Yep, hij ligt er al uit...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:19 schreef dndiek het volgende:
zag ik nou die Kafelnikov (oud-tennisser) mee pokeren??
ja das dan jammer,maareuh je kunt natuurlijk alijd op de site van Eurosport kijken voor de juiste tijdenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:38 schreef Fester het volgende:
Hoe komen jullie aan die tijden, in de gids stond 16 en 17 uur en op de teletekst van eurosport was er niets van te zien.
mijn vriendin wilde het graag zien vandaag
Het tennis liep uit...quote:Op zondag 8 mei 2005 00:38 schreef Fester het volgende:
Hoe komen jullie aan die tijden, in de gids stond 16 en 17 uur en op de teletekst van eurosport was er niets van te zien.
mijn vriendin wilde het graag zien vandaag
Die Zweedse, Nordstam volgens mij, zag er idd aardig uit.quote:
Ja, ik heb wel interesse. Eerst wel ff m'n pokerkennis wat opfrissen. Al tijden niet meer gespeeld. Op TV is het ook leuk, al had ik dit al gezien.quote:Op zondag 8 mei 2005 08:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hebben jullie zin om vanavond mee te doen aan een pokertafel op internet?
Ik speel dus wekelijks op www.mrbookmaker.com
Je kan geld overmaken via creditcard. Als je het bescheiden wil houden, maak je het minimum over van 15 euro. Daar kan je toch een flinke tijd mee spelen, als je niet alles gaat verhogen, terwijl je een paar 2-en hebt
Ik zit zelf te denken aan 22.00 uur, tijdens het pokeren op tv.
Mensen interesse?
Het grote Online-Goktopic deel 94: Op naar deel 100!quote:Op zondag 8 mei 2005 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel interesse. Eerst wel ff m'n pokerkennis wat opfrissen. Al tijden niet meer gespeeld. Op TV is het ook leuk, al had ik dit al gezien.
Heb er ook wel zin in.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Het grote Online-Goktopic deel 94: Op naar deel 100!
Mr Miguel speelt ook...
Misschien kunnen we met 3 aan 1 tafel? En nog wat lui erbij
Hahaquote:Op zondag 8 mei 2005 18:40 schreef nostra het volgende:
Maar ik ben wel online om 21.00 op IRC, zien we het dan wel
En anders maken we er een meet van in HC Amsterdam.![]()
Apart commentaar inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:46 schreef nostra het volgende:
Wat een commentaar.
Erg aparte speler. Aparte tactiek. Erg apart spel. Dit is een erg aparte flop. Erg apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |