quote:Stevens laat twee proefspelers vertrekken
Huub Stevens is twee spelers kwijtgeraakt. Nikola Vasiljevic bleek niet goed genoeg om een contract te verdienen bij Roda JC, terwijl Fitim Kacik zelf opstapte bij de club uit Kerkrade.
Vasiljevic was op proef bij Roda. De Bosniër had een kortlopend contract getekend bij de Limburgse club. En mocht hij Stevens bevallen dan zou daar een langdurige verbintenis voor in de plaats komen. Dat bleek niet het geval voor de 21-jarige centrale verdediger.
'In het spel dat wij voor ogen hebben, zie ik Nikola niet tot zijn recht komen', lichtte Stevens zijn beslissing toe in het Limburgs Dagblad. 'Bovendien heb ik met Alexander Voigt en Boldiszar Bodor links in het centrum genoeg alternatieven voorhanden.'
Fitim Kacik had weinig zin om in het tweede van Roda te gaan spelen, waarna de bij PSV opgeleide spits vertrok. 'Kacik is pas 17. Hij heeft zeker talent. Maar we hebben vijf spitsen in de selectie, dan wordt het moeilijk. Hij zou dus in het tweede moeten beginnen en af en toe met ons mee kunnen trainen. Dat vonden zijn begeleiders niet goed genoeg', aldus Stevens.
Bron : VI
http://www.uefa.com/compe(...)1/newsId=315491.htmlquote:Draw for semi-finals and finals in Nyon on 11 July
Semi-finals played 27 July & 3 August
Finals played 9 & 23 August, winners enter UEFA Cup first round
Zoiets ben ik liever kwijt als rijk! Komt uit de jeugd van p$v en denkt meteen een plek in het eerste op te eisen! Optyfen!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat denkt die Kacik wel niet?
Ik dacht een samenvatting.quote:
Thx, kijken wat we dit jaar tegen die corrupte club doen!quote:
Slovan Liberec 1-0 Roda JCquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En vorig jaar toch tegen hun eruit gegaan?
In samenvatting dus inderdaad. Mooi, eindelijk weer eens voetbal op tv!quote:22.10-22.45 uur,Ned.2: STUDIO SPORT
wielrennen Tour de France,14e etappe
volleybal World Grand Prix (vrouwen):
Nederland-China
tennis Davis Cup:Slowakije-
Nederland
voetbal Intertoto:Roda JC-Slovan
Liberec
triathlon in Holten (Olympische
afstand)
had je wat anders verwacht dan, hoorde dat het weer 3x niks was vandaagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:49 schreef Timo20 het volgende:
schiet niet op dan. ben bang dat ze dan weer de volgende ronde niet halen
Ben wezen kijken maar het was echt 3x niksquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht dan, hoorde dat het weer 3x niks was vandaag
En dan te bedenken dat Slovan nog slechter wasquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben wezen kijken maar het was echt 3x niks
De verdediging staat...quote:Op zondag 17 juli 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al wel meer lijn in te ontdekken of is dat ook niet het geval?
10 minuutjes te laat,was laat aangereden en de kaartverkoop was een lachertje.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Slovan nog slechter was
Op tijd binnen gekomen? Kaartverkoop was een ramp!
[..]
Ze stonden op alle toegangswegen naar het stadion controle te houden (ook de routes via Heerlen centrum)quote:Op zondag 17 juli 2005 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
10 minuutjes te laat,was laat aangereden en de kaartverkoop was een lachertje.
Nog een snelheidsbekeuring aan overgehouden ook,de honden stonden net voor afslag Simpelveld
Dan is het nog ¤30,- teveel.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
"Gelukkig" reed ik maar 10 km te hard omdat ik moest remmen voor een Belg die ik 5 seconden eerder nog vervloekte vanwege het onverwacht naar links gaan
Kijk maar uit vandaag dan, boete's in België zijn wat hoger dan in Nederland.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
"Gelukkig" reed ik maar 10 km te hard omdat ik moest remmen voor een Belg die ik 5 seconden eerder nog vervloekte vanwege het onverwacht naar links gaan
Mijne, 3km te hard ¤60,- op de E314 tussen Maasmechelen en Lummen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit vandaag dan, boete's in België zijn wat hoger dan in Nederland.
Ja mij verraste dat ook, evenals de aanwezigheid van Lachambre, Bodor en Sonko, echt 3 spelers die niet goed genoeg zijn voor de basis van ons...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Vicelich centraal achterin en Voigt niet in de basis of klopte dat niet? Verrast me toch wel...
Fabeltjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:07 schreef Kaalhei het volgende:
Filopovuc zou in de belangstelling staan van Feyenoord en PSV
Filipovic heeft al meerdere keren aangegeven dat de omgeving hem bevalt, dat hij zich goed voelt bij de club en dat hij hier zijn carriere wel zou willen afsluiten.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Kiest Stevens alleen maar voor Lachambre om zijn verdedigende kwaliteiten? Misschien wil Filipovic wel heel graag weg en laat Stevens hem daarom buiten de ploeg.
Verdedigend niet, maar opbouwend is Filipovic een stuk beter. Lachambre is verdedigend wel beter dan Filipovic...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Vond Lachambre gisteren toch niet slecht
Nee, we hebben nu 2 spelers voor die positie, weet wel zeker dat Huub het niet met 1 speler voor die plek wilt doen!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Maar Lachambre mag dus niet meer weg naar één van de GGD-clubs die interesse hadden?
quote:Kujovic, Senden, Kah, Vicelich, Lachambre, Bodnar, Van Dijk, Voigt, Filipovic, Kone en Cisse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |