abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 12:05:24 #101
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_26848524
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft er nog 2...
Die andere 2 zijn voor:

1. Zeurend wijf
2. Lastige kinderen

Klaar!
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_26848547
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Markster het volgende:
wtf?

Paul Allen is toch die gast uit American Psycho?

"I killed Paul Allen, with an axe in the face"
Ik denk dat er meerdere Paul Allen's in Amerika wonen, maar info over deze Paul Allen: http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Allen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26848630
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik denk dat er meerdere Paul Allen's in Amerika wonen, maar info over deze Paul Allen: http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Allen
Ongelukkig gekozen in die film dan
pi_26848670
Jongens... jullie gaan offtopic. Geen wonder dat we al bij deel 5 zijn!
  maandag 9 mei 2005 @ 13:20:03 #105
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26850552
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe als domme casual gamer een tof apparaat vind.
Overweeg zeker hem te kopen, maar wacht nog even af wat de rest brengt.
Zou dit ook betekenen dat de XBOX1 dramatisch in prijs dropt rond november?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_26850648
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou dit ook betekenen dat de XBOX1 dramatisch in prijs dropt rond november?
Niet dramatisch, maar misschien wel ietsje.
  maandag 9 mei 2005 @ 13:25:10 #107
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_26850718
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Niet dramatisch, maar misschien wel ietsje.
Jammer, ik als zielig scholiertje vind m nu nog te duur
Terwijl er wel toptitels voor uitkomen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_26852176
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jammer, ik als zielig scholiertje vind m nu nog te duur
Terwijl er wel toptitels voor uitkomen
Ik denk dat ze de xbox ¤129,- maken of ¤99,- (op z'n láágst), vlak na de release van de xbox 360. Maar eigenlijk verwacht ik ook dat ze heel snel stoppen met het produceren van ouwe xboxen, zodra de 360 er is. Dat ze dus nog wel software support geven tot 2007 maar geen ouwe xbox hardware meer gaan verkopen.
pi_26854232
Sony laat toch wel te weinig zien van hun opvolger want ik zie overal toch alleen maar mensen over de 360 praten.
Ook verwacht ik wel dat de ps3 wat futuristischer eruit gaat zien maar de 360 ziet er zo wel uit als een apparaat wat in een gemiddelde woon/slaap kamer niet zou misstaan.Een erg volwassen en strakke look.

En DVD record en media functies, holy shit can someone change my pants, ik ga hem zeker weten kopen, en dan ook nog een strakke controller en afstandbediening en headset en camera en, en, en...
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 9 mei 2005 @ 15:31:25 #110
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26854276
Heb dit opgepikt van GAF:
quote:
Major Nelson has an audio interview with Peter Moore up:

http://www.majornelson.com/wp/index.php

Some of the more interesting points:

· Xbox design was one reason for failure in Japan -- it was perceived as “Incredible Hulk” in Japan
· Japanese gamers place value on sleekness, style, size
· For X360, they did extensive consumer market testing in Japan to find a design that’s attractive for Japanese consumers
· Their goal was for Japanese focus groups to give it “two thumbs up” – otherwise they would start over again
· The other goal was to make sure that RPGs are available in the launch window
· Other big problem with Xbox launch was the “scratched disk” problem on launch day in Japan – Japanese consumers have “long memories”
· Many more announcements are coming for Japan “in the next months”
· Peter Moore has a really odd accent
.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_26854381
Als Japanners echt zo'n goed geheugen hebben dat was de ps2 nooit zo'n giga succes geweest omdat dat ding bij de launch zo'n beetje de grootste problemen had in de geschiedenis van consoles.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:36:52 #112
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26854449
De grootte van de nieuwe Xbox valt eigk wel mee :

Please Move The Deer Crossing Sign
pi_26854520
Vind het alleen wel nep dat ze het verticale zo schaamteloos van de ps2 gejat hebben. Zoals ze eigenlijk ook met de Dreamcast controller gedaan hebben alleen vind ik dat niet erg(uber controller).
maar de 360 vind ik horizontaal veel mooier.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:43:32 #114
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26854651
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:39 schreef piet_pelle het volgende:
Vind het alleen wel nep dat ze het verticale zo schaamteloos van de ps2 gejat hebben.
En de Eye Toy
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we maar zeggen.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:47:17 #115
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26854778
Ik snap dat hele verticale gebeuren niet.

Waarom zou iemand dat nou willen?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 9 mei 2005 @ 15:52:32 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26854917
Sony raadde het me zelf ook af om m'n PS2 verticaal te zetten. Dan weet je al hoe goed het is voor de console. Maargoed, verticaal neemt zo'n ding natuurlijk minder oppervlakte in beslag, dus er valt wat voor te zeggen. En daarnaast snap ik dat commentaar op jatten niet zo eigenlijk. Ik bedoel, kom op, je weet toch hoe dat gaat met commerciele bedrijven? De PS3 zal wel weer dingen van de Xbox / NGC gejat hebben, en 't hele online gebeuren wat Sony / Nintendo op gaan zetten idem dito, die zullen ook wel met een Friends List en dergelijken komen.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:55:04 #117
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26854987
Ik denk toch dat Nintendo een andere weg gaat inslaan, en dat Sony en MS over een tijdje nog nauwelijks van elkaar te onderschrijden zullen zijn.
pi_26855014
Alleen houden Sony en Nintendo vaker een eigen stijl aan dan MS, vind ik.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:57:22 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_26855049
Ruimte zal wel meevallen, aangezien de meeste tv kasten e.d. toch al gebouwd zijn op een horizontale setup. Zeker met een uitschuif lade (in tegenstelling tot de klepjes van Gamecube en PSTwo) kun je hem zo bovenop de dvd speler zetten. Het ziet er vooral wat stijlvoller uit als je hem verticaal neerzet.

En de eyetoy is een nieuw controller middel, en goedbeschouwd jat iedereen de controllers toch al sinds de NES, dus van elkaar jatten lijkt me geen enkel probleem als het werkt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26855066
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:56 schreef Markster het volgende:
Alleen houden Sony en Nintendo vaker een eigen stijl aan dan MS, vind ik.
Dus eigenlijk hebben ze allemaal een eigen stijl?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26855392
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

En de Eye Toy
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we maar zeggen.
Die camera is, mits ze dezelfde games gaan maken als op de PS2, eerder slecht gejat. Vind dat echt wel een baggerding op de PS2. Zijn gewoon géén goede normale spellen voor.
Who knew?
  maandag 9 mei 2005 @ 16:10:23 #122
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26855441
quote:
Microsoft laat donderdag zijn nieuwste Xbox zien, enkele dagen later volgen waarschijnlijk Sony en Nintendo met inkijkjes in de opvolgers van hun Playstation en Gamecube.

Al maanden gonst het op internet van de geruchten over de vernieuwingen die aanstaande zijn. Meldingen over mogelijke foto's van de apparaten, specificaties tot in het kleinste detail, niets is de echte freaks te dol om online met elkaar te delen.

Het verlangen is zo groot omdat het bestverkopende apparaat, de Playstation 2, alweer uit 2000 stamt. Ook was al vroeg duidelijk dat de drie toonaangevende concerns de Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles als podium zouden gebruiken om de nabije toekomst van de gamesindustrie te laten zien.

De E3, die 18 mei begint en drie dagen duurt, is de belangrijkste beurs op spelcomputergebied. Gamesfanaten uit heel de wereld zijn bereid maanden te sparen om uren in de rij te staan voor slechts enkele minuten kijktijd bij de stand van hun favoriete spelletjesfabrikant.

Zoals gebruikelijk proberen Microsoft, Sony en Nintendo elkaar vliegen af te vangen. Zo won Microsoft dit jaar de strijd wie als eerste met een nieuwe spelcomputer naar buiten zou komen.

Om daar zeker van te zijn, koos het Amerikaanse softwareconcern voor een presentatie voorafgaand aan de E3. In een gelikte show op muziekzender MTV krijgt het Amerikaanse publiek op 12 mei de primeur, een dag later volgt Europa.

Zelden zal bij Microsoft zo veel hebben afgehangen van een tv-programma van nog geen halfuur. Het concern gelooft er heilig in dat de Xbox in de toekomst bergen met geld binnenbrengt. Tot dusver hebben de verliezen zich echter opgestapeld.

De entertainmenttak van Microsoft, waar de Xbox-activiteiten onder vallen, wist alleen vorig jaar even winst te boeken toen een nieuwe versie van het populaire schietspel Halo uitkwam.

Microsoft verwacht een volledige integratie van de televisie, pc en spelcomputer. Deze gedachte was ook de drijvende kracht achter de entree van de Xbox in november 2001 op een markt die bijna volledig werd gedomineerd door Sony.

Het Japanse elektronicaconcern had in 1995 met succes Nintendo van de troon gestoten met zijn eerste Playstation.

Microsoft dacht met zijn marketingkracht eenzelfde kunstje te kunnen flikken, maar de praktijk bleek weerbarstiger. Nog altijd vechten Microsoft en Nintendo om de kruimels die Sony achterlaat. De Playstation 2 heeft een geschat marktaandeel van 70 procent, de Xbox en de Gamecube komen beide uit op ongeveer 15 procent.

Voorzichtigheidshalve zei Microsoft-topman Bill Gates onlangs dat de nieuwe Xbox, die volgens de hardnekkige internetberichten onder de naam Xbox 360 op de markt komt, mogelijk de Playstation kan verslaan.

Analisten verwachten echter dat Sony marktleider blijft, al zal de concurrentie wel toenemen doordat Sony niet meer kan profiteren van de voorsprong die het in 2001 had.

De nieuwe spelcomputers kunnen een heel nieuw publiek gaan aanspreken. Het apparaat moet als uitlaatklep dienen voor meerdere vormen van entertainment. Tegelijk internetten, chatten en gamen moet geen probleem zijn.

Het liefst ziet Microsoft natuurlijk dat zijn besturingssysteem Longhorn, dat nu nog in ontwikkeling is en in 2006 uitkomt, daarbij een prominente rol vervult.

Na de E3 begint voor de fabrikanten een nieuwe race: wie brengt als eerste daadwerkelijk een nieuwe generatie spelcomputers op de markt.

Eind dit jaar wordt het eerste exemplaar verwacht. Om echter de concurrent niet al te veel in de kaart te laten kijken, blijft het in Los Angeles vooral bij uiterlijk vertoon.

Nintendo ziet volgens de geruchten zelfs helemaal af van de presentatie van een apparaat. Het Japanse bedrijf zou de introductie van zijn 'Revolution', zoals de opvolger van Gamecube heet, zo lang mogelijk willen uitstellen om het kopiëren van innovaties tegen te gaan.
bron: www.ad.nl
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26855963
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hebben ze allemaal een eigen stijl?
Ja alleen heb ik het idee dat MS wat meer naar anderen kijkt dan nintendo en sony.
Maar dat kan natuurlijk ook komen door het feit dat sony en nintendo al een ruime geschiedenis heeft in het gamewereldje. (console)
pi_26856331
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef Markster het volgende:

[..]

Ja alleen heb ik het idee dat MS wat meer naar anderen kijkt dan nintendo en sony.
Maar dat kan natuurlijk ook komen door het feit dat sony en nintendo al een ruime geschiedenis heeft in het gamewereldje. (console)
Ja of je hebt gewoon persoonlijk wat tegen microsoft wat me na jouw posts in dit topic iets logischer lijkt.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:41:44 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_26856375
Sony is anders ook nog best een broekie als het aankomt op de console industrie. De korte samenwerking met de Super Nintendo CD buiten beschouwing gelaten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:43:08 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26856418
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef Markster het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, als je zo redeneert kan je zeggen dat als Sony online gaat het schaamteloos gejat is van MS.
-
pi_26856460
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:10 schreef Klonk het volgende:
...
Voorzichtigheidshalve zei Microsoft-topman Bill Gates onlangs dat de nieuwe Xbox, die volgens de hardnekkige internetberichten onder de naam Xbox 360 op de markt komt, mogelijk de Playstation kan verslaan.
...
bron: www.ad.nl
Die Bill!
  maandag 9 mei 2005 @ 16:46:30 #128
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26856515
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die Bill!
We zullen zien.
Vergeet niet dat de 360 VEEL eerder uitkomt en naar het schijnt ook stukken goedkoper wordt. .
-
  maandag 9 mei 2005 @ 16:50:48 #129
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_26856674
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die Bill!
ach het zou wel grappig zijn als het hem zou lukken verder hebben ze nu meer kans dan de vorige keer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_26856807
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, als je zo redeneert kan je zeggen dat als Sony online gaat het schaamteloos gejat is van MS.
Zo bedoel ik het niet. Maar laat maar. Daarbij was Sony eerder (behalve in europa) en Sega nog eerder met de dreamcast.

De Xbox heeft een heel eigen stijl (gifgroen met zwart) maar ik denk dat ze dat nu een beetje laten liggen, wat ik wel jammer vind.
pi_26856838
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

We zullen zien.
Vergeet niet dat de 360 VEEL eerder uitkomt en naar het schijnt ook stukken goedkoper wordt. .
Waarschijnlijk zullen ze er veel verkopen, maar de PlayStation verslaan... Ik denk het niet eerlijk gezegd. Veel mensen zullen toch wachten op die nieuwe PlayStation, ook al zie ik het zelf liever niet

Er zijn zo ontiegelijk veel mensen die al ver voor de console wordt aangekondigd weten dat ze voor de nieuwe PlayStation gaan... Marketing heh. Natuurlijk kan MS er ook een marketing campagne tegenaan gooien, en dat zal ook vast wel helpen, maar ik verwacht niet dat het een immens succes wordt.

Zal ook voor een deel afhangen wat de anderen te showen hebben @ de E3, en wat vervolgens de bladen daar weer over schrijven.
quote:
De Xbox heeft een heel eigen stijl (gifgroen met zwart) maar ik denk dat ze dat nu een beetje laten liggen, wat ik wel jammer vind.
Stijl is voor mij meer stijl qua marketing-stijl/image/games dan het uiterlijk van het bakkie.
  maandag 9 mei 2005 @ 16:57:58 #132
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26856946
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef Markster het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Maar laat maar. Daarbij was Sony eerder (behalve in europa) en Sega nog eerder met de dreamcast.

Ik bedoelde een centraal geregeld online systeem, met servers en zo. Niet dat crappy gebeuren wat Sony nu heeft. .
Overigens begrijp ik niet waarom je vindt dat ze het nu laten liggen, een witte console is vrij "uniek"
-
pi_26857018
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef Xrenity het volgende:

Stijl is voor mij meer stijl qua marketing-stijl/image/games dan het uiterlijk van het bakkie.
Ja precies, en ik vind MS (nog) niet echt een eigen stijl hebben, behalve dan datr gifgroene kleurtje. Maar we zullen zien, misschien haal ik hem wel

En over marketing gesproken, volgens mij is MS daar toch echt de beste in (windows, msn, office )
pi_26857085
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik bedoelde een centraal geregeld online systeem, met servers en zo. Niet dat crappy gebeuren wat Sony nu heeft. .
Overigens begrijp ik niet waarom je vindt dat ze het nu laten liggen, een witte console is vrij "uniek"

Playstation One was wit, Dreamcast was wit, ps2 wordt nu ook wit

Maar idd, met het centrale online systeem heb je een punt, maar bij deze hoop ik wel dat Sony even afkijkt !

Op 1 ding na en dat is een abbonement, dat vind ik echt veel minder, want zovaak game ik niet online, maar af en toe is wel leuk. Ik betaal ook al voor me ADSL verbinding.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:03:05 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26857147
Als die prijs klopt dan is het DE prijs-penetratie in de markt die ze wellicht IDD naar de top kan voeren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26857184
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Markster het volgende:
En over marketing gesproken, volgens mij is MS daar toch echt de beste in (windows, msn, office )
Mwah, Windows zit standaard in de meeste computers, en iedereen vind het dus 'de standaard' , na Apple is er overigens ook niet echt een alternatief... En daarbij val je er tegenwoordig gewoon buiten als je wilt gamen zonder windows. MS hoeft dan ook nauwelijks voor Longhorn reclame te maken, want die komt toch standaard met die nieuwe PC's mee.

Hoe dat vroeger is gegaan qua marketing weet ik niet, maar veel marketing hoeven ze voor een windows niet te maken geloof ik
  maandag 9 mei 2005 @ 17:04:14 #137
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26857194
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef Markster het volgende:

[..]

Playstation One was wit, Dreamcast was wit, ps2 wordt nu ook wit

Maar idd, met het centrale online systeem heb je een punt, maar bij deze hoop ik wel dat Sony even afkijkt !

Op 1 ding na en dat is een abbonement, dat vind ik echt veel minder, want zovaak game ik niet online, maar af en toe is wel leuk. Ik betaal ook al voor me ADSL verbinding.
Was de eerste PS niet gewoon grijs? .
En de X360 wordt ivoorkleurig, als ik het goed zie. Das geen wit. .
-
  maandag 9 mei 2005 @ 17:04:57 #138
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26857219
Wow ziet er goed uit.
Maar erger dan de huidige vormgeving kon ook niet.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 9 mei 2005 @ 17:05:14 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26857234
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef Markster het volgende:
Mjah, ach, betalen voor een altijd werkend servernetwerk vind ik opzich niet het probleem, echter speel ik te weinig online, en al helemaal met de Xbox om het te rechtvaardigen, ik speel nu ook geen live. Maar verder vind ik Live sterker staan dan de PS kwa multiplayer, en de opties worden alleen maar beter.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 9 mei 2005 @ 17:05:43 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26857256
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Als die prijs klopt dan is het DE prijs-penetratie in de markt die ze wellicht IDD naar de top kan voeren...
Ja, als ie echt zo goedkoop wordt dan gaan ze echt een enorm marktaandeel opeisen.
Het fijne is dat de verschillende dev-teams al hebben gezegd dat de kits echt erg fijn werken en dat het erg prettig ontwikkelen is. Dus zullen er veel games komen, ook dat trekt mensen .
-
  maandag 9 mei 2005 @ 17:06:39 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26857295
Overigens vind ik X360 wel stoer klinken, .
Beter dan XBOX 360 of alleen 360
-
pi_26857300
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit zijn mijn favoriete witte consoles:

Mooi hè?

Naast deze drie Playstation consoles, is een witte console natuurlijk sowieso totaal niet uniek. Want Sega had ze al met de Saturn en de Dreamcast, zijn er witte Super Famicom's (SNES) geweest, enz...
pi_26857305
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Mwah, Windows zit standaard in de meeste computers, en iedereen vind het dus 'de standaard' , na Apple is er overigens ook niet echt een alternatief... En daarbij val je er tegenwoordig gewoon buiten als je wilt gamen zonder windows. MS hoeft dan ook nauwelijks voor Longhorn reclame te maken, want die komt toch standaard met die nieuwe PC's mee.

Hoe dat vroeger is gegaan qua marketing weet ik niet, maar veel marketing hoeven ze voor een windows niet te maken geloof ik
Niet meer idd, maar zonder marketing stond apple waarschijnlijk bovenaan (who knows, apple was er toch echt een stuk eerder bij)
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was de eerste PS niet gewoon grijs? .
En de X360 wordt ivoorkleurig, als ik het goed zie. Das geen wit. .
De playstation was grijs, de kleine versie de Psone was wit. En ivoorkleur is elke computer uit de jaren 80

Nee hoor Ik vind het een mooi kassie, ben benieuwd naar de ps3, heb alleen nog wat cybershot achtige foto's gezien.
pi_26857311
Ik las laatst hier of op een ander game forum een bericht van een analist die schatte dat Sony zo'n 50% van de markt in handen zal krijgen met de ps3 en M'soft 35 % en Nintendo de laatste 15%.
Dit lijkt me wel een realistische schets.

Microsoft zal wel dichterbijkomen, en de afstand van Nintendo zal groeien maar sony van de troon stoten is nog iets teveel van het goede.
pi_26857320
Was de saturn niet zwart
  maandag 9 mei 2005 @ 17:08:38 #146
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26857358
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dit zijn mijn favoriete witte consoles:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi hè?

Naast deze drie Playstation consoles, is een witte console natuurlijk sowieso totaal niet uniek. Want Sega had ze al met de Saturn en de Dreamcast, zijn er witte Super Famicom's (SNES) geweest, enz...
.
Tief eens op met je fanboyplaatjes. X360 topic, weet je nog? Verder boeit het me vrij weinig wat je favo console is.
Kleuter, .
Hij wordt trouwens ivoorkleurig, Geen wit zoals ik eerder zei. .
-
pi_26857403
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef piet_pelle het volgende:
Ik las laatst hier of op een ander game forum een bericht van een analist die schatte dat Sony zo'n 50% van de markt in handen zal krijgen met de ps3 en M'soft 35 % en Nintendo de laatste 15%.
Dit lijkt me wel een realistische schets.

Microsoft zal wel dichterbijkomen, en de afstand van Nintendo zal groeien maar sony van de troon stoten is nog iets teveel van het goede.
Het belangrijkste voor X360 is of hij in Japan aan zal slaan, en hoogstwaarschijnlijk zal dat net zo als bij xbox gaan, niet dus. De japanners zijn echt OF compleet Playstation minded, OF nintendo minded. Xbox is nooit echt een succes geweest, als MS dat weet te veranderen, zouden ze het Sony nog wel eens heel moeilijk kunnen maken.
pi_26857429
ik zei X360
  maandag 9 mei 2005 @ 17:10:24 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26857444
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef Markster het volgende:
ik zei X360
.
-
pi_26857492