Ik meen dat ik gelezen heb dat hij niet meer mocht terugkomen als hij voor mvv ging voetballen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom mag hij dan niet bij MVV voetballen en vervolgens terugkomen?
Nee, hij wilt op niveau afsluiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar als MVV hem wel een goed aanbod had gedaan en hij was graag gegaan?
Dus als je elkaar een paar jaartjes niet meer gezien hebt zou er geen rivaliteit meer kunnen zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er nog steeds zo'n grote rivaliteit? Roda speelt subtop en MVV doet voor de grap mee in de GGD.
Nee hoor, dat zou een topidee zijn. Oprotten met die twee klote clubs, ze remmen ons af in de zoektocht naar sponsors.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou wel een klotestreek zijn zeg.
Nee, dat wordt dus een overname.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:06 schreef DarkShine het volgende:
Die fusie zal er echt niet meer komen.
Er toch ook nog steeds rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, die modderen beide maar wat aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar jaartjes? MVV is een bodemloze put en zal denk ik nog jaren verder modderen. Van rivaliteit kun je niet echt meer spreken.
Nee hoor, hij wilt gewoon niet (meer) naar de Nederlandse top.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef cultheld het volgende:
Wat is Koné een idioot zeg.
Maar hoe wil Roda JC hem aan een topclub helpen? Hij had volgend seizoen makkelijk naar bijv. Monaco of Italië kunnen vertrekken.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wilt gewoon niet (meer) naar de Nederlandse top.
Als er geen (goede) aanbiedingen zijn, en Roda legt Koné een verbeterd contract voor (lees: over 1 jaar een hogere transfersom). Waarom zou hij dan niet bijtekenen?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar hoe wil Roda JC hem aan een topclub helpen? Hij had volgend seizoen makkelijk naar bijv. Monaco of Italië kunnen vertrekken.
Omdat er wel interesse is?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er geen (goede) aanbiedingen zijn, en Roda legt Koné een verbeterd contract voor (lees: over 1 jaar een hogere transfersom). Waarom zou hij dan niet bijtekenen?
Wat heb je aan intresse zonder (goede) aanbiedingen...quote:
De vraag is of dat een vooruitgang is, zie het verhaal Bob 'judas' Peeter$quote:Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, precies.. bij Vitesse kun je altijd wel terecht.
Nee, dat bedoel ik. Ook vanwege Atteveld en Roelofsen destijds. Kone is goed genoeg voor een buitenlandse topclub maar ik geloof niet dat die nu opde stoep staan/hebben gestaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De vraag is of dat een vooruitgang is, zie het verhaal Bob 'judas' Peeter$
Genoeg scouts geweest, maar geen fatsoenlijke aanbiedingen. En Ajax (geen buitenlandse topclub, maargoedquote:Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Ook vanwege Atteveld en Roelofsen destijds. Kone is goed genoeg voor een buitenlandse topclub maar ik geloof niet dat die nu opde stoep staan/hebben gestaan.
Kone is niet gek die weet hoe het met 40 voorgangers bij Ajax is afgelopen onderwie heel veel goede spitsen van subtopclubsquote:Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Genoeg scouts geweest, maar geen fatsoenlijke aanbiedingen. En Ajax (geen buitenlandse topclub, maargoed) kan bieden wat ze willen maar Koné weigert voor die club uit te komen...
't Heeft meer te maken met het afketsen van zijn transfer eerder dit seizoen. Ajax heeft daar een smerig spelletje gespeeld...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kone is niet gek die weet hoe het met 40 voorgangers bij Ajax is afgelopen onderwie heel veel goede spitsen van subtopclubs
Het schoolvoorbeeld is uiteraard Barry van Galen die voor het geld naar NAC ging. In elk interview wat ik gelezen heb met hem, heeft hij het erover dat dat zo een slechte beslissing is geweest. Atteveld ging overigens niet weg voor het geld, maar omdat hij de dochter van Achterberg geneukt had. Tenminste, dat zegt de overlevering.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Ook vanwege Atteveld en Roelofsen destijds. Kone is goed genoeg voor een buitenlandse topclub maar ik geloof niet dat die nu opde stoep staan/hebben gestaan.
Ik denk dat je zijn beslissing beter zou begrijpen als je in zijn schoenen staat. Vergeet niet dat het minder dan een jaar geleden zeer onzeker zou zijn of hij ooit nog zou voetballen. Met iets dergelijks in je achterhoofd kies je als snel voor een iets langer contract. Hij kiest voor zekerheid in plaats van het verschil tussen heel erg veel geld en heel veel geld. Denken jullie niet dat zijn verleden hier misschien mee te maken zou kunnen hebben?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef cultheld het volgende:
Wat is Koné een idioot zeg.
Whahahaha.. dat van Atteveld zou me niks verbazen. Wel tof dat ie terug is trouwens. Maar ik moest toen ik het over Vitesse had ook van Van Galen denken. Dat heeft gewoon z'n carriere gekost ook al zag het er naar uit dat NAC een goed seizoen zou draaien (wat met al die sterren totaal niet zo was).quote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het schoolvoorbeeld is uiteraard Barry van Galen die voor het geld naar NAC ging. In elk interview wat ik gelezen heb met hem, heeft hij het erover dat dat zo een slechte beslissing is geweest. Atteveld ging overigens niet weg voor het geld, maar omdat hij de dochter van Achterberg geneukt had. Tenminste, dat zegt de overlevering.
En waarschijnlijk ook de nieuwe hoofdsponsor.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdag 16:00 is de personferentie waarin de terugkeer van Stevens, Atteveld, van Hoogdalem & Hesp bekend word gemaakt...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor welke linie moeten er versterkingen worden aangetrokken, de verdediging?
Ik denk niet dat het om een speler van een dergelijk kaliber zou moeten gaan. Zeker voor een speler die niet al te vaak gebruikt zal gaan worden: Kone, Cristiano, Cisse en Sergio komen immers ook in aanmerking voor een plaats centraal voorin.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, Sibon zou dus wel welkom zijn. Ik hoop dat hij voor Heracles kiest.
Dat zou met een rechtsbuiten zijn opgelost, dan speel je met [Rechtsbuiten], Cristiano/Cisse, Kone voorin.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het voorin bij Roda dit seizoen te speels en te wisselvallig. Een aanspeelpunt naast een paar bewegelijke spelers lijkt me het beste.
Is vdO niet meer een aanvallende middenvelder danwel rechtsbuiten? Voor een 442 kan hij wel op rechts, maar voor een 433 lijkt het mij niet verstandig om het als rechtshalf neer te zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat Huub Stevens Sergio nog meer laat renderen. Met zijn aanleg moet hij er nog meer uit kunnen halen, hoewel 11 goals niet gek is. Samen met Koné toch wel dé reden om een wedstrijd van Roda te bekijken.
Charlie van den Ouweland kan toch op rechts eventueel, voor Vicelich?
Als ik eerlijk ben, dan kan ik er geen touw aan vast knopen. Soms wordt er met een ruit gespeeld waarbij Sergio op de 10 staat, maar de wedstrijd erna is het een 442 met opkomende buitenste middenvelders waarin Sergio links (meestal) of rechts op het middenveld staat. De week erna presteert ome Wiljan het dan weer om een 4-3-3 te spelen met de punt naar achteren (van Dijk of Vicelich) waarin Sergio linksbuiten staat, maar uiteraard kan rechtsbuiten ook. Vicelich staat rechtsmiddenveld bij een 433 of rechts of links natuurlijk, het moet wel een sport blijven centraal-middenveld bij een 442 met opkomende flanken. Van de Ouweland zie ik op Vicelich' posities (dm@442, rcm@442, rm@433) niet terechtkomen: ik denk dat hij fysiek te zwak is, zeker voor Stevens.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, met een pure buitenspeler voor hem niet, maar op zich speelt Roda toch liever 4-4-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |