Dan moet je mij eerst beatenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:12 schreef Dauthi het volgende:
HET WORDT EEN MAKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gaan we ff acen. Mijn doel voor vandaag hoogste landelijk cijferis kijken of ik dat kan. vast niet
![]()
![]()
opschepperquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:12 schreef Dauthi het volgende:
HET WORDT EEN MAKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gaan we ff acen. Mijn doel voor vandaag hoogste landelijk cijferis kijken of ik dat kan. vast niet
![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
opschepper
Iig ben ik gerust gesteld met de gedachte dat je geen 10 meer kan halen op je eindlijst
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dauthi het volgende:
ik sta nu een 8.9Kan Gvd geen 10 meer halen
Niet eerlijk
![]()
![]()
Beetje jammer dat voor mijn vervolg opleiding cijfers wel meetellen in de toelatingquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef NightH4wk het volgende:
Pff, wat boeien de cijfers? Als je maar een diploma hebt. Ze gaan scholen niet onderling vergelijken of andere dingen uithalen dus het zegt heel weinig. Iig, ik sta atm een 7.8 en heb dus teveel gedaan.
Dan wel, maar dan kan je ook een school uitzoeken die niet al te moeilijke SEs geeft. Of controleert men wel flink op dat soort dingen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat voor mijn vervolg opleiding cijfers wel meetellen in de toelating
Agh ik sta er nu gewoon goed voor, maar ik heb liever nu gewoon zo hoog mogelijk zodat ik die opleiding kan doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan wel, maar dan kan je ook een school uitzoeken die niet al te moeilijke SEs geeft. Of controleert men wel flink op dat soort dingen?
En ik dacht dat ik snel was, 1 uur 5 minuten hier: had moeite met vraag 10 formuleren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef VoreG het volgende:
Wat was deze makkelijk zeg! Was na 1 uurtje al klaar
Oh vond ik wel meevallen eigelijk. Die over de 'FSWL' en de artsen vond ik wel intressant.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef Bob-B het volgende:
Hij was goed te doen, 1,5 uur nodig, maar wel ontzettend saai, vooral over clockwork orange. En laat ik het maar niet hebben over dat stuk uit die roman, ik dacht dat ik in coma raakte zowat...
De eerste en waarschijnlijk enige toets waar ik gewoon alle antwoorden ook even op een blaadje heb overgenomen, zo maar even nakijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef Speth het volgende:
Wat allejezus simpel...
Dat heb ikl standaard ik ben altijd snel klaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef Pozo het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik snel was, 1 uur 5 minuten hier: had moeite met vraag 10 formuleren.
De blikken in de ogen van mn mede-vwo 6'ers war een kruising tussen deze 2![]()
was wel grappig
![]()
Haha, hier liep 1 gast nog 10 minuten voor mij weg... Die begreep er of helemaal niets van, of hij is super hoogbegaafd en snelschrijverquote:En ik dacht dat ik snel was, 1 uur 5 minuten hier: had moeite met vraag 10 formuleren.
Inderdaad ik lees standaard elke tekst helemaal door omdat ik weet dat ik toch altijd minimaal een uur eerder klaar ben. Tijd genoeg en het waren geen eens saaie tekstenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:10 schreef Speth het volgende:
[..]
Haha, hier liep 1 gast nog 10 minuten voor mij weg... Die begreep er of helemaal niets van, of hij is super hoogbegaafd en snelschrijver
Overigens heb ik er wel redelijk mijn tijd voor genomen, vond de teksten wel leuk genoeg om helemaal uit te lezen.
Ik heb morgen Aardrijkskunde en dat is om 9 uur... Maar dan is het gelukkig wel een stuk koeler.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:14 schreef Pozo het volgende:
Enige wat mindere was hoe warm het in de zaal was... Word nog vervelender (storender bij Na1,2 morgen :S)
hehe, dat weet ik niet, ik vond de mogelijke antwoorden op 1 of 2 vragen wel wat ambigu, als bijvoorbeeld naar de intentie van de schrijver wordt gevraagd en er twee mogelijkheden bij staan waarin de mate van uitgesprokenheid verschilt is 't wel lastig, zelfs als je het Engels helemaal begrijptquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:18 schreef Steijn het volgende:
Snelle jongens hoorIk had zelfs tijd tekort.
Heb je een 10 Speth?
En dan nu pas klaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mijn examens heb ik in 2001 al gemaakt.
Ja die was ongelofelijk saaiquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef Max_Dark het volgende:
Klaar na 1 uur 5 minuten en godverdomme wat een saaie bedoening was het weer. Die romantekst zzzzzz.....
Academisch klopt, meerdere talen nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef Repeat het volgende:
Maar bij die laatste vraag; stond bachelor verplicht, maar dat kan je ook op hbo halen. Maar ik heb toch maar ja gezet bij academische opleiden.
En die meerdere talen heb ik ook ja, want hij moest op hoog niveau internationaal kunnen samenwerken.
Internationaal niveau betekent niet meerdere talen, dat kan ook alleen engels zijn. Het moet er echt precies staan en niet met een omwegquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
naja wat verstaan ze anders onder op internationaal niveau samenwerken? Als het niet om die talen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |