Opvallend dicht bijeen eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:52 schreef Suijk het volgende:
De top10 zit wel dichter bij elkaar in de totaalstand nu dan na de koninginnerit.![]()
Mja, heb ik ook last van.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Opvallend dicht bijeen eigenlijk.
Bij mij loopt het niet echt snor, als ik denk even te gokken, halen de favorieten het gemakkelijk. Nu dacht ik op veilig te spelen met de Giro, maar dat bleek ook verkeerd.
Het eindklassement dus, neem ik aan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef placebeau het volgende:
Stand na ronde 7: Giro d'Italia
![]()
Volgende Ronde:
Ronde 8: De Dauphiné Libéré. Prognoses binnen Voor 5 juni 10 uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard.quote:
Maar ik gaf al aan dat ik aan aan tien man twijfelde. Daarvan koos ik er vijf. Bij de afvallers zaten Landis, Vinokourov, Chavanel en Jaksche. Alle vier gekozen door MethodMich. Als je het zo bekijkt verschillen onze voorspelde toppers niet meer zo veel.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:15 schreef Arcee het volgende:
Grappig, op de eerste 2 top 5's 4 verschillende namen.
Deze lijkt me ook erg moeilijk om precies te voorspellen.
http://www.cycling4all.com/index.php?content=r05rdali.phpquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
is er ergens een startlijst?
quote:Volgende Ronde:
Ronde 8: De Dauphiné Libéré. Prognoses binnen Voor 5 juni 10 uur!
handig: startlijst en top tien vorig jaar:
1. Iban Mayo Esp Euskaltel 29h27'15"
2. Tyler Hamilton E-U Phonak +36"
3. Oscar Sevilla Esp Phonak +1'14"
4. Lance Armstrong E-U USP +2'00"
5. Juan-Miguel Mercado Esp Quick/Step +2'32"
6. José-Enrique Guttierez Esp Phonak +2'36"
7. Michaël Rasmussen Dan Rabobank +2'39"
8. Levi Leipheimer E-U Rabobank +3'33"
9. Oscar Pereiro Esp Phonak +3'58"
10. Inigo Landaluze Esp Euskaltel +4'02"
Dat dacht ik dus met Popovych te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
Leipheimer als gok om een verschil te maken hier.
en ik me jakschequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:38 schreef rubbereend het volgende:
1. Jaksche
2. Vinokourov
3. Mancebo
4. Menchov
5. Leipheimer
Leipheimer als gok om een verschil te maken hier.
quote:
gezien de stand lijkt t me andersom verstandigerquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Dat zou ik als richtpunt nemen, rubbereend.
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef placebeau het volgende:
Klinkt leuk, maar ik heb het eerste topic gemist, kan ik nog meedoen![]()
Jazeker, graag zelfs
Gelukkig ben jij een helderziende eend dus weet jij precies wie gaat winnen en wie in de top vijf komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
deze ronden gaan er een paar users flink scoren een paar flink balen denk k zo als k al die lijstjes zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |