Q: Wat bied je te koop aan ?A: Het gaat hier om één vd eerste modellen home computers van atari uit 1982 met enkele accesoires.
Die ook nog eens 100% werkt !, Wil jij dus dat echte retro gevoel weer krijgen, dan is dit je kans ! Of wellicht is dit net de console die in jou verzameling mist !
Q: Welk type atari en met welke accesoires ?A: Het betreft een atari 800XE met alle bijbehorende orginele kabels
1 x orginele atari joystick
1 x orginele atari paddles
1 x orginele atari gun; een soort van nintendo look-a-like
![]()
; vrij zeldzaam
1 x een niet orginele werkende joystick; werkt ook op deze console
1 x een orginele duitse versie van het atari handboek
1 x gekopieerde vertaling van een klein deel van het handboek; betreffende het aansluiten van het apparaat en nog een paar kleine dingetjes meer.
![]()
Q: Welke spellen zijn bij de console ?A:
1 x Crime Buster; doosje+cassete+handleiding (bij dit spel wordt die gun gebruikt
1 x Archeon; doosje+cassette+handleiding
![]()
1x Pole Position; doosje+cassette+handleiding (soort van formule 1 spelletje)
1x
Pac-Man; doosje+cassette+handleiding (naja wie kent hem niet
![]()
)
![]()
1x Eastern frontl 1941; alleen cassette; soort van WWII strategiespel
1x Super breakout; alleen cassette
1x Centipede; soort van schietspelletje met een worm
![]()
1x Ballblazer; doos+cassette+boekje
*Geen foto van
![]()
*
Q: Doe je aan verzenden ?A: Het liefst wil ik dat het opgehaald wordt; wil je dat ik het verzend ? dat is prima maar die kosten zijn voor jou eigen rekening (Ophaaladres = Neede, Gelderland)
Q: Verkoop je ook dingen los?A: Nee, ik wil van alles in één keer af; alles in één koop dus
Q: Wat is jou richtprijsA: De richtprijs voor dit alles zet ik op ¤ 60,-
Is de prijs je te hoog bied dan gerust minder, vind je hem niet hoog genoeg dan mag je de prijs best opdrijven hoor