Wat een onzin zeg, als je zo redeneert kan je zeggen dat als Sony online gaat het schaamteloos gejat is van MS.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik het idee dat MS wat meer naar anderen kijkt dan nintendo en sony.
Maar dat kan natuurlijk ook komen door het feit dat sony en nintendo al een ruime geschiedenis heeft in het gamewereldje. (console)
Die Bill!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:10 schreef Klonk het volgende:
...
Voorzichtigheidshalve zei Microsoft-topman Bill Gates onlangs dat de nieuwe Xbox, die volgens de hardnekkige internetberichten onder de naam Xbox 360 op de markt komt, mogelijk de Playstation kan verslaan.
...
bron: www.ad.nl
We zullen zien.quote:
ach het zou wel grappig zijn als het hem zou lukken verder hebben ze nu meer kans dan de vorige keerquote:
Zo bedoel ik het niet. Maar laat maar. Daarbij was Sony eerder (behalve in europa) en Sega nog eerder met de dreamcast.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, als je zo redeneert kan je zeggen dat als Sony online gaat het schaamteloos gejat is van MS.
Waarschijnlijk zullen ze er veel verkopen, maar de PlayStation verslaan... Ik denk het niet eerlijk gezegd. Veel mensen zullen toch wachten op die nieuwe PlayStation, ook al zie ik het zelf liever nietquote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We zullen zien.
Vergeet niet dat de 360 VEEL eerder uitkomt en naar het schijnt ook stukken goedkoper wordt..
Stijl is voor mij meer stijl qua marketing-stijl/image/games dan het uiterlijk van het bakkie.quote:De Xbox heeft een heel eigen stijl (gifgroen met zwart) maar ik denk dat ze dat nu een beetje laten liggen, wat ik wel jammer vind.
Ik bedoelde een centraal geregeld online systeem, met servers en zo. Niet dat crappy gebeuren wat Sony nu heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar laat maar. Daarbij was Sony eerder (behalve in europa) en Sega nog eerder met de dreamcast.
De Xbox heeft een heel eigen stijl (gifgroen met zwart) maar ik denk dat ze dat nu een beetje laten liggen, wat ik wel jammer vind.
Ja precies, en ik vind MS (nog) niet echt een eigen stijl hebben, behalve dan datr gifgroene kleurtje. Maar we zullen zien, misschien haal ik hem welquote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Stijl is voor mij meer stijl qua marketing-stijl/image/games dan het uiterlijk van het bakkie.
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde een centraal geregeld online systeem, met servers en zo. Niet dat crappy gebeuren wat Sony nu heeft..
Overigens begrijp ik niet waarom je vindt dat ze het nu laten liggen, een witte console is vrij "uniek"
Mwah, Windows zit standaard in de meeste computers, en iedereen vind het dus 'de standaard' , na Apple is er overigens ook niet echt een alternatief... En daarbij val je er tegenwoordig gewoon buiten als je wilt gamen zonder windows. MS hoeft dan ook nauwelijks voor Longhorn reclame te maken, want die komt toch standaard met die nieuwe PC's mee.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
En over marketing gesproken, volgens mij is MS daar toch echt de beste in (windows, msn, office)
Was de eerste PS niet gewoon grijs?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Playstation One was wit, Dreamcast was wit, ps2 wordt nu ook wit
Maar idd, met het centrale online systeem heb je een punt, maar bij deze hoop ik wel dat Sony even afkijkt!
Op 1 ding na en dat is een abbonement, dat vind ik echt veel minder, want zovaak game ik niet online, maar af en toe is wel leuk. Ik betaal ook al voor me ADSL verbinding.
Mjah, ach, betalen voor een altijd werkend servernetwerk vind ik opzich niet het probleem, echter speel ik te weinig online, en al helemaal met de Xbox om het te rechtvaardigen, ik speel nu ook geen live. Maar verder vind ik Live sterker staan dan de PS kwa multiplayer, en de opties worden alleen maar beter.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef Markster het volgende:
Op 1 ding na en dat is een abbonement, dat vind ik echt veel minder, want zovaak game ik niet online, maar af en toe is wel leuk. Ik betaal ook al voor me ADSL verbinding.
Ja, als ie echt zo goedkoop wordt dan gaan ze echt een enorm marktaandeel opeisen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Als die prijs klopt dan is het DE prijs-penetratie in de markt die ze wellicht IDD naar de top kan voeren...
Dit zijn mijn favoriete witte consoles:quote:Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens begrijp ik niet waarom je vindt dat ze het nu laten liggen, een witte console is vrij "uniek"
Niet meer idd, maar zonder marketing stond apple waarschijnlijk bovenaan (who knows, apple was er toch echt een stuk eerder bij)quote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mwah, Windows zit standaard in de meeste computers, en iedereen vind het dus 'de standaard' , na Apple is er overigens ook niet echt een alternatief... En daarbij val je er tegenwoordig gewoon buiten als je wilt gamen zonder windows. MS hoeft dan ook nauwelijks voor Longhorn reclame te maken, want die komt toch standaard met die nieuwe PC's mee.
Hoe dat vroeger is gegaan qua marketing weet ik niet, maar veel marketing hoeven ze voor een windows niet te maken geloof ik
De playstation was grijs, de kleine versie de Psone was wit. En ivoorkleur is elke computer uit de jaren 80quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was de eerste PS niet gewoon grijs?.
En de X360 wordt ivoorkleurig, als ik het goed zie. Das geen wit..
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit zijn mijn favoriete witte consoles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hè?
Naast deze drie Playstation consoles, is een witte console natuurlijk sowieso totaal niet uniek. Want Sega had ze al met de Saturn en de Dreamcast, zijn er witte Super Famicom's (SNES) geweest, enz...
Het belangrijkste voor X360 is of hij in Japan aan zal slaan, en hoogstwaarschijnlijk zal dat net zo als bij xbox gaan, niet dus. De japanners zijn echt OF compleet Playstation minded, OF nintendo minded. Xbox is nooit echt een succes geweest, als MS dat weet te veranderen, zouden ze het Sony nog wel eens heel moeilijk kunnen maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef piet_pelle het volgende:
Ik las laatst hier of op een ander game forum een bericht van een analist die schatte dat Sony zo'n 50% van de markt in handen zal krijgen met de ps3 en M'soft 35 % en Nintendo de laatste 15%.
Dit lijkt me wel een realistische schets.
Microsoft zal wel dichterbijkomen, en de afstand van Nintendo zal groeien maar sony van de troon stoten is nog iets teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |