Ja soms denk ik dat ook wel ja... Maar ze is qua uiterlijk zooo mn type (ja ik ben oppervlakkig)... En ik vind dr gewoon ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over het manipulatief gedrag, ja, inderdaad .... daar had ik het over ...
is inderdaad vermoeiend en slopend. Voor de rest zou ik je geen raad kunnen geven. ( Eigenlijk wel, ik zou op zoek gaan naar iemand anders, maar ja ...)
ow, wat een ontzettend goede reden om bij iemand te blijvenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja soms denk ik dat ook wel ja... Maar ze is qua uiterlijk zooo mn type (ja ik ben oppervlakkig)... En ik vind dr gewoon ontzettend lekker![]()
En als we met zn tweetjes zijn is het meestal echt heel erg cool.
Ja ik vind t nog lastig te zien wat door haar 'ziekte' komt en wat gewoon in haar karakter zit...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef Wolkje het volgende:
Dat is duidelijk idd, Petitlapin, zal niemand je ook kwalijk nemen.
Ik zou wel bij haar blijven, maar mss komt dat omdat ikzelf veel van de borderline kenmerken herken,
en ik weet dat je er dmv therapie goed mee om kan leren gaan.
het is niet alleen de borderline hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef Wolkje het volgende:
Dat is duidelijk idd, Petitlapin, zal niemand je ook kwalijk nemen.
Ik zou wel bij haar blijven, maar mss komt dat omdat ikzelf veel van de borderline kenmerken herken,
en ik weet dat je er dmv therapie goed mee om kan leren gaan.
Ja, daar heb je zeker gelijk in.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is niet alleen de borderline hoor.
het is gewoon dat er van in den beginne problemen waren ... eerst preventief vreemdgaan, dan vreemdgaan en een pauze inlassen, dan toont ze te weinig gevoelens, patati patata, 't is altijd iets ...
ik ben misschien qua uiterlijk ook wel jouw typequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja soms denk ik dat ook wel ja... Maar ze is qua uiterlijk zooo mn type (ja ik ben oppervlakkig)... En ik vind dr gewoon ontzettend lekker![]()
En als we met zn tweetjes zijn is het meestal echt heel erg cool.
Misschien wel ja... Alleen heb ik niet een standaard smaak... Zo vind ik blondines leuk om sex mee te hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben misschien qua uiterlijk ook wel jouw type, en ik ben ook lekker
![]()
't is maar om te zeggen: plenty of fish in the sea ...![]()
al de kwaliteiten van een topvrouw in één zin samengevatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef JoeyT het volgende:
Ook dus qua lengte moet t rond de 1.60 zitten en mn huidige vriendinnetje is nu 49 kilo![]()
*Petitlapin ziet een beeld van een huwelijksfoto van JoeyT met een blonde vrouw naast hem*quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:50 schreef JoeyT het volgende:
Zo vind ik blondines leuk om sex mee te hebbenmaar zou dr nooit een relatie mee willen
![]()
En ik maar denken dat niemand t zou begrijpen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al de kwaliteiten van een topvrouw in één zin samengevat![]()
Kijk eens beter klein konijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
*Petitlapin ziet een beeld van een huwelijksfoto van JoeyT met een blonde vrouw naast hem*
laat haar haar haar (wow 3 xquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik maar denken dat niemand t zou begrijpen...![]()
Neej ik ben niet helemaal serieus hoor. Alhoewel mn smaak wel vrij duidelijk is en ik echt niets met blond heb. Weet niet waarom....
Maar ik heb vandaag denk ik een beetje een anti-vriendinnetje dag dus kom ff niet op dr positieve eigenschappen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |