Sinds wanneer hebben we een nieuw stad in Nederland, genaamd Eihovenquote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef SoA-Holic het volgende:
Edit: methodmich was me voor
Na nigel en steven nu ook hatem die helemaal niks ziet in dat fabriek in eihoven.![]()
Jij bent zeker lid van de VARA.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht dat jij principes had...
Alsjeblieft niet!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:01 schreef Nashje het volgende:
Misschien een ruil tussen Vd Vaart - Vayrynen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef JaWi het volgende:
@PLEA, Bananenman en The_Hives iig ook.
je had ook gewoon mij kunnen vragen en je had een seizoenskaart gehadquote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bier.
Verkoop je die van jou danquote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je had ook gewoon mij kunnen vragen en je had een seizoenskaart gehad
idd praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 9 mei 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Laat maar zien dan....
En ik vind het tof van Sneijder dat ie Koeman heeft uitgenodigd!
neequote:
Ligt eraan welk vak je wilt. Er is altijd wel plaats waar je zo terecht kan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Ej ik wil misschien een seizoenskaart. Begin dit seizoen werd er een aangeboden voor alle thuiswedstrijden + gratis vervoer. Echt spijt van gehad dat ik dat niet gedaan heb, dan was ik er volgend seizoen ook van verzekerd. Damn
Maar ik ga het alsnog proberen te regelen voor volgend seizoen met diezelfde mensen. Hopelijk lukt 't alsnog.
Mensen uit Boekel?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Ej ik wil misschien een seizoenskaart. Begin dit seizoen werd er een aangeboden voor alle thuiswedstrijden + gratis vervoer. Echt spijt van gehad dat ik dat niet gedaan heb, dan was ik er volgend seizoen ook van verzekerd. Damn
Maar ik ga het alsnog proberen te regelen voor volgend seizoen met diezelfde mensen. Hopelijk lukt 't alsnog.
Waarom zeg je je kaart op dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee
Paar kennissen die hun kaart opzeggen. Aantal heb ik laten overschrijven naar vrienden van me. Had er nog 1 overdie is nu opgezegd.
Nu ik er over denk, had ik wel ff kunnen vragen of iemand hem wilde
ik nietquote:
Volgens mij in een hoek. Als je op die plaats staat is links van je de F-side geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ligt eraan welk vak je wilt. Er is altijd wel plaats waar je zo terecht kan.
Dat ga ik jou niet zeggen, dan jat jij 'm!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |