2,5.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:08 schreef Ri-Klain het volgende:
Engels... bah![]()
Het is ook veels te lekker weer om 3 uur lang saaie Engelse teksten te lezen![]()
Veel tv kijken, op je 5e een gameboy krijgen helpt ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
Waarom is iedereen hier zo goed in Engels ?
Dat lijkt me juist wel interessant. Waar zou het anders over moeten gaan?quote:ik zo'n oefenexamen was een speach van die gast van de VN.. saaier kan niet.
Meer TV kijken, meer computeren! DOe goddomme eens wat moeite voor school!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Meer TV kijken, meer computeren! DOe goddomme eens wat moeite voor school!
Ik vind er echt niets moeilijks aan..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef kippiej het volgende:
Ik internet veel, kijk veel films en kan ook best een film checken zonder ondertitel ofzo.
Maar die gatenteksten zijn oo zo kankerhinderlijk
Wees gerust, niet iedereen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef kippiej het volgende:
Ik moet wel 3 uurquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:08 schreef Ri-Klain het volgende:
Engels... bah![]()
Het is ook veels te lekker weer om 3 uur 2,5 uur lang saaie Engelse teksten te lezen![]()
je mag kiezen, ik zou voor EN-NE gaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef Lurcker het volgende:
Mag je nou 'n NE-EN of EN-NE woordenboek erbij gebruiken?
Ik sta nu 'n 7,9 en wil graag voor de 9,1 gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |