Als je Engels kunt kun je al met mensen uit een hoop verschillende landen pratenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
naja wat verstaan ze anders onder op internationaal niveau samenwerken? Als het niet om die talen gaat?
Zelfs als dat wel zou impliceren dat je meerdere talen moet kennen, stond er volgens mij ook nog "fluent" bij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Internationaal niveau betekent niet meerdere talen, dat kan ook alleen engels zijn. Het moet er echt precies staan en niet met een omweg.
en het antwoordenboek geeft mij gelijk![]()
Er staat toch niet dat hij meerdere talen moet spreken? Dan is het ook geen voorwaarde, precies lezen wat er staatquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef Repeat het volgende:
Maar iedereen die het leest kan al engels, dus dan zou dat toch nergens op slaan dat dat erbij vermeldt wordt
* Apoc2003 is na vandaag zo goed als geslaagdquote:
quote:Cijfer : tussen de 7.3 en de 9.2
Conclusie : een voldoende gehaald
Inderdaad, vraag drie was ernstig kut.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef NightH4wk het volgende:
Sommige multiple-gok vragen waren allemaal van die netniet antwoorden. Open vraag 3 zeflde.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef vanilla het volgende:
Stond GVD bachelor degree!!!! Dat staat toch niet gelijk aan een afgeronde universitaire opleiding maar kan toch ook HBO (in dit geval 'college') zijn??
dat soort vragen wordt je altijd op genaaid idd. Maar ik heb gelukkig toch ja gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef vanilla het volgende:
Bij de antwoorden staat dat het ook juist is dat diegene die bij Disney wil gaan werken een universitaire opleiding gehad moet hebben.
Stond GVD bachelor degree!!!! Dat staat toch niet gelijk aan een afgeronde universitaire opleiding maar kan toch ook HBO (in dit geval 'college') zijn??
Ik heb t uiteindelijk slecht gemaakt. dat is kut. ik stond zo hoog
Er stond niet universitaire, maar academische.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef vanilla het volgende:
Bij de antwoorden staat dat het ook juist is dat diegene die bij Disney wil gaan werken een universitaire opleiding gehad moet hebben.
Ik heb t uiteindelijk slecht gemaakt. dat is kut. ik stond zo hoog
klagen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Er stond niet universitaire, maar academische.
En je moet een Bachelor hebben.
Academisch is geen HBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |