Die foto's van 'Campagne Ajax-logo naar hoogtepunt' zijn veel mooierquote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
Check de nieuwe poll op: ArieAFCA.web-log.nl en stem!

Het nieuwe logo is inderdaad veel mooierquote:

*insert doodsverwensing*quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef DrDentz het volgende:
wat een lelijk onding, de moderne is veel mooier, met de 11 streepjes symbolisch voor het elftal, wat doordacht

Dat het voetbal zo waardeloos is dat we ons over het logo druk gaan maken.... zuchtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:58 schreef twi het volgende:
[..]
Doe effe gezond joh, jij bent dertien ofzo. Wat heb jij nou in vredesnaam met dat oude logo.

Waarom? Daar gaat Ajax ook niet beter van voetballen hoor? Maar dat die optiefen en de stoeltjes de juiste kleuren krijgen vind je wel belangrijk. Ik ook, daar niet van, maar met het oude logo is het net zo. De huidige stoeltjeskleuren zijn geen gezicht, en ik vind het huidige logo óók geen gezichtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om ervoor te zorgen dat die verrekte stoeltjes in die pan eens rood worden en de Admirals het stadion uit gedenderd worden. Die vullen nog niet eens een ring, dus die kunnen best in 't Olympisch terecht met die grasonterende bezigheid. Om over al die dubbele strepen op 't veld maar niet te spreken :x

Hadden we Zlatan nou maar gehouden en v.d. Vaart & Koeman vorig jaar al in de uitverkoop gedaan, dan hadden we ook geen vijf miljoen verspilt aan Machlas de derde en een beter seizoen gehad. Zlatan had dit jaar ook nog wel een aardig centje opgebracht.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermee

quote:9/5/2005 - Lerby sluit transfer Van der Vaart naar PSV niet uit
(Gepost door RvN)
Zaakwaarnemer Lerby heeft tegen De Telegraaf laten weten dat Rafael van der Vaart Ajax aan het einde van het seizoen definitief wil verlaten. Zondag had hij al een orienterend gesprek met HSV. Lerby wilde PSV niet uitsluiten als nieuwe werkgever, al zou de Eindhovense club formeel nog geen interesse hebben getoond. Wel heeft Lerby regelmatig contact met Hiddink. Van der vaart zal tussen de verschillende aanbiedingen gaan kiezen.

quote:Kluivert is nog lang niet uitgevoetbald
Patrick Kluivert laat in het boek De Godenzonen van Ajax - Tien jaar later blijken dat hij in tegenstelling tot wat diverse media melden, het voetbal nog lang niet zat is. De Newcastle United-aanvaller hoopt snel een club te vinden.
Jarenlang was Kluivert dé spits van Oranje. Na het missen van het WK 2002 verdween de topscorer aller tijden echter uit beeld. Bij FC Barcelona ging het het laatste seizoen ook minder en uiteindelijk vertrok de Amsterdammer. Kluivert was alle negatieve publiciteit over hem op zowel privé als voetballend gebied zat en koos voor Newcastle. "De enige remedie voor mij is dan voetbal. "
Dat laatste is Kluivert voorlopig deels gelukt. Hoewel Kluivert onder trainer Souness geen vaste kracht is, liet hij vooral in de FA en de UEFA Cup zien dat hij nog altijd veel kwaliteit heeft. Toch wilde Newcastle en Kluivert niet met elkaar verder en gaat Kluivert opzoek naar een nieuwe club. Naar verluidt kan Kluivert naar Valencia, maar ook een terugkeer naar Nederland lijkt niet uitgesloten. "Ajax blijft altijd mijn club", zegt Kluivert over zijn voorkeur in Nederland.

En dan had iedereen lopen miepen dat VdV was weggepest door Zlatan....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:27 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Hadden we Zlatan nou maar gehouden en v.d. Vaart & Koeman vorig jaar al in de uitverkoop gedaan, dan hadden we ook geen vijf miljoen verspilt aan Machlas de derde en een beter seizoen gehad. Zlatan had dit jaar ook nog wel een aardig centje opgebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |