quote:Hey, jonge geitjes, waar is u? Niemand vertelt u wat om te doen, baby. De jonge geitjes van Hey, schudden een been. Misschien bent u gek in het hoofd, baby.
Tja, Babelfish he....quote:Op maandag 9 mei 2005 10:05 schreef cafca het volgende:
alleen Kids=Jonge geitjes?????? kon ik niet plaatsen
Nou vooruit...ik ben in een soepele buiquote:Op maandag 9 mei 2005 10:07 schreef ranja het volgende:
mag driving ook?
ff een aantal gecheckt, allemaal correctquote:Op maandag 9 mei 2005 10:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Incubus - Drive
Morrissey - Driving your girlfriend home
NOFX - You drink you drive
The Doors - Moonlight drive
Deftones - Be quiet and drive
Beatles - Drive my car
Johnny Cash - Drive on
N*Sync - I Drive myself crazy
Less than Jake - Five state drive
Melissa Etheridge - You can sleep while I drive
Bonus: The Breeders - Driving on 9
Nou, d'r zit vast één (nederlandse) band bij die je kentquote:Op maandag 9 mei 2005 10:40 schreef Jappr het volgende:
ow w8 eerste
zat met 88 in mn hoofd
nouja pff, kben pas in 86 geboren hoor
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:35 schreef cafca het volgende:was een gokje tussen '87 en '88
Nog maar een pinkpop vraagje:
Noem 5 acts die op de eerste pinkpop stonden
Okee, dan pas ik hem aan: noem 5 acts die op de eerste Landgraaf-Pinkpop stonden (1988 dus)quote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
Deze vraag hebben we een paar dagen geleden nog gehad. Ik wil 'm wel beantwoorden hoor, maar misschien kun je beter een andere vraag stellen
O, en dan aan ons wel doodleuk vragen stellen over componisten van twee eeuwen geleden...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:40 schreef Jappr het volgende:
ow w8 eerste
zat met 88 in mn hoofd
nouja pff, kben pas in 86 geboren hoor
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2005 10:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Golden Earring zeker?
Poeh... Ik was er wel. Maar wie nog meer?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Okee, dan pas ik hem aan: noem 5 acts die op de eerste Landgraaf-Pinkpop stonden (1988 dus)
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Joe Cocker, The Pogues, Sinéad O'Connor, RHCP, Herman Brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |