quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
the Doors - the Doors
quote:
Ook niet...hij wilde graag flirten....quote:Op maandag 9 mei 2005 11:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Gilbert Becaud?
Juist! Uzumaki_Naruto +1quote:Op maandag 9 mei 2005 11:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Michel Delpech
Lijkt me wel jaquote:Op maandag 9 mei 2005 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We naderen nu het jubileum-topic, maar we hebben Belsen nog niet in dit topic gezien. Betekent dit dan dat we met 401 verder gaan?
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:00 schreef GLO het volgende:
Lekker zijn jullie, Michel Delpech die-ik-net-in-het-Muziekassociatiespel-gepost-had vragen terwijl ik wat anders aan het doen ben
Ik zit me er ook kapot op te staren... en straks blijkt het weer een klassieker te zijn...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan dit soort vragen...
+1 punt voor Captain_Redbeardquote:Op maandag 9 mei 2005 12:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bloc party - silent alarm?
Hmpfquote:
Tja, als ik iets anders aan het doen ben kan ik niet op Trivia letten, zover is de techniek nog niet gevorderdquote:Gewoon ff opletten hier kan je een makkelijk puntje opleveren GLO
(had je hem herkend op die foto???)
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Freestyler van Bomfunk MC's?
*mompelt iets over kloon en zo...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Wat heeft DD toch altijd veel vragen van mij goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |