Hebben we hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:10 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom? nahh me broertje heeft et spel gekocht a 45 euro en ik heb alleen een Key nodig, kan je die niet apart kopen? beetje zonde om 2 dezelfde spellen in huis te halen![]()
Hoe maak je dat soort screens eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Darklight het volgende:
Dit ziet er ook wel cool uit, panorama beelden van WoW:
http://www.nakar.de/wow/panorama1.jpg
http://img8.echo.cx/img8/4797/pano2big7yx.jpg
http://img114.echo.cx/img114/4778/pano4big5ez.jpg
Laat maar...de site loopt ook niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:30 schreef Mister_T het volgende:
De europese wow site draaid inmiddels weer...hopelijk ook snel de servers
Leuk, nu nog weet-ik-hoe-veel keer proberen in te loggen voordat je er ook echt in bent.quote:The problem with the login-server has now been identified and solved.
We apologise for the inconvenience and thank you for your patience.
Please note that the login servers will be under a lot of pressure following the maintenance, due to the amount of players attempting to log in
Geen idee, heb ze niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe maak je dat soort screens eigenlijk?
Erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het nog veel erger dat ik nu blijf inloggen tot het lukt, terwijl ik eigenlijk ook best de afwas ofzo zou kunnen gaan doen.![]()
Gelukkig viel het mee, en ben ik al aan het spelen.quote:
Bloodscalp lukt idd nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:15 schreef Chevalric het volgende:
Hier kan ik nu eindelijk inloggen maar mijn charachter lijst krijg ik nog steeds niet ingeladen![]()
Ik ga inderdaad dus inderdaad maar eens wat nuttgs doen of op tijd naar bed, lang leve de afkick
Thiona
sheep gebruik ik ook alleen als ik inde problemen kom, en dat is meestal na die fireballquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:46 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ok, je weet toch wel dat als je iemand sheeped, dat ie dan heel snel hp regenerate. Het heeft niet zoveel zin om damage spells op em te gooien en vervolgens te gaan sheepen. Sheepen moet je gebruiken als je twee of meer mensen tegenkomt, of als je wil beginnen met een spell met een lange casttime. Misschien dat het dan wat makkelijker is om genoeg damage te doen![]()
De nieuwe EU maintanance is voortaan 's ochtendsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Is die maintenance trouwens 's ochtends 's avonds of de hele dag?
Ah, die 2 lvl 50 elites in Dustwallow ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:59 schreef kipknots het volgende:
Net voor de eerste keer tegen fatsoenlijke draken gevochten. Erg coole beesten.
Edit: Daar moet natuurlijk een screenshot bij.
[afbeelding]
]quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, die 2 lvl 50 elites in Dustwallow ?
Wilde gister inloggen, maar mn pass werd niet geaccepteerdquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:37 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Huh? Hoe weet je dat en hoe kan dat dan ?
't Is wel naar in ieder geval!
Ik zit ook op Shadowsong en zat tot een dag geleden in The Dutch Warriors. Ik vond het niet echt geweldig, twas voornamelijk oeverloos gelul, hele vreemde namen zoals opblaashaas en daar hield et dan mee op. Ook was er iemand die met ons wilde questen maar steeds zijn pvp flag aanhad. Ik als priest heb dan geen zin om em te gaan healen als ie in de problemen zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik had helemaal nergens last van (shadowsong). Ben ondertussen alweer lvl 13 en heb redelijke sterke wapens dan.
Ook een guild ge-joined, de vliegende hollandersch. Leek me veel beter dan een engels talige!
Oh ja.quote:
Even telefoontje plegen, jij bent immers nog wel CC-houder (tenzij je pre-paid hebt betaald).quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wilde gister inloggen, maar mn pass werd niet geaccepteerd
Ben toen naar de site gegaan om nieuwe pass aan te maken, daar werd mn mailadres niet geaccepteerd(The information entered does not match our records for this account.) Terwijl ik mailadres nooit heb veranderd en me daarmee ok geregged heb.
Ben toen maar ff gaan scannen, en vond een trojan
Vermoed dus dat mn inlog gegevens gejat zijn, en iemand mn pass/mailadres heeft veranderd
Heb het Blizzard al uitgelegd, maar nog geen antwoord gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |