Toch wel een echte van de bakker hè?quote:
Helaas wel zo'n voorverpakt supermarkt ding..quote:Op zondag 8 mei 2005 03:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Toch wel een echte van de bakker hè?![]()
Niet zo'n voorverpakt supermarkt ding.
Nou en? Alex en Bouma zijn ook dik maar spelen wel halve finale CL.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:29 schreef cultheld het volgende:
Van snacks word je dik.
Beter dan niets. MUUS heeft bijvoorbeeld niets te snacken in huis, daar kakt ze van.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
Helaas wel zo'n voorverpakt supermarkt ding..![]()
Whuh?quote:Op zondag 8 mei 2005 03:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Beter dan niets. MUUS heeft bijvoorbeeld niets te snacken in huis, daar kakt ze van.
Ik dacht al, het is zo'n beetje tijd.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:35 schreef MUUS het volgende:
Dude, ik zit net wat ik aan mijn vreetkick ga voeren.
Vraag wat tips aan HAL, die kon het ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:41 schreef Sjoe538 het volgende:
ik krijg nu ook hongeralleen te lam om wat te gaan maken..
Nee. Ik. Probeer. Al. Twee. Uur. Naar. Bed. Te. Gaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
doe. er. wat. aan.
Wat ga je snacken?quote:Op zondag 8 mei 2005 03:56 schreef Insomaniac het volgende:
Nu. Heb. Ik. Honger.
En waarom lukt dat niet!? Juist ja, je hebt nog niet gesnackt!quote:Op zondag 8 mei 2005 03:58 schreef Insomaniac het volgende:
Nee. Ik. Probeer. Al. Twee. Uur. Naar. Bed. Te. Gaan.
kut. voor.je. als. je. twee. uur. geleden. iets. gegeten. had. dan. was. je. nu. niet. aan. het. kwijlen.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Ik. Probeer. Al. Twee. Uur. Naar. Bed. Te. Gaan.
M'n 12e laatste peuk!quote:Op zondag 8 mei 2005 03:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat ga je snacken?
Maak ons deelgenoot!![]()
Wat.Is.Dat?quote:
Ik hoefde niet te snacken want ik heb heerlijk en uitgebreid gegeten.quote:Op zondag 8 mei 2005 03:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En waarom lukt dat niet!? Juist ja, je hebt nog niet gesnackt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |