Academisch klopt, meerdere talen nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef Repeat het volgende:
Maar bij die laatste vraag; stond bachelor verplicht, maar dat kan je ook op hbo halen. Maar ik heb toch maar ja gezet bij academische opleiden.
En die meerdere talen heb ik ook ja, want hij moest op hoog niveau internationaal kunnen samenwerken.
Internationaal niveau betekent niet meerdere talen, dat kan ook alleen engels zijn. Het moet er echt precies staan en niet met een omwegquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
naja wat verstaan ze anders onder op internationaal niveau samenwerken? Als het niet om die talen gaat?
Als je Engels kunt kun je al met mensen uit een hoop verschillende landen pratenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
naja wat verstaan ze anders onder op internationaal niveau samenwerken? Als het niet om die talen gaat?
Zelfs als dat wel zou impliceren dat je meerdere talen moet kennen, stond er volgens mij ook nog "fluent" bij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Internationaal niveau betekent niet meerdere talen, dat kan ook alleen engels zijn. Het moet er echt precies staan en niet met een omweg.
en het antwoordenboek geeft mij gelijk![]()
Er staat toch niet dat hij meerdere talen moet spreken? Dan is het ook geen voorwaarde, precies lezen wat er staatquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef Repeat het volgende:
Maar iedereen die het leest kan al engels, dus dan zou dat toch nergens op slaan dat dat erbij vermeldt wordt
* Apoc2003 is na vandaag zo goed als geslaagdquote:
quote:Cijfer : tussen de 7.3 en de 9.2
Conclusie : een voldoende gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |