geen 46 cm , maar>quote:Op maandag 9 mei 2005 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik wil zowiezo eerst passen
gaat moeilijk.
Als ik 'm tegenkom pas ik wel ff, en kijk of ik die maat van jou moet hebben.
Ga er maar niet van uit, 46 cm breedte past me niet denk ik.
hij is zo goed als verkocht, ik heb je ook even gemaild voor het geval dat ie niet verkocht is.quote:
ik heb je gemaild met de gegevens enz.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:56 schreef flappiewappie het volgende:
65,50 euro geboden hier inclusief verzenden (60 euries voor jou dus) als je me zegt waar het geld naartoe moet maak ik het vandaag nog over.
mail je me nog terug of werkt het email adres in je profiel niet meerquote:Op maandag 9 mei 2005 16:56 schreef flappiewappie het volgende:
65,50 euro geboden hier inclusief verzenden (60 euries voor jou dus) als je me zegt waar het geld naartoe moet maak ik het vandaag nog over.
voor zijn naam laat zien
je kan nog wel bieden, ik wacht nu gewoon op de gene die als eerst het geld overmaakt, of in iedergeval hem zeker kopen wil.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef off_topic het volgende:
kan er nog geboden worden of is de koop al definitief?
kan je dan even terugmailenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:23 schreef flappiewappie het volgende:
geld is overgemaakt door mij, lijkt er dus op dat ie verkocht is.
Als je dan een maitltje terug stuurt met je adresgegevens wel ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:40 schreef Desiderius het volgende:
Als je iemand je bankgegevens geeft om geld naar over te maken dan lijjkt me dat er iets rond is..
maar waar bemoei ik me mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |