Gelijk hoe Johan C. nóóit positief kan zijn over van Bommel. Maar misschien is die vergelijking te veel eer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:28 schreef Loohcs het volgende:
Ik vind het wel een beetje overdreven. Volgens mij vind MM het al te veel eer voor Vogel als je 'm een nuttige speler noemt. Of valt dat onder de categorie chargeren om je punt te maken?
je kan een speler nu ook niet afrekenen op een stommiteit van pakweg 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nee, die bal breed op Henry was lekker...
Inderdaad,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik ook niet, volgend seizoen kunnen we echt zeggen of PSV Vogel mist.
Voetbalhumor!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vogel nauwelijks gemist zal worden, en dat we hem over een paar jaar al lang en breed vergeten zijn.
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven. Suffer dan je avatar en username lijkt me trouwens sowieso niet mogelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
De posts van heiden6 zijn even suf maar minder nuttig dan het spel van Johann Vogel.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven. Suffer dan je avatar en username lijkt me trouwens sowieso niet mogelijk.
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:16 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk hoort ie beter bij Den Bosch thuis ja...
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Vogel nauwelijks gemist zal worden, en dat we hem over een paar jaar al lang en breed vergeten zijn.
éèn of andere rare vogelquote:
Er is altijd wel een speler te vinden die een tikie breed kan geven, waarmee meteen de meerwaarde van Vogel wordt aangegeven.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te zeuren, ik denk dat jullie allemaal een beetje jaloers zijn, zker de niet PSV-fans.... Vogel is een zeer nuttige speler, en elke club in de HCE mocht willen dat ze zo'n speler hadden... Jammer dat ie weggaat.... ( En nee, ik ben geen PSV fan )
Milan kan dat toevallig allemaal net goed gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vogel heeft
o geen schot
o geen scorend vermogen
o geen lengte
o geen snelheid
o geen toekomst
o geen ballen
o geen tackle
o geen uitstraling
o geen kapper
o geen vrije trap
o geen vrienden