826
Het fiasco was volgens mij dat de serie (bewust?) door FOX in verkeerde volgorde en ik meen ook op steeds wisselende tijdstippen werd uitgezonden. RTL heeft de volgorde van FOX overgenomen waardoor de serie niet echt toegankelijk was. Wat bioscoopbezoekers afschrikt, waarom zou je naar een film gaan als je de serie ook niet kan volgen...

Maar even terzijde: er is me iets opgevallen aan de trade paperback comic van Serenity. (de gebundelde versie van het verhaal tussen serie en film.) Op de rug stat een mooie '1', alsof er misschien nog meer komen...
pi_35802404
Even een kick. Heb ook eindelijk de FIrefly box in de kast staan. Wat een briljante serie! Ik heb allle afleveringen al 3 keer gezien en kan er niet over uit dat deze serie gecancelled is. De characters zijn gewoon geweldig, het schip is cool etc. Serenity was een waardige afsluiter, maar ik wil gewoon meer! De serie heeft daar zeker recht op vind ik.
pi_35804456
ik vond ook de superdroge humor in de serie geweldig, echt te droog af en toe
  maandag 20 maart 2006 @ 11:46:42 #148
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_36195288
Ik snap ook echt NIETS van het feit dat deze serie gecancelled is. Het is mooi, spannend, super origineel, alles. Ik heb er gisteren een stukje over geschreven.

Ik hoop echt dat er op een of andere manier ooit toch meer Firefly komt want dit is echt veel te goed om zomaar te laten gaan... Wat mij betreft van dezelfde klasse als Battlestar Galactica.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_36272759
Toch maar even hier posten, ben sinds een paar maanden groot fan, heb de serie drie keer volledig gezien, de film vier keer, m'n verloofde vind het ook erg goed, maar is nog geen "echte browncoat", ze moet de film ook nog zien. Heb de soundtrack van de film gekocht en de cd met muziek van de serie besteld (ben nogal een film-muziek freak).

Persoonlijk vond ik Serenity (en de Firefly serie) een van de beste films/series ook, goeie plot, leuke characters, mooie dialoog, veel verrassingen en helaas te vroeg afgekapt.

Hopelijk wordt het ooit nog wat in de toekomst?!?!?
pi_36440882
Vandaag in de post: de soundtrack voor de serie, en ik had de soundtrack voor de film al online gekocht en gedownload via iTunes, dus ik ben een happy Browncoat!
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:04:47 #151
6290 Dr_Crouton
pi_36543108
Ben de afgelopen dagen de serie gaan bekijken en begrijp niet waarom Fox het gecanceld heeft.
Misschien toch weer wel, aangezien de Alliance wel wat wegheeft van de Bush jr.-regime.

De geweldig zwarte humor lijkt op die van Futurama en een beetje van de drama van Cowboy Bebop (en de Aziatische invloeden en slangs), plus ook een crew die al dan niet illegale opdrachten doet. De ruimteschepen doen zeker wel Wing Commander/Privateer-achtig aan, niks mis mee.

En de vrouwen. Companion Inara en vooral Saffron/Bridget/Jolanda, een 'goed gevulde' vrouw dat ik voor de verandering wel ontzettend lekker vind.

Samen met Battlestar Galactica de beste SciFi serie van dit moment allebei dankzij een andere, goed uitgewerkte aanpak van dit genre. Niks brave gezinnen verdwaald in de ruimte, nieuwe intelligente levensvormen met allerlei culturele misverstanden van dien en utopiëen. Past goed bij de tijd.
pi_36544210
Saffron gevuld ? Dat kan ik me niet herinneren iig
Verder vinnik Jewel Traite/Kaylee wel aardig kjoet
pi_36544655
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 08:50 schreef dapluiz het volgende:
Verder vinnik Jewel Traite/Kaylee wel aardig kjoet
Kaylee
Jo-Saf-Bridge..... jazeker, inderdaad behoorlijk gevuld.

Maar wat ook een rol zal hebben gespeeld is dat Josh tegen elk mogelijk been wilde schoppen, zoals in Heart of Gold, als de kersverse moeder de vader van haar baby gewoon neerschiet. Nergens anders waar je zoiets ziet gebeuren. Maar wel zo'n actie.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:19:55 #154
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_36550186
Summer Glau (River) ziet er ook wel appetijtelijk uit . . .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:29:21 #155
6290 Dr_Crouton
pi_36550404
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef ThunderChild het volgende:
Summer Glau (River) ziet er ook wel appetijtelijk uit . . .
Haar lach...
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:35:12 #156
6290 Dr_Crouton
pi_36550549
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 08:50 schreef dapluiz het volgende:
klik hier en kijk zelf...
pi_36552779
Hm, idd, maar zeker niet slecht
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:20:31 #158
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36554795
ik heb nu een stuk van de film gekeken en heb al enorme kiespijn van de ongein.
ik zal m wel afkijken, want ik moet m toch met recht een 1 of 2 kunnen geven.
  zondag 2 april 2006 @ 14:13:27 #159
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_36576397
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb nu een stuk van de film gekeken en heb al enorme kiespijn van de ongein.
ik zal m wel afkijken, want ik moet m toch met recht een 1 of 2 kunnen geven.
Mooi hè, sci/fi
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_36791303
Hiep hiep hoera, gisteravond op amazon.co.uk de serie en de dvd op regio 2 besteld!
pi_36806218
Voor hoeveel? Bij cd-wow kost de serie echt iets van 24 euro of zo. Koopje .
pi_36813222
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Voor hoeveel? Bij cd-wow kost de serie echt iets van 24 euro of zo. Koopje .
De DVD's allemaal samen waren iets van 25 pond of zo... weet het nu even niet uit m'n hoofd, maar gisteravond was er nog een mailtje van Amazon dat ze nu verscheept worden (luchtpost)
  maandag 10 april 2006 @ 15:39:45 #163
6290 Dr_Crouton
pi_36824393
Bij Play.com zijn de serie en film ook vrij goedkoop!
pi_37047477
Gister de film gezien, erg leuk, leuk verhaal, spannend en een schietgrage domme spierbonk, altijd gaaf.
  dinsdag 18 april 2006 @ 01:49:48 #165
6290 Dr_Crouton
pi_37051944
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef Fatality het volgende:
Gister de film gezien, erg leuk, leuk verhaal, spannend en een schietgrage domme spierbonk, altijd gaaf.
quote:
"Boy, it sure would be nice if we had some grenades, don't you think?"
  dinsdag 18 april 2006 @ 04:07:48 #166
6290 Dr_Crouton
pi_37052899
Ik kan het fout hebben, maar valt het niet op dat de film wel geluid in de ruimte heeft en de serie niet?
pi_37053347
quote:
This landing is gonna get pretty interesting.
Define "interesting".
[deadpan] Oh God, oh God, we're all going to die?
en
quote:
I am a leaf on the wind - watch how I soar.
Voor mensen die tegen een stootje kunnen een kleine parodie:
Serenity in 2000 words or less
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:41:41 #168
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_37057000
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 04:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kan het fout hebben, maar valt het niet op dat de film wel geluid in de ruimte heeft en de serie niet?
Rrriiight.....

Btw, het 'Serenity in 2000 words or less' (link hierboven): LMFAO

"WASH: Whew. I really am a leaf on the wind.

GIANT SPIKE: No, you're a leaf pinned to a chair."
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:23:57 #169
6290 Dr_Crouton
pi_37061595
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef japzooi het volgende:

[..]

Rrriiight.....

[afbeelding]
Was niet negatief bedoeld heur.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:07:51 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37062800
Er is geluid als ze in de atmosfeer van Mr Universe zn planeet komen...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37135996
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef japzooi het volgende:
"WASH: Whew. I really am a leaf on the wind.

GIANT SPIKE: No, you're a leaf pinned to a chair."
Voor de echte liefhebber, een parodie:
http://www.mosquitoverse.com/
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:50:44 #172
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_37749927
De gewone liefhebbers kunnen gaan hopen op seizoen 2. Maar hou je adem niet in...
http://www.fireflyseason2.com/
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:12:56 #173
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_37964710
Iemand de dubbel DVD al ??

Heb 'm vanmiddag gehaald . . .
pi_37978046
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:

nee, maar ik wacht nog eventjes en koop dan de serie en de film als pakket of zo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:44:21 #175
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_37978440
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:

Idd vorige week gehaald. Comentaar van Joss Whedon tijdens de film is erg grappig. Gag reel is natuurlijk ook erg leuk (en er lijkt wel geen eind aan te komen). Goeie dubbel dvd met goeie featurettes all in all.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_38418511
Vandaag weer eens de Firefly soundtrack op gezet:
Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27)
Heerlijk, goede muziek. Misschien vanavond wel de film nog een keertje?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:58:31 #177
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_45404423
Joss Whedon

... 20 GB

[ Bericht 28% gewijzigd door wolfrolf op 16-01-2007 14:04:14 ]
pi_45407436
Joss Whedon van x-men toch.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:30:50 #180
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_45407454
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Canisfire het volgende:
Joss Whedon van x-men toch.
Maar in eerste instantie van Buffy
  Redactie Games dinsdag 16 januari 2007 @ 15:32:12 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45407492
Ik vond Firefly een geweldige serie om te zien. Is tenminste andere koek dan dat Stargate, Star trek, geneuzel, aparte humor. Maar het liep voor geen drol in Amerika... nee Amerika zit liever aan de buis gekluisterd aan Desperate Housewives en Sex and the City.

Die hoofdrolspeler Captain Reynolds heeft wel een trekje van Han Solo erin zitten, uiteraard was dat de coolste goodguy van StarWars in tegenstelling tot Mannequin "Crybaby" Skywalker.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Noodle op 16-01-2007 15:40:40 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:46:22 #182
93709 Illyria
The blue bummer
pi_45407926
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:30 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Maar in eerste instantie van Buffy
Maar op dit moment vooral van X-Men, Runaways en Wonder Woman. Niet voor niets alledrie comicfranchises.
pi_45408045
Illyria
pi_45408599
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 07:55 schreef iamredleader het volgende:

[..]

en
[..]

Voor mensen die tegen een stootje kunnen een kleine parodie:
Serenity in 2000 words or less

droog...heel erg droog!
  Redactie Games dinsdag 16 januari 2007 @ 17:06:22 #185
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45410345
Was die serie trouwens ook niet zo slecht bekeken omdat Fox em in de verkeerde volgorde in Amerika had uitgezonden, dat er ook maar niemand een touw aan kon vastknopen en op de DVD uiteindelijk wel de goede volgorde staat?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:29:28 #186
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_45411035
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die serie trouwens ook niet zo slecht bekeken omdat Fox em in de verkeerde volgorde in Amerika had uitgezonden, dat er ook maar niemand een touw aan kon vastknopen en op de DVD uiteindelijk wel de goede volgorde staat?
Yep
Horrible Cunt!
pi_45411976
Het geeft ook aan dat mensen deze film hebben gekocht en willen hebben op HD TV. Dus populair is. Geen wonder!
@Mr.Noodle, inderdaad, Fox heeft Firefly om zeep geholpen hiermee. En desondanks een film met groot succes? Vind ik erg knap.
  Redactie Games dinsdag 16 januari 2007 @ 18:12:18 #188
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45412533
Echt sukkels, dit had net zo'n cashcow kunnen worden als Stargate...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:24:30 #189
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_45412923
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt sukkels, dit had net zo'n cashcow kunnen worden als Stargate...
Fox was gewoon niet slim en Sci-Fi was stom geweest . . .
pi_45415039
Ze speelt trouwens nu een rol in stargate

Film was wel goed alleen de serie is nog beter!!
pi_45415340
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Onder andere, maar ook vooral gewoon omdat ze amper gemarket hebben en wat ze wel aan marketing gedaan hebben was gewoon kut, deden het lijken alsof het een of andere star-trek rip-off was.
  woensdag 17 januari 2007 @ 06:56:49 #192
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_45427477
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Ogala het volgende:
Ze speelt trouwens nu een rol in stargate

[afbeelding]

Film was wel goed alleen de serie is nog beter!!
Vroeg me al af waar ik die griet van kende.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:03:09 #193
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_45427862
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef iamredleader het volgende:
Het geeft ook aan dat mensen deze film hebben gekocht en willen hebben op HD TV. Dus populair is. Geen wonder!
@Mr.Noodle, inderdaad, Fox heeft Firefly om zeep geholpen hiermee. En desondanks een film met groot succes? Vind ik erg knap.
Nou ja groot succes budget was 40 miljoen en heeft in amerika, maar 25 miljoen opgehaald. Dan spreekt men dus niet van een succes.
pi_51153946
Zonet maar weer eens de dvd afgestoft en bekeken, blijft een steengoeie serie en film!!

pi_57710139
Ik heb net Serenity afgekeken (en Firefly eerder vandaag) en ik vond de serie vele malen beter dan de film
De serie had een hele andere sfeer

Ik heb iig wel genoten
  zondag 30 maart 2008 @ 09:14:58 #196
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57710734
Is Serenity er eigenlijk op Blue-ray?
pi_57714154
quote:
Op zondag 30 maart 2008 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Is Serenity er eigenlijk op Blue-ray?
Serenity is afaik op HD DVD dus ze zullen de film vast wel op Blu-Ray uitbrengen aangezien Blu-ray heeft gewonnen .
De Firefly Blu-ray dvd's zijn al aangekondigd.
http://www.amazon.com/Fir(...)lu-ray/dp/B000Y5JFJ8
pi_57719968
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 04:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mocht je dit ooit lezen

Ja dit merkte ik wel en ik vond het met wel geluid eigenlijk best vervelend
  zondag 30 maart 2008 @ 23:07:14 #199
6290 Dr_Crouton
pi_57726304
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:03 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Mocht je dit ooit lezen

Ja dit merkte ik wel en ik vond het met wel geluid eigenlijk best vervelend
My Active Topics

Mja, het is natuurlijk gezeur, maar omdat de serie z'n best deed om aan de natuurkundige wetten te houden viel het geluid in de film me op. Okee, voor de effecten moet je wel, want anders is dat ruimtegevecht op het eind saai, hoewel dat wel creatief opgelost kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')