Hey wat een coole link!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.lowlanders.de/History/1994/1994.htm
Grappig, ik kan zo m'n oude schema nog herleidenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.lowlanders.de/History/1994/1994.htm
Dan is t vast die andere.. maar die weet ik niet meerquote:
Ha leuk, ik ook. Ik heb drie kwartier staan springen geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zag Helmet o.a. op Lowlands 1994.![]()
Oei. Dat zijn wel klassiekers jaquote:Op zondag 8 mei 2005 21:42 schreef Jappr het volgende:
echt niet?
hij heeft de muziek voor bijv. Gone With The Wind en Casablanca geschreven...
oh shit dat mag ook.... eens ff loeren danquote:
Toch doe ik het niet. Dat vind ik toch hetzelfde als googlen of IMDb raadplegen: Casablanca erbij pakken en het antwoord op de hoes lezen. Dat is me te min. Nee, jappr, doe nog 's wat hints ajbquote:
Een metalvraag zeker?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom op, principeknakkers!!
Ik wil een nieuwe (lees: leuke) vraag!!
quote:Austrian-born film composer MS was the grandson of the musical impresario who discovered Strauss and brought Offenbach to Vienna. Growing up with a rich heritage of opera and symphony all about him, MS developed into a musical prodigy; at the age of thirteen he graduated from the Imperial Academy of Music, completing the course in one year and winning the Gold Medal of the Emperor. Already a composer at 14 and conductor at 16, MS moved from Austria to England in 1905, remaining there to conduct at His Majesty's Theatre until 1914. With the outbreak of the war, MS emigrated to America, where he kept busy with Broadway musicals and operettas. One of his most beneficial American jobs was to compose the music to be conducted during screenings of the silent film The Bondman (1915); he became a friend of William Fox, the film's producer, giving MS early entree into the Hollywood that would so gainfully employ him in later years.
Wacht maar tot het vaderdag is...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een metalvraag zeker?![]()
Trouwens is goed gekomen met de verf vanochtend TSE, alleen mijn kleren en die kleine zijn kleren zaten eronder.. het plafond niet!
Correct!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef bartrid het volgende:
3- Godspeed you! black emperor?
Das ist ja also gut!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef peaceman het volgende:
2e is pink floyd
Ik ken de naam wel, maar was er nooit zelf opgekomen...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:28 schreef peaceman het volgende:
Hmm had ik nooit geweten en de komende metalvraagwaarschijnlijk ook niet
![]()
Ja de naam does ring a bell inderdaad... geen Metalvraag trouwens...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ken de naam wel, maar was er nooit zelf opgekomen...
Ik zie hetquote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja de naam does ring a bell inderdaad... geen Metalvraag trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |