Jep! Faun zocht ik!!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat beest heet toch Pan en hij is een Sater dan wel Satyr toch? En volgens mij is de Romeinse variant Faun?
Sack kent zijn duivels.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat beest heet toch Pan en hij is een Sater dan wel Satyr toch? En volgens mij is de Romeinse variant Faun?
Wow, heb ik toch nog eens wat aan mijn overbodige feitjeskennis, want van de band zelf had ik nog nooit gehoord. Maarre ik ga nu even verplicht gezellig moederdag vieren dus ik ben pleitte, iemand anders mag een nieuwe vraag doen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep! Faun zocht ik!!
De band: www.faune.de, middeleeuwse muziek, zeker de moeite waard
SACK_BLABBATH + 1 !
Dat zijn geen duivelsquote:
Oh, maar ze zien er wel duivelachtig uit.quote:
Oja, sorry...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zegguh, Belsen, is het eigenlijk niet een stilzwijgende afspraak dat vragen over duivels en langharig werkschuw tuig voor mij zijn...
EVILLL!!quote:Op zondag 8 mei 2005 13:38 schreef belsen het volgende:Acda en de Munnik - Duivel is dood Peter Pan Speedrock - Go Satan go The Rolling Stones - Sympathy for the devil Golden Earring - The devil made me do it Tenacious D - Tribute Beck - Devil's haircut Krang - Voor d'n duvel Marilyn Manson - Anti-Christ superstar Freek de Jonge - Voor den duvel 22-20's - Devil inside
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Riekt naar Sex pistols - Anarchy in the UK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |