wat bedoel je precies?, Het is replay brand.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
welk model is dit?
Nieuwprijs is in de winkel rond de 160/170 euro, ik heb hem zelf via internet gekocht voor 55 euro, maar het is de verkeerde maat, en mocht hem wel ruilen maar dat kost me teveel verzendkosten.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef sjengpieterse het volgende:
en wat was de nieuwprijs? hoe oud is ie?
marktplaats,quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef sjengpieterse het volgende:
waar heb je hem op internet gekocht?
En wat voor model is het? baggy of strakker?
dat weet ik natuurlijk ook niet, maar alle kaartjes , merktjes,labeltjes zitten eraan.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef sjengpieterse het volgende:
hoe weet je dat hij echt is?
175, qua lengte is ie dan wel wat te lang, maar het is vooral de breedte die veel te breed is, ik ben dus niet dik.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:44 schreef sjengpieterse het volgende:
hoe groot ben je zelf(en hoe 'dik')? en wat voor maat broek draag je normaal?
omdat niet alle broeken precies hetzelfde zijn?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef lindaaap het volgende:
[..]
175, qua lengte is ie dan wel wat te lang, maar het is vooral de breedte die veel te breed is, ik ben dus niet dik.
maar je weet zelf toch welke maat je hebt, wat heb mijn maat ermee te maken :S
hoe zie je bij een kledingstuk of het nep is? welke kenmerken moet je op letten dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dit ding is nep als je hem voor 55 euro heb gekocht, zeg dat er dan wel ff eerlijk bij
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef Skv het volgende:
Niet elke aanpassing van elk model staat er bij.
Kan zijn dat er foutjes inzitten dattie daarom goedkoper verkocht wordt.
Zal dus waars. echt zijn.
replay geeft geen broeken uit die fout zijn die worden opnieuw gemaakt en al zou het een foutje zijn is het er niet 1 maar 3 nml. die foutjes in de broek volgens jou, plaatje hierboven en plaatjes en nummers op de site.. of zie ik dat verkeerdquote:Nieuwprijs is in de winkel rond de 160/170 euro
ja zeker, kopen?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:52 schreef Skv het volgende:
Lijkt wel wat op die broek uit mijn post.
Echt een heel vet ding trouwens.
nee het is 55 euro excl. verzenden, probeer ook niet lager dan dat te beiden want daar ga ik niet op in.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef Festini het volgende:
40 incl. verzenden ?
ik heb deze broek in de winkel gezien, alleen ze hadden alleen nog grote maten, hij zag er ook precies zo uit als deze.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:59 schreef Skv het volgende:
Nee, sorry, haal 'm in de winkel denk ik..
Zal ff kijken of ze deze ook in de stad hebben hier
Laat nog weten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:00 schreef Maxtar het volgende:
maat 32 34 was hij toch die heb ik ook ik geef je er 40incl voor dan ben je hem kwijt
quote:Op maandag 9 mei 2005 14:58 schreef lindaaap het volgende:
[..]
nee het is 55 euro excl. verzenden, probeer ook niet lager dan dat te beiden want daar ga ik niet op in.
ik zal hem wel even opmeten..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
Hoe valt deze broek in de wijdte?
bij kelly (new basic) hebben ze hem ook, maar ik weet niet naar welke stad jij gaat.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga Laxmi, Bijenkorf en Men at Work ff checken.
ik heb je gemaild..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:41 schreef JaWi het volgende:
Zal thuis ff opmeten en kijken wat ik van andere replay broek heb. Waar eventueel op te halen / passen?
ik heb je gemaild..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:55 schreef Maxtar het volgende:
Oke 55euro bij deze geboden incl verzenden eventueel...waar anders af te halen?
bied jij toch meer, tis altijd nog goedkoper dan 160 euroquote:Op maandag 9 mei 2005 16:10 schreef Skv het volgende:
Op de replay site www.replay.it
Jeans -> man
SABIK MV290C 814 115.
Is echt dus.
Jammer dat er al 55 is geboden, anders wou ik ook
geen 46 cm , maar>quote:Op maandag 9 mei 2005 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik wil zowiezo eerst passen
gaat moeilijk.
Als ik 'm tegenkom pas ik wel ff, en kijk of ik die maat van jou moet hebben.
Ga er maar niet van uit, 46 cm breedte past me niet denk ik.
hij is zo goed als verkocht, ik heb je ook even gemaild voor het geval dat ie niet verkocht is.quote:
ik heb je gemaild met de gegevens enz.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:56 schreef flappiewappie het volgende:
65,50 euro geboden hier inclusief verzenden (60 euries voor jou dus) als je me zegt waar het geld naartoe moet maak ik het vandaag nog over.
mail je me nog terug of werkt het email adres in je profiel niet meerquote:Op maandag 9 mei 2005 16:56 schreef flappiewappie het volgende:
65,50 euro geboden hier inclusief verzenden (60 euries voor jou dus) als je me zegt waar het geld naartoe moet maak ik het vandaag nog over.
je kan nog wel bieden, ik wacht nu gewoon op de gene die als eerst het geld overmaakt, of in iedergeval hem zeker kopen wil.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef off_topic het volgende:
kan er nog geboden worden of is de koop al definitief?
kan je dan even terugmailenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:23 schreef flappiewappie het volgende:
geld is overgemaakt door mij, lijkt er dus op dat ie verkocht is.
Als je dan een maitltje terug stuurt met je adresgegevens wel ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef Desiderius het volgende:
Als je iemand je bankgegevens geeft om geld naar over te maken dan lijjkt me dat er iets rond is..
maar waar bemoei ik me mee
nouja dat heb ik helemaal niet gezegd, via je mail leg ik je uit dat ie al verkocht is, en als ik het geld niet zou krijgen van de koper dat ik je dan zou terug mailen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:07 schreef Maxtar het volgende:
ik zou hem ook krijgen maarja...we zullen zien![]()
nu zeg je het goed ja, daarom snap ik je reactie niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:13 schreef Maxtar het volgende:
had tegen je gezegt ik wil hem hebben wil alleen thuis even kijken vanavond of de afmetingen beetje kloppen en dat zou ik nog even zeggen naja dat heb ik gedaan en dat was goed maarja ondertussen zag ik dat je hem al verkocht had...maarja maakt niet uit ik hoor het dan nog wel van je als het niet door gaat met die gast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |